Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
zdravim,
chcel by som sa spytat ako je to s platnostou jednopasmovej cipovej karty. Bydlisko mam nanestastie tak ze je to prva zastavka druheho pasma. Ked teda prechadzam z prveho pasma do druheho a vystupim hned na prvej zastavke tak by to malo byt ok nie ? ale ako to je ked svoju cestu chcem zacat jednu zastavku pred druhym pasmom s tym ze dalsia zastavka je v prvom pasme. Musim si kupit teda dvojpasmovu cipovku ? Ak hej tak to radsej uz prejdem peso do prveho pasma a tam nastupim 😞
Reakcia na: ufo #161191:
Mohli by to vybudovať ako trať tram-train, len by to bolo extrémne drahé najmä pre mesto (špeciálne vozidlá, vozovňa a pod..) Odhliadnuc od toho ako by sa vyriešilo, kto bude prevádzkovateľ tej dráhy a pod..
Reakcia na: 44 #161201:
Potenciálne regionálne väzby sú podmienkou čerpania fondov.
Reakcia na: no.ev.di. #161194:
praha dostala asi 6 miliard na metro...

toot je presne to co som magoriatu vycitla, vobec nevyuzivaju eurofondy ..

snad to bude ozaj len eletricka pripravena aj na normalny rozchod, bude to sice hlupost, ale aspon nieco .
Reakcia na: TeBeCe #161185:
..to zase budu plytke tunely a ine lolopiip na programe dna ? To radsej nech 250 melonov daju na sucastnu trat a jej predlzenie zo ZP do Race resp s Vajnorkej na Raciansku pripadne napojenie Vajnorska - Zahradnicka , alebo predlzenie do DNV..tam to ludia chcu a ziaden lolo tam nebude kricat ? ? ?
Reakcia na: Ike #161200:
Presne ? OPBK, Prioritná os 1: Infraštruktúra; Opatrenie 1. 2: Regionálna a mestská hromadná doprava.. dá sa to nájsť na nete...
to sú také detaily čo majú ísť v súvislosti s BID a skutočne zopár vecí môže využiť aj DPB, a. s. ale...

A teraz pointa: http://www.mdpt-opd.sk/11666
Prioritná os 4 – Infraštruktúra integrovaných dopravných systémov
...
Technická pomoc
Jediný oprávnený žiadateľ:
Ministerstvo dopravy, pôšt a telekomunikácií SR

V rámci tohto malo ísť celé TEN-T 17 na území Ba. teda malo... od posledného rozhodnutia ešte Vážneho zistili že za EU prisľúbených 600 mil. € vedia spraviť iba úsek predmestie - Filiálka (akože prvá etapa) a poťažmo napojenie Letiska spolu so žst na Letisku.., teoreticky druhú koľaj petržalka - kittsee.

Ale po poslednom rozhodnutí Fígeľa, že z tohto všetkého v tomto období zrejme nebude vôbec NIČ (lebo ich presunie na diaľnice), chce podľa dnešných vyjadrení za 250 mil. € Ftáčnik postaviť el. trať Bosákova - Janíkov Dvor.
Fajn, ale to by sa najprv musel zmeniť oprávnený prijímateľ pomoci že by nim mohlo byť aj mesto BA.... .........

?
Reakcia na: intony #161197:
A naco tam budu 2 rozchody? To tu budeme mat uzkorozchodne, aj sirokorozchodne elektricky a obe budu premavat po jednej a tej istej trati v Petrzalke? A naco by mala chodit elektricka do Rusoviec, ked je tam vlakove spojenie z modernej Petrzalskej stanice?
Reakcia na: Mike #161198:
u nás je OPBK a tam je z každého všetko a dokopy nič a aj to je za stenou obrovskej byrokracie.
Reakcia na: intony #161197:
Ja len nechápem, načo nám bude ďalší rozchod.
Reakcia na: ufo #161195:
"Operační program Praha - Konkurenceschopnost" dávam do pozornosti názov operačného programu...
V našich podmienkách sú úplne iné operačné programy.. podstatné je ale VŽDY kto je oprávnený prijímateľ a potom aké sú oprávnené aktivity...
a potom, alebo predtým sa môžme baviť kto tie operačné programy a najmä zoznam oprávnených aktivít nastavoval..
Reakcia na: 44 #161190:
Vedla. Podstatou sucasneho navrhu su elektricky na uzkom a na normalnom rozchode, ktore budu moct napriklad prejst na zeleznicu do Rusoviec. Trat v Petrzalke nebude zeleznicna, ako sa doteraz uvazovalo, ale cisto elektrickova s dvoma rozschodmi.
Reakcia na: ufo #161195:
a ako sa to teda vlastne dá? Čo treba splniť?
Reakcia na: no.ev.di. #161194:
Sa uvedom, všeličo sa dá z EU peňazí financovať, keby sme chceli (reko elektr. tratí, stavba nových) viď Praha:
http://www.dpp.cz/fondy-eu/
Reakcia na: 44 #161190:
fantasmagória proste ? a čo je najhoršie, že zas sa natŕča žobrácka ruka za peniazmi z EÚ. Kým tí si toho všimnú, schvália to a potom zas to mesto zmení z električka+vlak na iba električka, to zas neodobrí EÚ... Potom ešte ten strelený "spevavec" z R14 začne škriekať svoju falošnú pieseň. Asi zájdem do kostola na jednu modlitbu ?
Reakcia na: PVo #161192:
No jedine, ze by tak. 😉
Reakcia na: 44 #161190:
V noci medzi 01:00 - 04:00. ?
Reakcia na: 44 #161190:
Nikdy.
Btw. ako si predstavujú napájanie, výšku nástupíšť a ich vzdialenosť od osi koľaje.
Ciste logicka otazka k elektrickovej trati do Petrzalky:

Teraz som na TA3 pocul, ze to bude riesenie elektricka+vlak na 1 kolaji do Janikovho dvora. OK. Vezmime teda, ze ta elektricka by mala suplovat metro, resp. terajsiu linku 95. Interval bude 4-5 minut. KEDY TAM STIHNE PREJST VLAK?
Reakcia na: TeBeCe #161185:
zas tam Slávik ide vymývať mozgy v diskusií ? parchant zasraný ?
Reakcia na: Valec #161178:
A ešte si zabudol na tú úchvatnú traťovú rýchlosť a pomalé jazdy.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.