Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Marek1978 #162930:
kde tam vidis tuto info? "49 mil.EUR na nankup 105 vozidiel"
Reakcia na: TeBeCe #162929:
49 mil.EUR na nankup 105 voyidiel mi nejako nevychadza. MBCC su za 14,5 mil. a 80 SORNB18 vychadza na nejakych 21.760. Cize este cca 14,7 mil museli pouzit na nieco ine.
Reakcia na: Petto #162918:
potom aj keby doznela, tak zas sa môže dať referencia na počet kusov, najnižšia cena a SOR pri sprostosti dopravcov v SR a ČR určite toho nepredá málo, keďže my sme dva tak tupé národy čo prv pozerajú na cenu a potom až na kvalitu a komfort aký to poskytuje cestujúcim! ?
Reakcia na: luky133 #162920:
napájať Dlhé diely cez Staré grunty ako jazdí L139 je kolosálna kravina. Už "vidím" ako by sa KVešťania trepali cez Staré grunty do mesta ?
Reakcia na: Peon #162924:
To ešte nepoznáš iveko "dajly vaj". (way)
Reakcia na: Petto #162915:
Asi pred pol rokom, možno aj trochu viac, bol zverejnený plán nákupu 70 ks trolejbusov (35 kĺbových, 35 sólo). Cenu si už ale nepamätám.
Po niekoľkých týždňoch sa vraciam k téme seneckej MHD. Čo vyjde objednávateľa (mesto) lacnejšie: prevádzka dvojvagónového toho turistického vláčika ALEBO minibusu ako napr. Mercedes či Iveco čo máme v Bratislave na minibusových linkách??

Aj keď som seneckou MHD nešiel úplne celú trasu, som presvedčený, že minibus by ju zvládol tiež a bol by vhodnejší z nasledujúcich dôvodov:
- trasu by zvládol rýchlejšie, než pomalý cestný vláčik!
- ak by sa mesto rozhodlo MHD spoplatniť, tak CL by sa vodičovi minibusu predávali ľahšie (každý cestujúci pri nástupe ako v Skalici). Totiž na tom letnom platenom vláčiku po areáli Slnečných jazier predáva CL závozník (ak sa to nezmenilo).

- s minibusom sa snáď ľahšie manévruje, než s 2-vagónovou "ohavou" ?
- na minibuse by si dvere nemuseli otvárať a po sebe zatvárať sami cestujúci a vodič kontrolovať, či náhodou niekoho nevlečie za jazdy
- minibus by pomerne pohodlne odviezol aj stojacich cestujúcich a má pohodlnejšie sedadlá
- v minibuse by snáď nebolo tak výrazne cítiť každú nerovnosť na ceste
- cez sklo je von lepšie vidno než cez fóliu
- v nízkopodlažnom minibuse by vďaka širším dverám a väčšiemu priestoru bola jednoduchšia preprava detských kočíkov a bugín.
Neviete náhodou, nefunkčnosť predaja cestovných lístkov cez dopravné karty sa dnes podvečer (minimálne po 17 h) týkal iba dvoch autobusov Slovak Lines, na ktoré som mal "šťastie" ALEBO bol (je?) celoplošný?? Emtest predával iba za hotovosť. Samozrejme cestujúci na tom prerobili, keďže CL predávané v hotovosti sú drahšie... ?
Reakcia na: luky133 #162920:
Nemyslel si nahodou 201 trolejbusov ? 😃
poruchane su teraz 6702 a 6705,ktora bola od novoty dlhodobo najspolahlivejsia, no uz aj tej jej AMEN . Teraz sa celkom drzi 6706
Ináč keď sme pri tých trolejbusoch, ktorá 25Tr teraz zasa nejazdí a prečo? ? Ale všimol som si, že cestujúci na DD už berú 15 metrové MANy alebo Mercedesy ako samozrejmé vozidlo na linke 33. Raz tu dokonca tri behali to bola sranda pozerať. ?
Reakcia na: TeBeCe #162910:
Niečo sa mi marí, že to boli 4 roky, ale nie som si istý.

Re #162915 Petto: SOR-ky možno vyjdu o nejakých tých tisíc menej tak možno bude 101 trolejbusov. ?

Ale napríklad ma potešilo, že zatiaľ to tak vyzerá, že stále plánuju na roky 2012-2013 rekonštrukcia komunikácie Staré Grunty, len škoda, že sa pri tom asi nepočíta s trolejbusovou traťou... To bude ďalšia premárnená šanca spojiť Dlhé diely s ostatnou sieťou... A taktiež v rokoch 2012 až 2013 sa ráta s veľkou obnovou povrchov komunikácii, ale podľa mňa to nebude až tak reálne nakoľko je mesto v stave akom je...
Mna zaujala jedna vec, a to vystavba obsluznej komunikacie na Kutlikovej k Malemu drazdiaku a rekonstrukcia Kutlikovej v rokoch 2011-2013. To kvoli comu? Nevie niekto?
Reakcia na: Ámos #162917:
Radsej by som este chvilku pockal s nakupom,kym doznie SOR tbusmania ?
Reakcia na: Petto #162915:
DPB chce uz desat rokov. mesto stale nedava prachy.
Reakcia na: Mike #162876:
Len aby potom bolo o čom diskutovať v ostatných fórach ?
Reakcia na: Ámos #162913:
51 mil. € to je uz pekna suma a nie tych 1,1 € co pises nizsie. Cena 25 Trky s dieslom bola vtedy 17,5 melona SK - cca 580 tisic € , dieselagregat zvysoval cenu o takmer 2 melony ( 66 tisic € ).
Suma sumarum - jeden novy klbak cca 510 tisic € - zeby az 100 tbusov chcel DPB kupit ???
Reakcia na: Ámos #162913:
Braňoooo vybavííííí ? keď budú pred DD ?
Reakcia na: Mike #162909:
nasiel som to. je tam navrh DPB na roky 2012 a 2013 ale odpoved hl. mesta tam nie je. celkovo ziadaju cez 51 mil € na Tbusy. To im mesto proste neda.
Reakcia na: Solider #162908:
no to je idealny svet. ale v takom nezijeme. ved co jeho prispevky neignorujes...

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
advertisement