Reakcia na: TeBeCe #162705:
juuuj, tbusova 133ka to boli casy zlepsenia. Myslene ironicky . V case zavedenia tbusov na Dlhace to bolo este horsie v spickach ako dovtedy obsluhovane Tambusmi .( tlacenice vid dole odkaz ) Tbusy chodili v intervale 7-8 minut alebo rano 5/10 resp. kazdych 5 minut, ale to len vtedy ked boli schopne vsetky 25 Tr. ( 33/6 a 33/7 ) Chvalabohu tento stav bol len 1 rok a preslo sa na 6minutovu poobednu spicku a aj rannu + pridanie 1 spoja na 32ke/ hodinu
http://imhd.sk/ba/index.php?w=2b2f3a2132222fef252932252c2127ef1f&id=18371&gi=0&gn=1000&gs=c&gsd=&ghv=6102
JeJe
1) v tomto buse tuším takmer ani nexistuje sedadlo, kde by sa dalo sedieť pohodlne (možno okrem sedadla vodiča),
2) do úzkej kĺbovej časti (na rozdiel od starých Karos) sa pohodlne vojdú tak 4 cestujúci
3) čo má cestujúci z nízkopodlažného nástupu a výstupu, keď vo vnútri sa ide zabiť na množstve schodov, výstupkov a "pódií"? (Osobne dávam prednosť vysokopodlažákom, radšej prekonám dva schodíky pri nástupe, keď môžem potom vovnútri chodiť po rovnej hladkej podlahe...)
4) tie druhé dvere z piatich sú úplne zbytočné