Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: no.ev.di. #163279:
Tak ale ak to chces iba na prestavkovanie pocas sedla tak nemusis budovat odstavnu plochu, mas konecne.. na Opletalovej je more miesta, napr.
Reakcia na: 810zssk #163276:
a tie vozidlá z L30 a 37 mi chceš povedať, že pri PKO tankovali? ?
Reakcia na: no.ev.di. #163271:
soferi sa asi striedaju po 13tej alebo 13.30 cim ti to vychadza
Reakcia na: no.ev.di. #163270:
Nad tým sa už uvažuje (možno) viac ako desať rokov.V Dúbravke pri príjazde električky po pravej strane smerom na Lamač je areál - tuším bývalých Pozemných stavieb. Sú tam opustené haly, ktoré už boli odborne prezerané, vyjadrenia sprvu nádejné, že aj by mohlo byť, ale bez konkrétneho záveru. Aj plocha by tam bola - samozrejme by ju bolo treba upraviť. Ale - skapal pes, ticho po pešine...
Reakcia na: no.ev.di. #163270:
A na oplotenej, vybetonovanej ploche budes tankovat, umyvat (raz za rok :D) a robit udrzbu, ze?
Reakcia na: no.ev.di. #163271:
A ty si myslis, ze tam cely den jazdi jeden vodic?
Reakcia na: Petto #163267:
6 hodin do toho netahaj, taky limit neexistuje.
Reakcia na: Petto #163266:
Tym, ze sa odvezie busom do Krasnan usetri mozno tak 15 minut.. a to je este otazka kolko vodicov v tej pauze ide domov.
Reakcia na: no.ev.di. #163262:
Vodic musi mat kazde 4 hodiny prestavku 30 minut, ktora sa moze rozdelit do dvoch po 15 minut.
Reakcia na: 810zssk #163261:
alebo by sa nič nestalo keby sa mesto buchlo po vačku a vybudovalo aspoň oplotenú, vybetónovanú odstavnú plochu na konci Dúbravky pre autobusy. Časom keby boli peniaze by sa tam vybudovalo technické zázemie aj koľaje pre električky a bola by nová vozovňa. Zatiaľ by tam bola iba vrátnica.
Reakcia na: dopravak123 #163268:
Dik, za info , vedel som,ze je to bud 4 alebo 6 hodin
Reakcia na: Petto #163263:
Podľa predpisov (zákona) musí byť bezpečnostná prestávka poskytnutá najneskôr po 4 hodinách nepretržitej práce v trvaní 30 minút, ktorá sa môže rozdeliť na 2x15 minút. Takže žiadnych 6 hodín.
Reakcia na: no.ev.di. #163265:
blbost, dojazdy / výjazdy si kde nechal ,aj to sa rata do sluzby , dojazd pod Novy most bol a asi este aj je cca polhodka, cize SAD J.K. bude zhruba rovnako ( o nieco viac mozno ) a razom mas z poobendej spicky 6hodinovku
Reakcia na: 810zssk #163261:
Jasne ze by sa dalo , no predstav si situaciu . Vodic 20ky konci rannu spicku na Opletalke a musel by ist pocas sedla domov ( byva dakde v Raci ) to by sa stihol tak akurat vycikat a mohol by ist nazad zase minimalne hodinu 5kou + 20/22. Ale napad je to dobry, toto bol len extrem , urcite sa najdu aj soferi ktori jazdia na 20ke a su z DNV/4.obvodu ?
Reakcia na: Petto #163263:
L89 jazdí ale ráno 3,5h a poobede 5h ?
Reakcia na: Petto #163260:
zo sklopných sedadiel sú tak maximálne použiteľné 4, to jedno v rohu nepoužiješ, ibaže by si mal 120cm ? Tie sedadlá oproti 4. dverám sú na oštaru a tiež tie schodíky o ktoré sa môže človek čo ide z točne ku 4. dverám prizabiť. Príp. keď chcem obísť človeka čo medzi tými sedačkami stojí, tak tam robím tanec okolo tyče čo je pricapená na ten schodík. Ja neviem či sa vôbec SORáci poriadne pozreli na to, čo vlastne vyrobili. DPB jediné dobré čo posledné roky kúpil boli Solarisy a SORky B9.5. O MBCC by sa dalo polemizovať, nakoľko sa s tým ťažko manévruje, už sa to aj kritizovalo pre spotrebu, že to neúmerne žerie. DPB si ale tiež mohol "plechovkárom" zo SORu poručiť, že chce minimum podest a max. 2 sklopné sedadlá. Pražáci majú aký interiér v SORkách?
no.ev.di - tusim ked je cast sluzby dlhsia ako 6 hodin , tiez tam musis dat prestavku - bud 30 minutovku jednu alebo ju rozdelit na dve 15ky . Cize nestresuj hned ?
Reakcia na: 810zssk #163259:
vidím ho, poobede je tam 5h šichta. A to musí práve počas poobednej špičky byť hodinová diera? Nemôže šofér odmakať 5h v 30min intervale? L44 stíha len s 5min rezervou otočku a ide na ďalšiu jazdu, tak čo sa zrazu vymýšľa s L89. Na čo je tam tá hodinová pauza dobrá?
Ked uz sa v DPB riesia tie uspory, nebolo by efektivnejsie v strede delenych sluzieb nechat vozy odstavene na konecnej (tam kde to priestory umoznuju), alebo aspon niekde blizko ako ich trepat do vozovne? Viem, ze tak kedysi (?) fungovali napr. niektore spoje 30ky, 37ky, atd, ze parkovali pri PKO... viem si predstavit, ze by sa tym dost vela usetrilo, ked pozriem na tie haldy vozidiel co chodia poobede z Krasnan pod most...

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.