Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: MiroBA #160980:
za Pannoniu bol Amicus, ktorý premával ako Pannonia ibaže ho sekli po Budapešť a na úseku Bukurešť - Budapešť premávalo asi niečo iné ako náhrada. A od nového GVD už ani Amicus nepremáva takže medzi Rajkou a Petržalkou iba ak by si si naskočil na nákladný vlak ? ale ono za 40-50min je človek pešo zo stanice v Rajke na zastávke Čunovo rázcestie, alebo ja osobne radšej chodím cez dedinu, takže si to strihnem ako dnes jazdí L801, tam aspoň sa mení tá cesta a nejde človek otupne takmer pol hodinu popri poli a koľajniciach. Ak nie je ľad na ceste,alebo neprší tak sa tam dá v pohode ísť kedykoľvek pešo. ?
Reakcia na: Majo #161018:
Všetky 6stovkové rýchliky sú klimatizované, okrem posilových vozňov.
Reakcia na: Majo #161018:
a to ich v relácii HLST a Pe ťahala laminátka? ?
Reakcia na: Solider #161001:
Všetky rýchliky v relácii BA - KE nie sú klimatizované. IC vlaky do Viedne premávali vždy cez Nové Mesto, akurát tam nezastavovali.
Reakcia na: Peon #160997:
V Klederingu stojí mnimálne jeden ranný vlak.
Reakcia na: 810zssk #161015:
JJ, mal by si mať pravdu, podľa wikipedie to ide do depa Erdberg.
Reakcia na: ufo #161014:
Keby tam nebol tak nehovorim, ze tam je.
Reakcia na: 810zssk #161013:
A ty si odmysli ten tunel pri stadione, ktorý tam nie je. ?
Reakcia na: drink #161012:
Dam ti tip: Odmysli si to OBB. Predstav si ze to tam nie je 🙂
Reakcia na: AAA #160975:
Ja viem, že medzi IC a OBB IC nie je v väčšinou žiaden rozdiel. Ani názov OBB IC sa mi nepáči 😞
Reakcia na: Majo #161009:
Aha.. no podla mna to nebude ani vytazna, ani odstavna kedze ide do tunela...
Reakcia na: 810zssk #161006:
Tak asi to nerobia len kvôli prestupu z vlakov, ale aj kvôli ľuďom, čo tam bývajú/budú bývať.

Tu je mapa - súčasná Hausfeldstrasse sa má premenovať na Aspern...
http://homepage.univie.ac.at/horst.prillinger/metro/m/large2012.html

A má to byť dokončené v r.2013.
Reakcia na: 810zssk #161008:
Výťažná koľaj býva súčasťou vlakotvorných staníc bez spádoviska. Keď potrebuješ rozradiť súpravu nákladných vozňov, najprv ju vytiahneš na výťažnú koľaj a odtiaľ rozraďuješ na jednotlivé koľaje. Načo by bola výťažná koľaj metru neviem. ? Skôr by som povedal, že sa jedná o odstavnú koľaj.
Reakcia na: Solider #161007:
Lamaquestion: A to je co?
Reakcia na: 810zssk #161004:
Ja by som povedal, že to je výťažná koľaj.
Reakcia na: ufo #161003:
Naco je vlastne to predlzenie dobre? Ved na vlaky sa prestupit da aj na Stadlau.
Ked uz sa riesi U2: Nevie niekto kam vedie tato odbocka? Diky 🙂
Reakcia na: Peon #160998:
Z Petržalky premáva to, čo píšeš a aj to, čo z hlavnej stanice.

Re #161000 Peon: Cca za dva roky? Treba vyhľadať na googli. Trať končí až pri Opli v poli - to betónové koryto typické pre viedenské metro tam už je.
Reakcia na: Peon #160997:
Pointa bola ina a sice, ze stoji v dobrych koncoch sveta 😉

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
advertisement