Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: TeBeCe #160456:
Ako kedy, niekedy vodiči 204 stoja vpravo, čo je lepšie, keďže potom IGK niekedy nevedia prejsť, keď je vľavo 204 a vpravo 207. Ale podľa mňa to výstupište 204 je dobré ako je aj preto, lebo to majú ľudia z okolitých ulíc Lovinského, Senická, Západný rad a pod.. bližšie ako z výstupišťa 207.
Reakcia na: ivanbuto #160454:
Tak Hýrošova je veľmi extrémny prípad. ?
Reakcia na: MatejBA #160482:
O čom je príspevok 160481? Nejako ho tu nevidím.
Reakcia na: Solider #160470:
To nie je len tých cca 50 zápasov. Pripočítaj k tomu tréningy, potom sú tu aj dorastenci, žiaci, krasokorčuliari so svojimi tréningami a zápasmi (súťažami). Na každú inú, než "ľadovú" akciu treba rozmraziť ľad, upraviť plochu a potom zase obnoviť ľad. To všetko chce čas a PENEŽI !!!
Reakcia na: c 744 #160438:
Nemáš pravdu, napriek tomu, že to tvrdíš "s istotou".
Už pár rokov nie sú pravidlá vo vyhláške, ale v zákone, a povinnosť vodiča dať prednosť chodcom je daná v § 4 ods. 1 písm. f): "Vodič je povinný ... f) dať prednosť chodcovi, ktorý vstúpil na vozovku a prechádza cez priechod pre chodcov, pritom ho nesmie ohroziť,"
Vodič električky z tejto povinnosti nie je vyňatý. Je vyňatý len z povinnosti zastaviť vozidlo pri súbežnej jazde (§ 4 ods. 4).

Samozrejme, že takto postavený zákon nie je dobrý. Občianska iniciatíva Lepšia doprava a Združenie dopravných podnikov už podali návrh na novelu zákona - jeden z argumentov je aj Tebou spomínaná dlhšia brzdná dráha. V iných civilizovaných krajinách chodec pred električkou prednosť nemá (Česko, Nemecko, Rakúsko, Švajčiarsko).
Reakcia na: kecho #160467:
Nie nebol. Mal ist 8 minut po nom a prisiel 2min po nom a ten isiel nacas.
Reakcia na: 810zssk #160462:
nemeskal isiel 2 min za odchodom pred nim iduceho poradia.
Reakcia na: dopravce #160499:
3, 7, 8, 13, 14
Dobrý den,
mohu poprosit, kdyby jste mi tu napsali,na kterých linkách bych zastihl v Bratislavě kloubové K2S?
Děkuji
Reakcia na: dopravak123 #160452:
To je tvoja jedina odpoved?Tak fajn. ?
Reakcia na: 810zssk #160493:
matne si pamätám, že nakoniec z toho vzišlo, že za tým bola tzv. garážová firma, ktorá chcela iba zhrábnúť peniaze a prd by tu bolo nakoniec aj tak.

Nuž či Solaris alebo Van Hool, tých dĺžok je to lepšie než SOR. Potreboval by som vidieť nejaký technický nákres obidvoch vozidiel jak od SOR, tak od Van Hool. ? Čo sa týka SOR, tak by museli inak uložiť ten motor ako je doteraz uložený v tých BN radách.
Reakcia na: intony #160485:
Nevymyslel som si ju, bezne sa tu pouziva. Mohol som napisat SAD zastavka, ale nenapadlo ma to.
Reakcia na: no.ev.di. #160484:
Odkial mas, ze NEDOKAZE? Keby chcel tak dokaze.
Reakcia na: no.ev.di. #160478:
Pri Tower 115 sa bude dalej stavat (druha faze Eurovei a tiez nejake projekty od Penty, alebo JeTiho, nie som si isty).

CEPIT je asi dead, ked pogooglis tak najdes nieco na temu, ze to bol vlastne podvod..
Reakcia na: no.ev.di. #160490:
tak kurenie to je taky argument 3mesacny , ved sa kuri len v zime a aj to nie vsetci soferi vzdy kuria.
Reakcia na: MatejBA #160489:
no tak keďže vyvýšená časť je vyššie oveľa viac ako je bežné u low-entry autobusov, tak ten hrb tam musí byť lebo by v NP časti bol vysoký prázdny priestor, ale kto si jak blbo zkonštruuje autobus, tak ho má. Je zaujímavé, že blbosti čo SOR vyrába sa dajú obhájiť, dokonca sa dá obhájiť aj ich odfláknutá robota na Pražských a Bratislavských SORkách. Zaujímalo by ma ale, že čo bolo pravou príčinou tohoto neúspechu SORu, keďže sa neustále dakto oháňa, že ich pár kusov jazdí v poriadku, ale najväčšie balíky SORiek chcípajú a to je podstatné, že to môže byť memento pre väčšie DP aby sa autobusom SOR vyhýbal ak ich bude chcieť vo väčšom množstve. Pochybujem, že by SOR použil iný materiál ako doteraz, podľa mňa chcel mať SOR rýchlo vyrobené a predané, jak busy pre Prahu, tak pre Bratislavu, tak do robili rýchlo a výsledok je vidno.
Reakcia na: Petto #160486:
však jasné, že tam je ten hrb keď idioti dajú zadnú časť vyššie o pol metra a keby bola strecha v autobuse v úrovni strechy nad vyvýšenou časťou, tak by to vyzeralo ozaj blbo, ale jak si ten autobus spravili, tak ho majú! Čo sa týka kúrenia, tak fakt sa nedivím, že to stojí veľa lebo sa kúri jak u debilov a nie na rozumnú teplotu. Vonku mraznička a vnútri sauna. Ešte by som chcel vedieť, že koľko napr. výjde EUR kúrenie v takom 10.5 LE Solarise a koľko v 10.5 LE SORke, že či to je fakt taká šialená úspora, pre ktorú by sme mali kupovať tie ohavy na tých minikolečkách.
Reakcia na: Petto #160486:
ale vsak to je logicke - menej vzduchu > mensia potreba vykurit > menej spotrebovaneho paliva/energie na vyhrev.

To ze sa duncovi nepaci ten hrb je jeho subjektivne vnimanie. Podla mna kebyze sa s tym SOR pohra viac mohlo by to aj vypadat pekne.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.