no to je jednoduche - navstiv stranku telekomunikacneho uradu, najdi si tam dokument o pridelovani licencii a cisiel - resp. predvolieb, stiahni si ho (je to excel. subor) a najdi si to.
Alebo napis mail - odpovedaju promptne. Alebo, ak sa spolahnes na moju nespolahlivu pamat - myslim, ze to ma globtel pridelene (ale mozem sa mylit).
Prepac,ze zasahujem do cudzich veci,ale ked sa ti tu nepaci tak sem jednoducho nechod a navstiv mestsku dopravu:-)Myslim,ze si dospely clovek o tom sa nemusime ani bavit,ale naco robis toto vsetko???Odreagujes sa pritom???Alebo o co ti vlastne ide???Pochop,ze aj ty si clovek ako kazdy iny.....A nemame si co dokazovat:-)Ber to ako dobru radu:-)
Vystupoval som tu pod X menami... okrem ineho aj pod TVOJIM ! Niektore prispevky si ludia vsimli, ine nie. Budem v tom pokracovat aj nadalej. A ochrana ? Mozes vybanovat IP - pojdem z inej. A tak dalej... Vulgarizmy tu pokracovat z mojej strany BUDU nadalej. Proste mozes sa na hlavu postavit, mna sa nezbavis. Budem robit VSETKO pre to, aby som ti toto forum sabotoval ako doteraz. Ludia novy sem uz nechodia (ako si sam poznamenal) koli nadavkam atd. Tocia sa tu stale ti isty ludia. Pozri K-report, pozri Mestskudopravu (aj ked ich nemas rad). Tam ludia aj novy su stale dalej a dalej. nevydychnes si.
A teraz to najhlavnesjie: ja nerad nadavam, nerad ublizujem Z a podobnym ludom, o ktorych si mylim, ze su dobry. Robim to VSETKO koli TEBE ty svina !!!
Lebo TY si bol prvy kto sa obul do mna ! Ja serem na to, ze si natrel chudaka vodica vedeniu DP !!! To je tvoj xycht ! Ale my sme pred casom mali vztahy dobre. Ty si to pamatas, ja si to pamatam. Az do dna, ked si nevybehol voci mne NEPRAVOM a nezacal vojnu d3k0. Tak ju mas mat. Se vsim vsudy. A ako sam vidis - zatial sa mi dari. A opakujem - s tymi sabotazami neprestanem. Aj ked to rad nerobim. Koli ostatnym ludom !!!!!!! Viem, ze ma maju za *****a podaktori, ked si precitaju niektore moje prispevky, ale to je moja cena za sabotaz. Mne staci, ze chalani s ktorymi som tu kamos ma maju za kamosa IRL. nebyt teba - nie som nuteny tu pisat nadavky (NERAD!) a zneuzivat mena inych - nevinnych ludi ! Nejde mi o to ublizit im, ale tebe.
V Krasnanoch u elektriciek mas na nastup a ukoncenie 20 minut, ako si ponamenal Ty. Ale ber to tak - nastup sa dodrzuje vacsinou, +- 5 minut. Ale ukoncenie byva zpravidla vzdy skor. Za 1) prides z linky do vozovne skor, lebo malokto na konecnej po skonceni smeny caka napr. 16 minut aby mohol ist do vozovne a domov. Cize uz tam ziskavas 16 minut povedzme (niekedy menej). Potom - 5-6 minut si na kanali, kde Ti voz poupracu a prezru. Potom ides zaparkovat na "stojanku", co je odstavna plocha. Tam pozatvaras voz, povypinas a to mas spolu s kanalom tak 10 minut. Odovzdas kabelu na vypravni a ides domov. Cize povedzme mam ukoncenie sluzby o 22:30 (cize v tomto case by som mal opustit vypravnu) a ked som autom, alebo niekedy aj ked nie som, tak v TOM case som doma (centrum mesta). Takze asi tak... Ale aj tych 20 minut nastupu a ukoncenia sa Ti rata do pracovnej doby, co je dobre !
Vodic supravy vidi aj zadne dvere. Ale presne to co popisujes sa casto stava. Starsi clovek vystupuje a to este tak, ze ked uz vsetci vystupili, nastupili, zacne vystupovat. Vtedy ho vodic logicky privre. Nechtiac. neda sa tomu inak predist, aj ked dvere su otvorene dostatocne dlho. Riesenim je to, aby starsi ludia nastupovali prednymi dverami, maximalne druhymi. Dost starsich to aj tak robi a vtedy nie je vaznejsi problem. Spolupracuju v podstate s vodicom a potom aj vodic (rozumny - rozumej 10% z DP) pekne pocka.
Ja som raz isiel elinou na SNP a niekto stlacil znamenie asi 15 krat, vodic za jazdy cumel z kabiny, ze co sa deje, az potom zistil, ze chcu vystupit, lebo im cigani ukradli kabelku
mickey, Martin Fundárek: Vo vozoch, neviem či všetkých, sú také texty a tam je písané, že zvoniť štyri krát pri výstupe ľudí s obmedzenou schopnosťou pohybu. Takže to je ďalšia možnosť, okrem tej aby chodili do prvých dverí prvého vozňa. No a čo mám skúsenosti, tak týto ľudia sa tlačia dopredu a väčšina slušných ľudí im to umožní a aj im pomôžu tak aby vystúpili prvý.
Turbo: ak si ešte pamätáš tak som ti hovoril o spôsobe úpravy podhradia – rozpílenie mosta SNP a o knižke, ktorá o tom vyšla. Konečne sa mi ju podarilo zohnať tak ak máš záujem stačí povedať.
čo ja viem tak na konci Mlynskýv nív tam kde je teraz nový Baumax na Bajkalskej, išla vlečka do panelárne (či čo to bolo) Nibaco a do kovošrotu oproti (tam kde teraz vedľa stavajú to najnovšie bizniscentrum V)
Vie niekto, podľa čoho sa určujú doby na nástup a ukončenie služby? Sú dosť rozdielne. Pokiaľ viem, vodiči električiek majú na oboje vždy 20 minút (je to tak, KLF?). Autobusy majú síce asi všade 20 minút na nástup, ale na ukončenie v 3.DPA 10 minút, po prvej časti delenej služby dokonca len 5 (napr. 32/4), kým 1. a 2.DPA má 30, resp. 15 minút (napr. 63/5). Vie to niekto doplniť, upresniť, vysvetliť príčiny rozdielov?
Nič proti, ale keď má niekto problém s chodením po schodoch, má používať prvé dvere súpravy, kde ho vodič dobre vidí aj bez zrkadiel. Ak lezie do zadného, tak je tĺk a sám si môže za prípadné problémy.
Tá koľaj bola súčasťou vlečkového systému viacerých podnikov na Mlynských nivách východne od Košickej (od SPP až po Bajkalskú).
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Ferro