Reakcia na: Palo1987 #161154:
Akurát, že kým by prebehla súťaž, bol vybraný výherca, vyrobil by vozidlá, prešli by homologizáciou a ďalšími skúškami.... bolo by dávno po majstrovstvách.Re #161156 MiroBA: A kto by ňou kam chodil? do kúpeľov chodia ľudia väčšinou už vlastným autom, pre tých 10 ľudí z každého rýchlika je to luxus. Autoubusy musíš ponechať pre obsluhu tých ďalších dedín naokolo. A hádam nechceš, aby pracujúci z Trenčína cestou 3x prestupoval len kvôli tomu, že po trase jazdí električka.
Ono, bude jej škoda, ale keď niet cestujúcich...
Re #161160 Mischo1: Tie MS budú taká hanba, že nejaké nízkopodlažné električky si nik popri tom ani nevšimne.
heuliez
Clanek jsem tu dal pouze informativne, Tramvaj Skoda 15T ForCity je 1. ceskou 100% nizkopodlazni tramvaji, je to od Elekter 13T, 14T, 16T pokrok i kdyz k ULFu ma daleko.
S nakupem tramvaji tramvaji tady v Bratislave mas pravdu, me tu nekteri zezerou, ale misto K2S jsme davno mohli mit za levnejsi penize nizkopodlažní vozy, napr. Alstom Konstal 116Nd - Citadis 100.
Vymluvy na uzkorozchodné trate je nesmysl, staci se podivat do chudobne Lodze, kde je 15 uzasnych Bombardieru Cityrunneru a 10 Pes 122N.