skôr než som začal soptiť, tak som si pozrel pre istotu šírku Mercedesu, Tedomu aj SORu a teda schválne či mi dakto vysvetlí, že čo SORu zabralo toľko miesta, že chodba aj sedadlá sú užšie? Kam sa to stratilo?! A jak je možné, že Tedom dokázal fakt dať širšie sedadlá (už len na pohľad to vidno a slepý by to nahmatal) a ešte aj chodbička je cca ako v SORe (s tým, že v Tedome sa neprizabiješ o výstupky). Momentálne kašlem na to či má SOR poťahy červené,zelené alebo aký je materiál poťahu, či má termosklá alebo chromované tyče, ide o to, že ako je možné, že pri rovnakej šírke takto zvrzal rozmiestnenie interiéru. Navyše notoricky známe sklopné sedadlá (tá päťka vpredu) sú použiteľné maximálne 4, na to jedno v rohu sa človek nezmestí pokiaľ je to prvé sedadlo pozdĺžnej trojky obsadené, si si dúfam tiež všimol toto. Mám taký pocit, že DPB fakt jak keby nevedel ani čo kupuje, resp. rozhodovali o tom ľudia čo nemajú ani šajnu o autobusoch. MBCC vraj žerie jak sviňa a kecy o tom, že nemôže byť na L93 cez pracovný deň lebo by sa tam neotočil neberiem tiež vážne. Idem si tak po vonku a zrazu počas špičky na L93 a počas sedla zas MBCC, takže tie kecy čo mi na dispečerskom fóre sú asi na úrovni Nového Času, alebo si robia zo mňa prdel ?
SOR nerieši design, interier, preto to aj tak potom vyzerá ako vyzerá. Osobne veziem sa s ním rád ( kvoli plynulejsiemu rozjazdu ako a jazde ) ale teraz v zimnom období ked chodíme naobliekaní tak dve sedadlá vedla seba su dost uzke pre 2 cudzie prísediace osoby . V Tedome nemame problemy si sadnut vedla seba dvaja v bundach.
hlavne moc nefilozofovať lebo sa ešte vyrobí nejaká blbosť... Najzaujímavejšie bude inak viete čo? Keď sa bude rekontruovať križovatka Jantárova cesta / Rusovská cesta pri Vlasteneckom námestí, to som zvedavý ako budú autobusy premávať, či to nejak plynule napoja, systémom akým to robili v Žiline pri Váhostave keď museli robiť mimoúrovňové križovanie aj s trolejbusmi a či tiež potiahnu plynulý oblúk od Nám. hraničiarov k Vlasteneckému a to "esíčko" zmizne.
Mimochodom nevie nikto z Vás v akom stave je realizácia projektu na vybudovanie odbočky z mosta Apollo na Bosákovu? Má to byť riešené nejaký podjazdom.
on trpí akousi veľmi silnou autosugesciou a namýšľa si jak Lukašenko, že zastupuje hlas ľudu ?
Re #161271 Marek1978: neviem na čom sa rehníš ale článok to je dobrý. Tie električky chodia na HOVNO! Síce teoreticky, ale iba teoreticky by tam mal byť preklad 4min ale to iba tak ako sa zadarí, že si to aj dakto všimol, že tento systém stojí za "hdp". K SORkám veľmi pekný postreh, že je to úzke a sedadlá tiež o ničom. Ako je sakra možné, že rovnako široký Mercedes a Tedom majú dosť pohodlné aj široké sedadlá aj uličky a SOR toto nemá?! Čo v Libchavách neplatí matematika či čo? Fakt toto poprosím vysvetliť, lebo aj keď si odmyslím svoju chronickú averziu voči SORu tak na toto by som rád poznal aj Vaše názory ?
Majú byť, zatiaľ nie sú. Každopádne v METRE si môžeš dohodnúť stretnutie a prísť si to tam pozrieť. ?
Re #161286 810zssk: Áno, manipulačné (obojsmerné) obratisko by nebolo od veci, ale stačí obyčajné jednokoľajné (to by kľudne postačilo aj počas medziobdobia 2013-15), nie hento. Rovnako by som navrhoval aj prejazdné výhybky (z jednej koľaje na druhú) na oboch stranách mosta a možno aj niekde pri Technopole a pred Janíkovým dvorom (v prípade MU by sa proste na istom úseku jazdilo po jednej koľaji, boli by síce meškania ale furt lepšie ako náhrada v podobe 5 busov, z toho polovica sólo).
Inak som velice zvedavy co nakupia... vcera sa mi postastilo previest sa 15T a tu by som teda v BA videl neskutocne rad, skvele vozidlo.. len sedadla by mohli objednat ine
Jaj, pardon, ta elektricka mala ist ponad kruhak? Tak potom beriem prvy odsek v #161285 spat
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
810zssk