Bolo by to síce prínosom pre cestujúcich, ktorí cestujú zo zastávok Mlynarovičova, Bosákova, či Šustekova k L95 cestujú s L84/99. Mňa tiež napadá varianta cez Nový most a po nábreží na Šafko a takisto by cez Nový most obojsmerne mohla premávať L50, neviem tiež prečo sa všetko musí srať cez Apollo ?
Čo sa týka nezastavovania L99 na Rontgenovej, má to v smere k ŽST od Hálovej silnú logiku a síce tú, že šoféri IAD väčšinou letia z nadjazdu dolu kopcom k Záporožskej ako s nalosenou riťou a vôbec im nevadí, že povrch cesty je taký, že horší od neho už je iba dlažba z čadičových kociek. Šofér L99 vychádzajúci z Rontgenovej by musel dávať sakra riadne bacha pri prechádzaní skrz jeden pruh do ľavého odbočovacieho či sa nevynorí zrazu nejaký "Schumacher" a neskončí v ňom. V opačnom smere by problém nebol, ale netreba to tam tak urgentne. Tiež by som tam tú zastávku dakedy uvítal ale radšej to oželiem v prospech bezpečnosti. ?
to zas nie, na to sa SOR už nezmôže, totiž električka nemôže mať takú lacnú konštrukciu ako klbáky ? bohate stačí, že DPB už ľudí osral keď naoko vypísal tender na 240 klbákov, kde nemal SOR šancu a potom sťažovateľovi Mercedesu prihodil tender šitý na mieru a rovnako vo vyhodnocovaní tendra na 100klbákov osral Solaris ?
Yes a daju tam ten moj napad, ze na jednej strane elektrickova vyska a na druhej vlakova.. a aby Dunca porazilo tak to bude mat aj hrb, akurat nie zpredu dozadu, ale zlava do prava
Nemoze. On ti predal sluzby za urcitu cenu a za urcitych podmienok. Preto napriklad DPB musel nechat cestujucich s PCL zakupenymi pred 1.11.2007 jazdit aj na nocakoch bez priplatku.
Neviem, ci uz o tom niekto tu alebo niekde inde aspon trocha rozmyslal, ale dva malickosti v suvislosti s vedenim liniek v severnej casti Petrzalky znacne udivuju.
1. Preco premava L95 po zatvoreni Stareho mosta po Einsteinovej a nie rovno po Bosakovej? Teda podla mojeho odhadu by po nejakom rozumnom preprogramovani svetelnej krizovatky Sustekova / Bosakova (ktore za zrejme nezmenilo od cias ked sa dalo este odbocit z mosta Apollo na Bosakovu a teda je nezmyselne dlho 'zelena' pre smer od mosta na Furdekovu) trvala jazda len minimalne dlhsie aj so zastavkou(kami) na Bosakovej a dosiahlo by sa
a/ vyrazne lepsia dostupnost centra z oblasti Bosakova / Sustekova
b/ nemuseli by vozidla prechadzat cez zeleznicne priecestie (co je riziko ako bebezpecnostne tak aj technicke)
c/ nemusieli by vozidla 4x ostro zatacat v pravom uhle (co im rozhodne neprispieva)
d/ vyhli by sa pravidelnej zapche pred Mostom (sporadicky L95 vidiet aj pri Sustekovej - ked to nejde cez Einsteinovu)
2. Preco, ked sa urobila zastavka Rötngenova pre L88, tam nestoji aj L99? L88 byva velmi casto znacne vytazena a takto by jej ovela menej vytazena 99 urcite pomohla, okrem toho by boli niektore casti Petrzalky lepsie dostupne.
Tym, co sa tieto riesenia zdaju moc odvazne, by som chcel pripomenut, ze DP trvalo dobrych par mesiacov kym prisla na to, ze L88 by mala zastavovat pri Auparku. Dnes to je jedna z najvytazenejsich zastavok na linke.
ja som sa iba pýtal, čo môže DPB spraviť, či by mohol požadovať od tých čo si kúpia ročné električenky doplatok. To je všetko, žiadny stihomam ani nič, iba dotaz, čo môže DPB spraviť a čo môže požadovať. ?
Re #161632 S499.1023: No dobre, teda. Jediný rozdiel je, že tam nebudú trčať tie panely z trate. Obchodná sa robila už 2x čo sa pamätám a po Špitálskej zatiaľ jazdili ostatné linky, čím bola oveľa viac zaťažovaná než Obchodná. Samozrejme nebudem ti nariekať, že Špitálska utrpela nejak, ale vyžadovalo by si to tiež opravu ako aj úpravu polôh zastávok na Špitálskej.
To by nebolo zle Nieco ako L17 do Race rano - a tych 13:40 by sa tiez dalo
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
810zssk