Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: 810zssk #161614:
10% zľavu na BMK a všetky poplatky (aktivácia, 1€ poplatok za prepis PCL na novú kartu po skončení jej platnosti a pod.)
http://www.dpb.sk/prepravny-poriadok
Nevie niekto co v tej tarife menili (od 10.1.)?
Reakcia na: Valec #161612:
myslíš tým bazénom tú vybetónovanú jamu pri zast. ŽST Petržalka v smere z mesta? ? vždy ma tak pri pohľade na tú jamu plnú vody, že koľko ľudí sa sťažuje, že nemáme žiadne poriadne kúpalisko ?
Reakcia na: aquila #161611:
Však on pôvodne nebol ani ďalej ako po 2. nástupište. Ale príprava na predĺženie popod Panónsku tam je. Mohli to dať tomu stavebníkovi "plaveckého bazéna" ako podmienku. Tak ale raz sa možno dočkáme.
Reakcia na: Valec #161610:
najvacsia chyba co sa urobila pri petrzalke, ze sa nepotiahol podchod az za panonsku ...
Reakcia na: mrcheef #161603:
Lokalizáciu pôvodnej stanice vidno na tých fotkách. To koľajisko pri Panónskej bolo vybudované krátko pred/v súvislosti so stavbou novej stanice, tuším že ako stavebné koľajisko. Dokonca to vraj bola čierna stavba. ?

Re #161604 Mikimaus: Ja som to tvrdil, na základe informácii ktoré mám. Netvrdím že sú najlepšie, tak ale vieme čo všetko hovorca už vypustil... (i keď neviem či aj tento, alebo len ten jeho predchodca)

Re #161601 MatejBA: A načo tak skoro? Ktorá špičková linka začína pred 13:30? Či aj vtedy už sú električky narvané tak, že treba posilovú 133? ?
Premýšľal som o jednom riešení L35,36 a 135, tak by bola obslúžená ul. Nad lúčkami a aj Kuklovská obojsmerne.
L35 : Tesco Lamač - Harmincova - Polianky - Harmincova - Krčace - Kuklovská - Beniakova - Nad lúčkami - Kuklovská a späť Kuklovská - Beniakova - Nad lúčkami - Kuklovská - ..., i=20/20/20//30 s minibusmi
Reakcia na: Marek1978 #161606:
ja som hlavne zvedavý, že kto bude mať tú guráž zverejniť informáciu, že pre toto programové obdobie nedostaneme na električku ani prd pre nepripravenosť! Veď keď nie je na to vydané platné územné rozhodnutie ako môže na to EÚ dať peniaze? EÚ potrebuje mať záruku, že sme pripravený tie peniaze pôjdu na to, na čo majú ísť.

Zaujímavé je, že jak sa Bajan rozohnil ? Zaujímalo by ma, že čo také vie ohľadom nákupu autobusov a hlavne, čo sa ešte za jeho bačovania v Petržalke bude diať. Ďalší kontrast je v tom, že naráža na nákup autobusov, ktorý bol v réžií Chruňa Záhradníka, ktorý ho podporoval ako kandidáta na VÚC! ? nechápem...
Reakcia na: MatejBA #161601:
12min ale so Solarismi nie? Toto beriem ? 13:30 by som uznal za vhodné, 14:15 prvý spoj z mesta je možno trochu neskoro, keďže špičkové linky začínajú cca o pol druhej. Otázne je, koľko ľudí tie prvé spoje využije, čas by ukázal ako by boli vyťažené, no určite to menej zaťažovalo výkony ako teraz každých 6min kraťas a aj menej šoférov by to zhltlo.
Reakcia na: MatejBA #161601:
Pokial budu 133ky stále prejazdove zo 70ky, tak predlzenie premavky nehrozi
Revízorov platia podľa pokút

http://bratislava.sme.sk/c/5778192/revizorov-platia-podla-pokut.html


P.S. Niekto tu vyvrcal nazor pred casom v diskusii ze revizorov neplatia (aj) podla pokut ? ?
Reakcia na: Valec #161602:
Tym jedinym som si nebol isty ?

A co to teda bolo za kolaje? Len nejaka vlecka?

V case kedy likvidovali staru stanicu som mal 7-8 rokov a este som ani poriadne nevedel ze existuje nejaka Petržalka ☺
Reakcia na: mrcheef #161600:
"Povodna stanica stala tam, ako je teraz oploteny ten komplex hned vedla zastavky 93 atd smer Vysehradska"

Si si istý? ? Mimochodom to koľajisko vôbec nepatrilo k pôvodnej stanici.
Reakcia na: no.ev.di. #161597:
Tak poobede by 12 minut uplne stacilo 🙂 Len keby to jazdilo aspon od 13:00 ci 13:30 😉
Reakcia na: Peon #161590:
Takze pekne po poriadku odpovede na tvoje otazky:

1. Ano navrh je na nete (ak ho nezvesili) - najdes ho tu http://files.uloziste.com/36e08a464aabf56a/

2. Rychlik Tribec tam nebol spomenuty a ani Zr Tirnavia (rano do Petrzalky) iba cisto Os vlaky. Tie Os vlaky sa rusia len v useku Nove Mesto-Petrzalka (zbytok trasy ostava)

3. Tu najdes podrobnejsie info

http://www.vlaky.net/zeleznice/spravy/000703-Historia-zeleznicnej-stanice-Bratislava-Petrzalka/

Povodna stanica stala tam, ako je teraz oploteny ten komplex hned vedla zastavky 93 atd smer Vysehradska (asi 3 roky do zadu likvidovali zvysky kolajiska)
Do vystavby elektrifikacie behali na Os do Gyoru vlaky tahane dieslom.

Po rekonstrukcii ZST Petrzalka (1998) zacali jazdit vlaky do Rakuska, bola postavena trat do Rakuska.

Vlaky do Madarska prestali jazdit od decembra 2005.
Reakcia na: Valec #161594:
ak by mala byť nadväznosť na poobedné vlaky a ráno tie ktoré prichádzajú smerom z Gyoru, tak by boli ideálne keby autobus odchádzal od stanice o 00-tej minúte v hodine.
Reakcia na: Valec #161594:
Naco zastavka pri stanici? Vsak tam z BA pojdem tramtrain linka 13 z Hlavnej stanice ?
Reakcia na: MatejBA #161596:
klídek... to ma teší, aspoň dačo dobré od teba počujem. Ako si teda predstavuješ L133? Jedna vec čo nechápem, že prečo je tam ráno aj poobede rovnaký interval, keď poobede je ten balík ľudí z mesta rozložený na dlhší čas a navyše tí čo cestujú poobede do práce/školy z DD ich už nie je taký balík, aby to jazdilo každých 6min.
Reakcia na: no.ev.di. #161595:
tlk, ja som hovoril o 133 ? A kebyze nevidis iba "rudě" tak vies, ze 135 neschvalujem ani ja ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.