Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: 810zssk #163261:
alebo by sa nič nestalo keby sa mesto buchlo po vačku a vybudovalo aspoň oplotenú, vybetónovanú odstavnú plochu na konci Dúbravky pre autobusy. Časom keby boli peniaze by sa tam vybudovalo technické zázemie aj koľaje pre električky a bola by nová vozovňa. Zatiaľ by tam bola iba vrátnica.
Reakcia na: dopravak123 #163268:
Dik, za info , vedel som,ze je to bud 4 alebo 6 hodin
Reakcia na: Petto #163263:
Podľa predpisov (zákona) musí byť bezpečnostná prestávka poskytnutá najneskôr po 4 hodinách nepretržitej práce v trvaní 30 minút, ktorá sa môže rozdeliť na 2x15 minút. Takže žiadnych 6 hodín.
Reakcia na: no.ev.di. #163265:
blbost, dojazdy / výjazdy si kde nechal ,aj to sa rata do sluzby , dojazd pod Novy most bol a asi este aj je cca polhodka, cize SAD J.K. bude zhruba rovnako ( o nieco viac mozno ) a razom mas z poobendej spicky 6hodinovku
Reakcia na: 810zssk #163261:
Jasne ze by sa dalo , no predstav si situaciu . Vodic 20ky konci rannu spicku na Opletalke a musel by ist pocas sedla domov ( byva dakde v Raci ) to by sa stihol tak akurat vycikat a mohol by ist nazad zase minimalne hodinu 5kou + 20/22. Ale napad je to dobry, toto bol len extrem , urcite sa najdu aj soferi ktori jazdia na 20ke a su z DNV/4.obvodu ?
Reakcia na: Petto #163263:
L89 jazdí ale ráno 3,5h a poobede 5h ?
Reakcia na: Petto #163260:
zo sklopných sedadiel sú tak maximálne použiteľné 4, to jedno v rohu nepoužiješ, ibaže by si mal 120cm ? Tie sedadlá oproti 4. dverám sú na oštaru a tiež tie schodíky o ktoré sa môže človek čo ide z točne ku 4. dverám prizabiť. Príp. keď chcem obísť človeka čo medzi tými sedačkami stojí, tak tam robím tanec okolo tyče čo je pricapená na ten schodík. Ja neviem či sa vôbec SORáci poriadne pozreli na to, čo vlastne vyrobili. DPB jediné dobré čo posledné roky kúpil boli Solarisy a SORky B9.5. O MBCC by sa dalo polemizovať, nakoľko sa s tým ťažko manévruje, už sa to aj kritizovalo pre spotrebu, že to neúmerne žerie. DPB si ale tiež mohol "plechovkárom" zo SORu poručiť, že chce minimum podest a max. 2 sklopné sedadlá. Pražáci majú aký interiér v SORkách?
no.ev.di - tusim ked je cast sluzby dlhsia ako 6 hodin , tiez tam musis dat prestavku - bud 30 minutovku jednu alebo ju rozdelit na dve 15ky . Cize nestresuj hned ?
Reakcia na: 810zssk #163259:
vidím ho, poobede je tam 5h šichta. A to musí práve počas poobednej špičky byť hodinová diera? Nemôže šofér odmakať 5h v 30min intervale? L44 stíha len s 5min rezervou otočku a ide na ďalšiu jazdu, tak čo sa zrazu vymýšľa s L89. Na čo je tam tá hodinová pauza dobrá?
Ked uz sa v DPB riesia tie uspory, nebolo by efektivnejsie v strede delenych sluzieb nechat vozy odstavene na konecnej (tam kde to priestory umoznuju), alebo aspon niekde blizko ako ich trepat do vozovne? Viem, ze tak kedysi (?) fungovali napr. niektore spoje 30ky, 37ky, atd, ze parkovali pri PKO... viem si predstavit, ze by sa tym dost vela usetrilo, ked pozriem na tie haldy vozidiel co chodia poobede z Krasnan pod most...
Reakcia na: no.ev.di. #163258:
Ale posunul, mas uz iny typ dveri .? To ze su sedadla take, to je aj vina DPB. Akokeby si nevedel,ze ked si dopravca blizsie nespecifikuje co chce, vyrobca mu da vacsinou to najlacnejsie. Hlavne je zaujimave sledovat SORky na 31/39 ked sa hrnu studaci na intraky s batohmi a asi vies kam ich mozes tak v praktickom interieri dat. Ja by som okamzite urval sklopne sedadla ,detto oproti 4. dveram.
Reakcia na: no.ev.di. #163253:
Prosim ta, aspon rozmyslaj. Pozri si ten cestak a rozmyslaj.
Reakcia na: Petto #163257:
keď to mám porovnať s B9.5 tak SOR sa nikam neposunul. Materiály to isté ako pred 12 rokmi ba dokonca sedačky sú ešte väčšie shity, resp. v B9.5 sú super sedačky, čo sa o nových SORkách vôbec nedá povedať ?
Reakcia na: no.ev.di. #163254:
Suhlasim , udelujem mu tiez hlas ?

Inak dnes som si vsimol v SORe 1845 su pripravene dve uchytky na vnutorny tranasparent vo vlečke ?
Reakcia na: dopravak123 #163232:
A aj tebe (sorry za dva posty :))
Reakcia na: ivanbuto #163231:
Dakujem 🙂
Interiér krátkeho t-bus SOR-u.

http://www.imhd.sk/bb/index.php?w=2b2f3a2132222fef252932252c2127ef1f&id=72705&idt=u&idg=5278&gi=0&gn=20&gs=c&gsd=

http://www.imhd.sk/bb/index.php?w=2b2f3a2132222fef252932252c2127ef1f&id=72702&idt=u&idg=5278&gi=0&gn=20&gs=c&gsd=

Je možné, že ešte aj do toho trolejbusu všade naserú tie podesty aj kde by vôbec nemuseli byť? ? SOR by som ocenil za najsprostejší interiér.
Prečo je ozaj na 5h poobednom CP hodinová diera v CP L89? ? chápem,že keď linka premáva súvisle viac ako 8h, že tam bude jedna pauza, ale ešte aj na takýto mini CP dajú dieru? ?
Reakcia na: AAA #163248:
sa pozri šoférom na ruky ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
advertisement