Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Osobne si myslim, ze najvacsia rezerva u DPB je v oddeleni tarifnej kontroly. 25 revizorov na cca 660 tis. cestujucih DENNE je zalostne malo. Mam kopec kamaratov, ktori ani necvikaju ani sa nebrania kontrole. Vedia, ze maximalne raz za rok ich revizor skontroluje a tak maju rocnu elektricenku za 40€.
Viac revizorov moze mat len dva efekty a oba su podla mna zelane:
1) zvysia sa trzby, pretoze sa uz ludom nebude oplacat jazdit nacierno
2) cierni pasazieri opustia MHD a tak bude zvysok cestujucich spokojnejsi.

No tomuto sa Odd. tarifnej kotroly brani ako cert krizu. Tých 25 vagabundov tam by prislo o obrovsky zdroj prijmov. Menej ciernych pasazierov by znamenalo menej na vyplate. A tam uz predsa konci vsetka sranda ?
Reakcia na: kecho #163863:
ku.va ked uz to tak musim napisat ale do toho o kolej ides nakupovat sa ani komunisti nestarali.
Reakcia na: no.ev.di. #163851:
este stale studujes?
Reakcia na: no.ev.di. #163843:
ano tvoja nekritickost v zmysle schopnosti kritickeho zmyslania. kritizovat neznamena ociernovat ci o niecom sa negativne vyjadrovat.
A na tych vozidlach je take skvele to, ze vyhrali sutaz. To je alfa a omega vsetkeho.
Zacni sa venovat normalnej praci, sprav zo seba multimilardara a ked uz budes mat naozaj vela, prid do Bratislavy so stedrou ponukou, ze budes financovat DPB. A potom si kupuj busy ake chces.
Reakcia na: no.ev.di. #163874:
tolko kolko ludia uzivia.
Reakcia na: JeJe #163877:
ale ved ju plati. mesto tu dopravu plati.
Toto uz neni normalne co robi voz 1104, take trhanie novym vozom , prosim vas komu napisat, nech s tym uz daco robia.
? ? ?

Ci je to zbytocne dakam pisat, mam sa tomu šerblu vyhybat ? Nech si ho bere 2.DP a nech je z neho 2121 resp. nech ho daju fixne na 57čku s prejazdami na N33
? ? ?
Reakcia na: S499.1023 #163907:
aby sme boli korektní, v roku 2009 to bolo 36%
Reakcia na: Joyki #163947:
Jedenásť rokov sa o tom možno kecá, ale ja som prvé projekty videl pred asi štyrmi rokmi (možno pred piatimi).
Reakcia na: Hug0 #163941:
Možno poskladajú z dvoch jeden, ale zatiaľ sú dva - nedotknuté.
Reakcia na: no.ev.di. #163939:
Bohužiaľ, aj to sa môže stať. Brňáci nás varovali, že tie vozidlá nie sú na komerčnú dennú prevádzku, ale len na občasné predvedenie. Ak chceme robiť z toho komerciu, máme si vyrobiť repliky. A myslím, že majú pravdu. Tie vlastnícke práva sa možno časom utrasú, veď tie vozy boli bratislavské, ale až čas ukáže.
Reakcia na: dopravak123 #163946:
Už 11. rok, ty! ? ? Od roku 2000 chceli prestavať tam všetko.
Reakcia na: no.ev.di. #163929:
Tomu plánu uverím, až keď sa začne realizovať. Už o tom počúvam štvrtý rok a stále nič.
Reakcia na: no.ev.di. #163928:
Zase si to nepochopil ??? Mas trochu rozum , rozmyslaj torchu, preco si asi Presov nastavil pocet dveri na 5 pri klbaku. No predsa aby zarucil takmer 100% vyhru SORu kedze ako jediny vyraba tento typ vozidla . Nejde mu ani tak o tie dvere , no chce jednoducho SOR . Hoc v sucasnosti uz vyraba dany typ vozidla aj MAN a Ikarus - no Presov to uz vypisal davnejsie - t.j. nic ine ako SOR nedostanu.

A fakt neviem skade si nabral ze Citelis 10,5 M má 8 sedadiel v NP časti. Ako sorry , dnes som pocul uz plno haluzi pocas natacania Adela show, ale toto si zabil. ?
Reakcia na: TeBeCe #163935:
Tak prestavba Hlavnej stanice stále nie... ?
Reakcia na: Peto02 #163900:
Ako tomu rozumieť? V nadpise je, že sa nestotožňujú s tým, aby električka bola nosný dopravný prostriedok, ale v texte je to naopak...
Reakcia na: dopravak123 #163940:
Akých SANOS-ov pokial viem bude len jeden.
Reakcia na: no.ev.di. #163879:
Dvojstovák, o ktorom je reč, nebol len tak rozdaný, ale musel byť po ukončení prevádzky dvojnápravových električiek v Bratislave ako múzejný exponát odovzdaný do "federálneho" Technického múzea v Brne. Boli tam odovzdané dva dvojstováky, jeden išiel po čase do šrotu. Tento je v takom stave, v akom bol odovzdaný. Snaha o jeho znovuzískanie zo strany DPB tu stále je. Jediný historický voz v dobrom stave je vlečniak SGP č. 101. Lenže: vedenie DPB sa už roky chce pochváliť historickými vozidlami pri všelijakých akciách, ale na ich opravu nevyčlení žiadne finančné prostriedky. Leda že by zapracoval nejaký sponzor(i). Čo sa týka SANOS-ov tam je niekoľko problémov technických a hlavne tiež finančných. Je to na dlhšiu diskusiu.
Reakcia na: dopravak123 #163934:
tie vozidlá sú akože furt Brnenské? De facto môžeme o ne prísť? ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.