Skúste to zase - teraz je v DNV nové vedenie, plné elánu, možno to pôjde. Aj v DPB asi bude nové vedenie... A Na hriadkach sa podľa mňa v špičke pohodlne zmestí kĺbák.
Keby len 10 rokov. Furt ! Čistí sa a opravuje sa len keď sa niečo významné blíži ( v minulosti stranícke zjazdy, teraz napr. MS v hokeji) Rýchlo-rýchlo upratať aspoň to najviditelnejšie, prípadne to zakryť a potom - čert to ber! Proste POTEMKIN
122ka bola špičková verzia 121ky s tým, že obsluhovala len sídlisko v DNV (išla len po Hriadky). S kolegom frenkym sme viackrát bombardovali DPB aj MiU DNV aby ju zaviedli znova (pretoze kvoli VW sme sa v DNV nevedeli vtrepat do busu). Vyhovarali sa, ze na Hriadkach uz na klbak nie je miesto, ale ze sa planuje dobudovat obratisko (asi na 3 miestach) a potom ju znovuzavedu... nestalo sa doteraz.
nádhera len kompletný názov (keďže sa na začiatku tuším všade uvádzajú príslušné MČ) bude Karlova Ves, TsExpresDD - Karlova Ves, TsLamač
Re #163368 Sanos: čiže mbcc má spotrebu cca o menej ako 25% vyššiu ako sor? a oba sú rátané s pustenou klímou?
Z diskutovaného číselného radu by som doplnil ešte krátko jazdiacu L126 z Hlavnej stanice ku Krematóriu.
Inak ako šotomládežníka ma vždy udivovalo, že nikdy nezaviedli L124 ani 125. Keď tak nad tým rozmýšľam, dodnes neviem, prečo sa tieto dve čísla preskočili.
pružnosť v odstraňovaní závad Ti verím, chlapci z Libcháv dojachajú v Tranzite a o dušu zvárajú aj v BA, vodiči sú relatívne spokojní, až na slabé odrušenie zadnej - cúvacej kamery na väčšine NB 18. Ale "VELMI nízká spotreba"??? A to si kde zobral??? Jedine ak ju porovnáš s MB Capacity, ktorý má priemerku okolo 60 litrov. Sor NB 18 aj pri ľahkej nohe nedosahuje priemernú spotrebu pod 48 litrov, čo je v porovnaní s I280, 283 - priemer 35 litrov, Karosou B741 42 litrov a I435 43 litrov - vzhľadom na moderný voz naozaj dosť. Ale vyčkajme, lebo NB18 a MBCC začínali v rovnakom čase a uvidíme v akom stave budú pri porovnaní o 5 a prípadne o 10 rokov. Verím, že nie v takom katastrofálnom ako 6-ročné Citelisové skrine na trolejbusoch Škoda 25Tr...
Len doplnim:
103 - bola precislovana na L76
104 - nemala expr. charakter. nezastavovala iba na dnesnej Sokolskej. Premavala celodenne aj cez vikend, po presmerovani do Ovsista od 04/92 premavala len v spickach cez X.
106 - bez nahrady. Spolocne obratisko STAVING s L118
107, 108 - nahradili t-busy L220 resp. L218
111 - rozdelena na dve vetvy s L77 a L79
116 - L91,191 bez spojov k st.hr. Jarovce a Rusovce
120 - ked este jazdila k Lignoprojektu na Patronke ,premavala az do vecernych hodin. zaujimavostou bolo nezastavovanie na Rac.myte
122- je vlastne L21 ukoncena Na hriadkach, s dnesnou L25nema nic spolocne. Vznikla ako posila v spickach k L121. mimochodom posledne cervene cislo, nakolko L123 a 127 uz boli "cierno-zlte"aj ked mali expresny charakter
103 bola nahradená 76
106, 107 zrušená v podstate bez náhrady
108 čiastočne nahradená 201
111: vetva do Lieskovca je teraz nahradená 79 a obsluha Spaľovne a Obalovne (Vodostav) je robená 77
122: zlúčená s 21, no spoje 21 Na hriadkach - AS premávajú v jej trase
K článku "Expresné autobusové linky sa na chvíľu vrátia osláviť 40. výročie"
Ono vačšina liniek v podstate aj dodnes existuje len miernou úpravou trasy a pod iným číslom. Niektoré stratili expresný charakter.
čo si ja spomínam:
100 = zhruba dnešná 31
101 - zrušená bez náhrady pre súbeh z električkovými linkami.
čiastočne ju dnes zastupuje L133 ktorá však nie je nasledovníkom L101
102 = 37
103 - prevažne bez náhrady,od Slovnaftu náhrada zachádzaním L77
104 = zhruba dnešná L83 so zmenou konečnej v Petržalke a stratou expresného charakteru
105 - zrušená bez náhrady pre jestvujúcu alternatívu - L5
106, 107, 108 - si nepamätám
109 = 75 ( aj so zachovaným expresným charakterom ??)
110 = 63 aj so zachovaným expresným charakterom
111 = zhruba L77 , toto však bola vždy skôr linka doplnková ako expres.
112 = zhruba L92 ale v Petržalke už bez expresného charakteru
113 - prečíslovaná na L85 a dnes už zrušená bez náhrady, kapacitnou náhradou je v petržalke nosná L95.
114 -neskôr skrátená (myslím) čiastočne zhruba dnešná L54 v oblasti Zlatých Pieskov
115 - neskôr z Pod. Biskupíc skrátená po "Nový most" prečíslovaná na L71 a dnes tiež zrušená, kapacitnú náhradu tvorí L70
116 = L91 aj so zachovaným expresným charakterom
117 = L59 so skoro rovnakou trasou aj zachovaným expresným charakterom, avšak s výrazne zredukovaným počtom spojov
118 =skoro L196 predtým L96 teraz z odklonenou trasou k OC Avion. Už samotná 118 však nemala expresný charakter -stála na každej zastávke.
119 = v prevažnej miere L98, predtým L198, v Petržalke z časti aj L68. 119 bola rozdelená najprv na dve linky 98 a 198 jedna obsluhovala juh a druhá sever Petržalky. Neskôr bola L98 prečíslovaná na L68 a modifikovala sa jej trasa. Po čase L198 ubedla "jednotka". L98 a 68 dnes nemajú expresný charakter
120 - v podstate zrušená bez náhrady.../ bola jej náhradou dnes už zrušená L186??, dnes sú náhradou L84 a 184 tie ale vznikli prečíslovaním L67 pred zavedením oblastného označovania liniek.
121 = L21 len prišla o "jednotku"
122 = súčasná L25 (??)
123 -,zrušená bez náhrady predtým však ešte prečíslovaná na L193 čiastočne kapacitnou náhradou je nosná L93
127 - zrušená bez náhrady predtým však ešte prečíslovaná na L181, čiastočne kapacitnou náhradou je nosná L95
Ak vie niekto presnejšie alebo lepšie može ma doplniť a opraviť.
Osobne sa uz tesim na Solarisy na 133ke, vytriezvel som uz aj s Tedomov, stacili 2 roky . Mne sa cestovanie v SORoch paci ( aspon co sa taky jazdnych vlastnosti , neberem ohlad na vrzganie), no ked chcem vystupit a je plnsi voz, uz vznika problem - v style zdovolenim zdovolenim , pozor ! ?
však to nepoznáš? vedenie DP, čo si vozí prdele v BMWčkách je spokojné a naposledy zažili jazdu v autobuse v špičke za školských čias možno ? a jazdu v plnej SORke a manévrovanie pri vystupovaní s kombinácií s potkýnaním sa o podesty si už tobôž nevyskúšali. Ale však platí, že vedenie je spokojné = spokojní sú cestujúci a aj keby neboli, tak je to jedno, povie sa, že sú spokojní
Onedlho bude na kĺbové SORky taký istý ponos jak na blbý interiér Škody 13T, u českých šotoušov sa vždy niekto nájde, kto niečo napíše také, len to chce nejaký 1-2roky vytriezvenia. U Solarisov sme my tiež triezveli nejaký ten "piatok", čo nám trvalo zistiť, že horiace strašiaky z nich spravil iba Záhradník pred médiami kde to poriadne nahlas roztrúbil. Dnes jazdia už 6. rok a kdeže sa na nich hrabe S(p)OR(ák) ?
Tak podla mna sa na novej 36ke uzivi aj SORKa, aj tak kolkokrat zase nebudu schopne premavky DAILY HEJ . Sorky by sa potom mohli vyuzivat aj na presun tovaru trebars pri nedostatku mlieka v EXPRESE
a dalšia zásadná chyba je, že sa nepreberal SOR, ale ja. Ja som diskutoval o SORu zatiaľ čo nikto prítomný nevytiahol nič iné len otrepené kecy o osobnosti toho druhého, s ktorým nevyjadril dotyčný súhlas, no argumenty niesú tak sa uchýlime k tomu čo vždy a to je "odborný" psychologický posudok dotyčnej osoby. Okrem toho, napísal tam aj jeden chlapík, že otvoriť oči by som si nemal ja ale tí ostatní spomalení, čo si zatvárajú oči pred realitou.
vieš čo, keby bol SOR Slovenský alebo Poľský výrobok, tak by ste na neho nadávali. Vy pepíci máte teraz novú modlu a tou je SOR. Nie je to náhodou tak, že pár SORofilom zo SORu hrabe zatiaľ čo inde sa kupujú skutočné autobusy a trolejbusy?! Prečo SOR nepredal nič na západ? Lebo tam sú blbci ako ja,že? ? len aby ste si nespievali šotoušíci v CŘ hymnu za 10-12 rokov "Kdeeee, SOR muj?!" ? ? ?
Veď budú môcť operatívne zásobovať. Expres bude fungovať na spôsobe just in time. Keď im niečo bude dochádzať niekto z predavačov pôjde do Tesca Lamač po daný tovar. ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
AAA
106, 107 zrušená v podstate bez náhrady
108 čiastočne nahradená 201
111: vetva do Lieskovca je teraz nahradená 79 a obsluha Spaľovne a Obalovne (Vodostav) je robená 77
122: zlúčená s 21, no spoje 21 Na hriadkach - AS premávajú v jej trase