nie, ale môžem ti povedať, že pred 18 rokmi nechodili ľudia domov z práce (zo ŽSR) jak vypľutí. Teraz pri tejto vláde a predošlých dvoch to boli galeje.
Vyberam z literatury: 3-4 rocne dieta -
Vnímanie nadalej charakterizuje synkretizmus. Dieta nedokáže podrobne analyzovat vnímaný objekt, rozclenit ho na casti a potom ich spojit do uzavretého celku. Postrehuje globálne, obrysovým a povrchným spôsobom. V predmetoch a javoch vyclenuje tzv. silné vlastnosti, ktoré mimovolne upútavajú pozornost a možno ich lahko postrehnút. Sú to vlastnosti vonkajšieho vzhladu.
No ty si uz vtedy vnimal ako funguje zeleznica a jej zamestnanci ? ? Ze by sme tu mali dalsieho Sheldona? Hm...., NIE ?
no ano to je typicke diletanstvo minulej vlady. Tie spolocnosti musia byt oddelene. Mozu byt v jednom holdingu, no musia fukgovat ako samostatne spolocnosti. Resp. spravca infrastruktury musi byt oddeleny od prepravcov. Pri nakladnom a osobnom prepravcovi musi byt zas zabezpecene, aby neboli mozne krizove dotacie a zaroven aby neboli mozno dotacie statu do nakladneho prepravcu.
Rozdelenie nebolo moznostou ale nutnostou. Ale to by si ty ako znalec zelenicnej problematiky mal vediet. (to ja napriklad viem o zeleznici takmer h...o, no toto su absolutne zaklady)
Toto rozdelenie je nariadenie EK z dovodu liberalizacie zeleznicneho odvetvia.
Tak sa napriklad musel rozdeli aj SPP.
ja neviem čo je na tom zázračné ? tebe sa zád zázračné asi všetko... Áno spojil by som tie tri spoločnosti dokopy, plánovalo sa to spraviť už za minulej vlády no nejak sa nič nekonalo... ?
takze ty si pamatas ako vyzerali zeleznice v tvojich 3-4 rokoch. V skutku zazracne dieta ?
V kazdom pripade si mi neodpovedal... Chces opat spojit ZSR, ZSSK a ZSCS do jedneho celku?
Re #162657 AAA: Ano sam poznam sikovneho cloveka u ZSR priblizne v tom veku co si napisal. No ten sa dobrovolne dal napisat na zoznam prepustenych a chce ist do sukromneho sektora... Ako bude uspesny sa uvidi...
odporúčam ti dve veci :
1. nebav sa s tým kreténom
2. zohnať nejaký videozáznam z diskusie k NSMHD v Cik-Cak centre na Fedinovej a ten postúpiť konkrétnym psychiatrom aby posúdili reakcie a vystupovanie pána Slávika, čím sa jeho účinkovanie skončí - naša nová celebrita ?
On sa ma opyta, ci pri kupe auta kupujem auto hrrr (podla neho projekt elektricky) alebo ci si vyberam dlhsie (jeho polo-vlak).
Ja som kontroval, ci si kupuje auto s kolesami (elektricka - kompatibilne s tratami v BA) alebo s dopravnymi pasmy (vlak - nekompatibilne s tratami v BA)
On reagoval ze som mu neodpovedal a ze ma pravdu a ze mam vsetko prestudovat este raz.
Také relatívne okamžité opatrenie, čo by sa dalo urobiť, je ako píšeš, ale ešte to doplním:
- Jednak posunúť N61 kúsok dopredu.
- Skrátiť jazdnú dobu N72 smer Čiližská->Hodž. o 1 min., na Nivy by mala prichádzať už v X:15, potom na Hodž. X:20.
- Odchod N47 z Hodž. by sa dal tiež pokojne posunúť o 2-3 min. dopredu, aby bol lepšie zabezpečený prestup z autobusov.
- Kríž: "dve skupiny ľudí, ktoré sú proti riešeniu v Petržalke:
1. popletenci, tmári a spiatočníci - títo reprezentujú marginálny počet ľudí
2. ľudia, ktorí sa snažia politikárčiť"
- Budaj: "tabuľky môžeme dať, realita je iná"
- električka je to, že keď sedím v Prahe v Slávií na káve a ide mi štvorka, tak poviem "platím" a ešte ju stihnem
- Schlosser: "ale z Rajky sa budú môcť dostať na Hlavnú Stanicu!
z Rusoviec sa budú môcť dostať na Hlavnú Stanicu!"
- prof. Kováč: "prosím niektorých občanov, aby sa umravnili".
Zaujímavé výroky zo včerajšej diskusie, niektoré brepty, iné nadľahčené konštatovania skutočnosti:
- Ftáčnik: "vlak by išiel prvým tunelom v histórií Bratislavy"
- Nesrovnal: "dôjde rýchlovlak z Paríža a bude sa stretávať s Dunajmi"
- Ftáčnik: "občan Slávik systematicky torpéduje všetky snahy, ktoré sa nerovnajú metru"
- Kríž: "dve skupiny ľudí, ktoré sú proti riešeniu v Petržalke:
1. popletenci, tmári a spiatočníci
(Sorry, ak to tu už bolo) V Banskej Bystrici je na testovaní prototyp kĺbového autobusu TEDOM C18 G. Oproti starším plynovým autobusom tejto značky má zapustené plynové flaše na streche, čím sa podarilo znížiť výšku vozidla o 20 cm. Autobus poháňa motor TEDOM CITY s výkonom 260 kW... ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
MatejBA
On sa ma opyta, ci pri kupe auta kupujem auto hrrr (podla neho projekt elektricky) alebo ci si vyberam dlhsie (jeho polo-vlak).
Ja som kontroval, ci si kupuje auto s kolesami (elektricka - kompatibilne s tratami v BA) alebo s dopravnymi pasmy (vlak - nekompatibilne s tratami v BA)
On reagoval ze som mu neodpovedal a ze ma pravdu a ze mam vsetko prestudovat este raz.
R14 4 Ever! ?