Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: AAA #163133:
Neber vsetko vazne 😉
Reakcia na: no.ev.di. #163144:
na ine reagujem
tykadlovy SOR po 3000km v BA ma 1. vaznejsie problemy s elektronikou ?
Reakcia na: no.ev.di. #163124:
Cestujem tym skoro furt, tak to viem asi lepsie ako ty.
Ďalši článok s dopravnou tématikou, v ktorom sa venujem nízkopodlažným spojom v Bratislave a ich chatotickému nasadzovaniu na linky: http://petioky.blog.sme.sk/clanok.asp?cl=260555&bk=48684
Kdyby nedošlo k puči, tak už je dávno doprava do Petržalky vyřešená. Jenže pro "nejlépe" rostoucí kapitalistickou ekonomiku středovýchodní Evropy, pro to další "Švýcarsko" je problém napojit i jen TrT z DD na Tr síť ve městě.
Reakcia na: N/A #163143:
spojitosť s L89 majú iba tú, že premávajú v Bratislave a zhodou okolnosti majú konečné pri cintorínoch. Ibaže podstatný rozdiel tu je ten, že zatiaľ čo L31,39 a 208 využívajú stovky až tisíce ľudí, L89 možno iba pár desiatok, možno by ti stačilo na porátanie ľudí, čo by ju využívali systematicky tých 20 prstov čo máš, ale ak slúži na také veci, že ak nejde L99 zrovna a náhodou ide L89, tak takú linku netreba živiť. Niečo podobné jak s L27 a 83, kde ľudia cestujú neraz také trasy čo by mohli spraviť s L83 ? L89 by kľudne mohol obsluhovať minibus a nikomu by to žily netrhalo ?
Reakcia na: Petto #163141:
20min? to ani zo srandy radšej nehovor. Ako tak pozorujem návyky cestujúcich, tak je to fakt otras ? radšej dajú prednosť kope liniek s 15min a horším intervalom ako menšiemu počtu liniek s krátkym intervalom ? potom už mi je jasné, prečo keď som šiel v L133 tak zarovno s nami šlo kapacitné dvojča na L4 celkom voľné a keby tí ľudia srali na L133 a šli s L4, tak by ešte furt v nej bolo dosť miesta.
Reakcia na: no.ev.di. #163139:
praveze 1.odchod byva najplnsi , pretoze LOLOVIA cakaju aj 20 minut pod mostom na 1.odchod ?
poobedna spicka by mohla byt z NB SND od 13.39 do 18.15 , sucasne je 14.15-18-09
Reakcia na: no.ev.di. #163139:
to zalezi na roznych okolnostiach - mne sa uz parkrat stalo, ze na malej scene bol prvy sucasny odchod plny a novy most to dorazil uplne ?
Reakcia na: MatejBA #163138:
myslím, že sa tam zapracujú nejaké skoršie odchody v 12min int., čiže 13:51 a 14:03. Aj keď, išiel už niekedy aj prvou L133 v smere z mesta a bolo v nej iba 30 ľudí cca.
Reakcia na: Trolleybus #163137:
A neviete, ci je nejaka sanca, aby L133 zacala poobede skor, ked uz nebude delena s L70? ?
Reakcia na: TeBeCe #163064:
Ak si myslel Dispečérske fórum - tak tam neboli žiadne konkrétne informácie o zmene liniek 35, 36 a 135. Jediné čo bolo spomenuté je 12 minútový interval na L133 a celodeené kĺby na L70. Ak si mal n mysli iný web tak pošli link.
Reakcia na: Peon #163129:
ja tie spojenia nevymýšľam, oni normálne existujú a "neopruzuj" znamená "neotravuj"

Re #163128 Peon: včera som si vystúpil na Homolovej schválne, že koľko to trvá na Cabanovu a Tranovského. Na Cabanovu to boli 3min normálnou chôdzou a na Tranovského keď som to strihol skrz schody to bolo 6min. Podľa mňa by radšej mohla L27 ísť od Tranovského cez Popovovu a Brižitskú ulicu okolo Dúbravského kostolíka a rovnako aj pri ceste naspäť, tak by L27 zastavila na Tranovského ako je druhá zastávka, resp. kúsok od nej, čo by bolo lepšie ako je dnes umiestnená prvá Cabanova. Na ul. Pod záhradami som inak za tie dva dni čo som tam chodil videl nastúpiť iba jedného chlapíka, ktorý si došiel pokecať so šoférom, nastúpil v smere k LIDL-u a vystúpil na Žatevnej ? najhoršie na tom všetkom je, že keď sa robila L27 tak sa myslelo klasicky sproste populisticky, aby spravili odvoz geriatrií do LIDL-u namiesto toho aby obslúžili Jadranskú, Horársku studňu, Koprivnickú, Bezekovu, Hanulovu, Jura Hronca a Tavárikovu osadu ale "na kolenách" zbúchali hentaký paškvil ?
Reakcia na: Peon #163130:
Keď chodievam cez Novú Dedinku tak sú dve miesta kde sú vždy odparkované autobusy SL. Jedno je pri Obecnom úrade a druhé pri krčme Stop ?
Potom sú aj tie obce,ktoré ti písal Valec,že vodič dochádza zo svojim vozidlom zo svojho bydliska do obce kde začína službu.

Myslím,že tak chodia aj vodiči zo Senca(garáž pri stanici) do Tomášova/Nového Života/Zlatých Klasov/Čataja...
Reakcia na: N/A #163106:
Áno lebo na konečnej 31 a 39 nie sú intráky. ?
Reakcia na: Valec #163131:
Svojho casu bola nocovna aj v Stupave a pokial viem, tak v Rohozniku je doteraz.
Reakcia na: Peon #163130:
Tam kde sa im nepodarí zohnať vodiča, tak tam je buď nocovňa, alebo vodič dochádza (častokrát aj s vozidlom). Mimochodom, obehy vozidiel sú zámerne spracované tak, aby vyhovovali vodičom, teda aby končili tam kde vodič býva, resp. vo vedľajšej obci.
A nocovne, tak podľa počtu končiacich spojov / parkujúcich vozidiel to vyzerá na Plaveký Peter, Častú, Jánovce, Zlaté Klasy a zrejme aj Šamorín.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.