Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
21.5.2001, 14:00
K autobusu KAROSA B 741 #1304:
13:15 došiel na nástupnú zástavku na nivách ako linka č. 21. Tento "autobus" mi už bol nejak povedomý. Po nastúpení som zistil, že šlo o vozidlo na ktoré som už raz upozornil vodiča, že je totálne zhnité a neschopné prevádzky (pokial si to nemýlim s niektorou inou KAROSOU, ale v kĺbe bolo tak isto zhnité). Povedal som mu, že celá ľavá stena pred kĺbom sa hýbe hore a dolu v rozmedzí 10 cm (najmä keď prechádzal jamami na našich super cestách) a nech informuje výpravcu. Teneto autobus som potom dhšie nevidel, neskôr už áno. Dnes som sa sním opäť viezol. Je to totálny vrak, určite mal aspoň jednu nehodu, na kĺbe je to vidno. Zo spodu sú tam nejaké pružinky, ktoré tam niečo držia. Síce má už konečne zvarené niektoré časti ale už tam jeden zvar bol prasknutý. To bolo jasné najmä za jazdy keď s ním doslova kmásalo na strany. Druhý zvar je zvarený aspoň 50 elektródami a tu namiesto zvaru praská tyč, na ktorú sú tie húsenice navarené. A akoby nestačilo iba to, 5 krát nám skapal motor: pred Krížnou, potom na semafóre pred kinom YMCA, dvakrát na zástavke Milana Marečka a potom ešte na Novoveskej, kde som vystúpil. Autobus mal meškanie 6 minút a ani neveim či vôbec k Volkswagenu došiel. Je to totálny VRAK a patrí na ŠROTOVISKO!!! Ak ten druhý zvar praskne, tak celá strecha v ľavej časti pred kĺbom bude držať už iba na tej tyči, ktorá je určená na držanie cestujúcich. A práve okolo tej tyče je poraskaná krytina strechy, takže tam už nejaké zaťaženie pôsobí! A ešte toto: tretie dvere sa neotvárali normálne. Otvorilo sa iba jedno "krídlo", to duhé som manuálne otvoril ja. Zavreli sa, ale či sa to ovorí opäť je otázne. A teraz mám súhlasiť s plynofikáciou keď viem, že plynofikovať sa budú práve KAROSY!!! No čo som ja idiot??? Nehovorím že všetky KAROSY sú až v takomto stave, ale je aspoň jasné, že tieto autobusy už doslúžili, a to definitívne! Niektoré staré Ikarusy 280 sú v lepšom stave ako väčšina B 741-tiek. A toto je fakt! Dúfam že mi dáte za pravdu, ak sa aspoň trochu vo vozidlách MHD vyznáte. A rada 900: v čom je lepšia ako rada 700??? Čakám na vaše dotazy...

...Ani som ho radšej neodfotil, ten chudák vodič, taký trapas ísť s tým šrotom!
btw. ako sa tu dava dolny index?
Nieco je s 1911, vcera isla do vozovne z linky 37/2 spod mosta, namiesto nej chodila 1006.
A co robil pod mostom 10XX s tabulou "50 Safarikovo nam."????????
Andy: krizik - pozri dole...
Uz chapem.. Nevsimol som si...
Pocujte, preco tam seci davate pred tie cisla krizik?
A kedy bude fungovat vyhlasovanie zastavok uz naozaj? (myslim tym aby povedalo aj nazov)
citam postupne, takze tu odo mna este asi nejake prispevky okrem tohoto budu...
Novinka: Linka 39 smerom na Racianske myto zastavuje aj na zastavke Vazovova (3,5,7,11)! mam to uz aj cvaknute, hned v prvy den od zmeny. #1598 a #1599 to bolo kvoli vyluke na hlavnu stanicu
Andy: Tento rok... Ale poznáme to - tie štyri, čo prišli tento rok, mali prísť ešte vlani... 🙂
d3k0, to fakt pridu dalsie 3 15TrMky? A kedy asi?
Andy: 22Tr sa ešte ani sériovo nevyrába, pretože Škoda má plné ruky práce s 15TrSF pre San Francisco. S kĺbovou 201 sa ráta, uvidíme, čo sa stane, keď prídu ďalšie 3 15TrMky...
Inac ja neviem nic o zapchach na DD, lebo som tam 2 krat bol a pohodicka prazdne cesty. Inac trolejbusy by tam bodli... Take 21Tr alebo 22Tr to nie je zle... Lenze dopravny podnik take trolejbusy asi tazko kupi! A inac kolko asi taka 22Trka stoji penazi? A Kolko stoji 15TrM? Mna zaujalo aj to s tymi trolejbusmi v petrzalke, lebo si to predstavit neviem. Ako som si nevedel predstavit niekedy v petrzalke nieco ine ako Ikarus 280, tak si neviem toto. A este k tomu troleje na moste 🙂 To sa nevidi tak casto, a asi ani nebude. A minult rok bolo celkom srandovne, ked chodili 208icky 15TrMky a niekedy aj na 217(Este pred 2 rokmi). Mali by vymysliet take nieco, ze by sa na 201ku cez spicku nasadili 15Trky (stacili by stare). Lebo niekedy je to sialenstvo cestovat dvestoosemnastkou cez den. (Ale zvyk! 201kou)
Tatrovecka: Vdaka za ochotu. Mozes poslat vsetko, co uznas za vhodne, nejako to uz zbuchame dokopy s nasimi poznatkami 🙂
Symon: Skus sa pozriet do Historie, tam by to malo vsetko byt.

All: Ten bus nad depom je uz x-krat pofoteny a niekedy aj pojde na net. Ale pokial tam stoji, urcite sa ho oplati vidiet IRL.
Tie 15Tr jazdili na 210 pravdepodobne kvoli tomu, ze nejazdili eliny na Hlavnu stanicu. Pravdou je, ze boli dost prazdne.
Ked sme uz pri tych autobusoch,nevie niekto,ci sa jazdenie na elektricke zapocitava ako "prax vo vedeni vozidla", ktoru treba pri rozsireni na D-cko (autobus) ??
d3ko : skusim niekde nieco o tych Karosach vyhladat .. (zatial viem len tolko,ze v autoskole DP sa jazdi na dvoch - jedna z nich ma silnejsi prevod a rozbieha sa na nej na dvojke,ale zas nejde rychlejsie ako 55 km/h :o( ,druha je ev.c. 8002,ma diferencial z dialkovej C 731 a pan Zd.,ktory na nej jazdi jej hovori "Zajazdovy autobus" :o)))
Spectre pre Boha neblázni !!!
hmm...nikto nas nechape :-)))))
Aj ja na dlhé diely momentálne schvaľujem trolejbusy. So zápchami by som to nevidel tak zle, stačí urobiť ten bus-pruh. Okrem toho na Dlhých dieloch o zápchach neviem. Ak by tam kúpili pekne 22Trky, určite by to bolo lepšie, ako keď by sa tam mala štverať rozhrkaná kačica.
sorry, myslel som 33, po novom 🙂

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.