Prečo nie? Však ak by prišlo tých 35+35 vozov, tak z kĺbov sa môže obratom vyradiť prvých 15 ktoré budú nahradené novými a zvyšných 20 sa použije na doplnenie počtu kĺbov na 208 a 212 a na inej, dnes sólo, linke.
Dnes máme podľa evidenčného stavu 120 vozidiel, pričom 44 je mladších ako 16 rokov (z tých starších je väčšina z nich po/pred nedávnej GO). Tých 70 nových síce nebude žiadne terno, ale stále je to dosť na to, aby sme jednorazovo obnovili väčšinu VP a potom je už možné postupne dokupovávať nové vozidlá.
Re #161745 Fixinela: Načo by sa Zachar zo ŽSR vracal do DPB?
Re #161744 Ámos: Ak doma nájdem, tak ti pošlem tabuľku s porovnaním produkcie exhalátov busu (tuším to bola norma Euro4) a trolejbusu (pri výrobe elektrickej energie na Slovensku).
Aj ja úplne súhlasím. Pokiaľ viem, aj stanovisko magistrátu Ba bolo že Tesco napájať z toho vjazdu do lidla, na Eisnerovej nerobiť ďalší kolízny bod a už vôbec nie kruháč...
Ale keď mestská časť vydala územné rozhodnutie v ktorom odignorovala stanovisko MG.. a Tesco začalo stavať dopravné stavby na ktoré ani nemalo stavebné povolenie (ktovie či ho má dodnes..) Výsledok vidíme...
Ešte čakám, kedy Tesco začne požadovať aby tam aj zastávku urobili (trochu irónie: veď sa jedná o hypermarket a ten predsa musí mať zastávku), keď zistia, že budú mať málo zákazníkov. Budú tvrdiť, že zo sídliska je tam ďaleko a ťažký prístup a podbné bláboly.
Plne súhlasím. Len dodám, že príjazd do Tesca sa mal riešiť vybudovaním spojnice od Lidla a urobiť semafórovú križovatku (do tej by sa zapojila od odbočka na benzínku). Takto vznikla ďalšia križovatka, navyše ten kruháč je dosť malý a spomaluje najmä kĺbové autobusy. Čo dodať, kompetentní zase niečo nezvládli.
206/6 všimol som si to už dávnejšie, len som nepostrehol žiadnu takú zmenu grf., preto som bol v tom že to bolo iba výnimočne.
6254 som zabudol, to som si uvedomil, ale na druhej strane kedy bol naposledy v premávke videný_?
6231 je ok, ja som bol v tom že aj ten je požičaný na Hrob, takže iba 29 a 78 sú?
také "možno" sú dobré ? potom by DPB mohol zriadiť pre 801 aj zastávku "Dolnozemská cesta" niekde v blízkosti podchodu pre cyklistov za dostihovou, to by aspoň v lete malo zmysel, keby chcel niekto ísť na hrádzu a tipujem, že "možno" by bola využívanejšia
Re #161744 Ámos: "najlepsi a najlacnejsi nosny system bude siet prestresenych cyklotras " potom by ti mohol vzniknúť problém s odkladaním bicyklov, zase by boli problémy "kde zaparkovať"
Re #161745 Fixinela: takže budeme mať cng Ikarusy? btw. "odborníci výberovým konaním", ktoré je zverejnené 14 dní, pričom mesto o ňom verejne informuje tri dni pred skončením podania prihlášok?
Mike vidim ze si v prepoctoch nezabudol ani na take veci ze 205/2=212/7, ale predsa ti uslo, ze 206/6 uz robi hrobonka. Tie zv byvaju 2 trnavske, najcastejsie 6231 a 6293, pri tej prilezitosti sa pytam preco ti tam chyba 6231? Uslo mi nieco? Je pre/vyradena? A 6254 je uz rozpalena?
Počula som, že sa chystá prepúšťanie vodičov autobusov aj električiek v MHD Bratislava.
Čo je pravdy na tom, že KDH chce ovládnuť DPB? Politické strany si chcú údajne podeliť mestské podniky a je na Ftáčnikovi ako sa zachová (či sa mu podarí splniť predvolebný sľub, že pôjdu odborníci vybraní výberovými konaniami).
O šéfovanie v DPB má vraj záujem naďalej Derkay. Ale vrátiť sa chce aj Zachar.
ja by som radsej videl relevantnu studiu dlhodobej vyhodnosti.
Ono aj ta elektrina sa vyraba, ta nevznika. A ked sa vyraba vznikaju rozne skodliviny. Aj tie medene draty bolo treba vytazit, vyrobit etc. a ze su to fakt spinave procesy...
A ked si zratam, ze klbovy SOR bus je dvakrat lacnejsi ako solo trol, tak mi to proste nejako v hlave nevychadza, ked musim este k tomu vsetkemu priratat infrastrukturu.
To je len nejaka mantra, ktora sa neustale obmiela. "Tbus je lepsi ako bus."
Inak tiez mi chyba taka studia, preco elektricky by mali byt nosnmy systemom... Co ked studia ukaze, ze najlepsi a najlacnejsi nosny system bude siet prestresenych cyklotras ?
Aby som to zhrnul, tiez mi je sympatickejsi trofl a myslim si ze by sme mali investovat do ekologickych rieseni aj ked budu ocosi drahsie, no nikdy som sa nedostal k nejakej studii, ktora by toto preberala.
Hoc dnesne naftaky ci plynaky su EURO5 minimalne, stale ti budu vypustat exhalaty a na jednom fore bolo dost podrobne vysvetlene preco je rentabilnejsie investovat do tbus trati a tbus parku.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
810zssk