Reakcia na: S499.1023 #160212:
Nechcem nijak obhajovat noevdiho, lebo ma cele forum odpise . No vtomto suhlasim s nim , nemali sa kupovat tie SORY v tak hromadnom pocte , vobec to nie je otestovane vozidlo ( hoc sa testoval v BA ten zazracny voz v starej aj vynovenej verzii ) A nemozes porovnat BA a Prahu, ktore teraz vyhradne nakupuju rad NB18 so zvyskom CR,SR, ktore nakupuju zvacsa rad BN,C a CN, ktore su uplne inak konstruovane ako NBčka a su spolahlivejsie.
Vladimír
Ak však hovoríme o bežnom pracovnom dni, prvý "celodenný" klbák vyráža z vozovne o 4:26, posledný sa vracia o 23:28. Keď si zoberiem denné výkony celodenných klbákov a podelím ich počtom 12 vozov, ktoré tieto služby vykonávajú, tak mi vychádza, že "celodenný" nitriansky klbák ubehne denne v priemere 213 km a v službe je v priemere 15 hodín. Nemyslím si preto, že by sme sa tam s nimi maznali.
Samozrejme, toto je taký výpočet narýchlo a sú v ňom zanedbané také veci, že voz má občas údržbu na dielni, kedy pochopiteľne nejazdí a pod.