Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Solider #160198:
no radosť si mi nepokazil, 1 v PO a 3 v KE... ibaže ak uprednostníš kvantitu pred kvalitou tie prachy vyserieš aj tak za opravy a náhradné diely + ešte máš vrásky na čele pri riešení problémov. Nie je lepšie investovať jednorázovo do kvality než do kvantity jednorázovo a potom ešte priplácať? Potom majú tak či tak prázdnu kasu iba s tým rozdielom, že po cestách im mohli pri tom istom stave jazdiť kvalitnejšie a komfortnejšie autobusy.
Dajú sa niekde zistiť trasy školských spojov a cestovný poriadok? Ďakujem
Reakcia na: no.ev.di. #160194:

Mohu se zeptat, z čeho usuzuješ, že jsou v prdeli? Ten článek na "24" je z 6. 8. 2010! Pokud je mi známo, trhlinky před 4. dveřmi byly v Soru opravené a od té doby s kloubáky NB18 větší problémy v Praze nejsou.
Tak dnes opravuju vytlky na Topolcianskej.
Reakcia na: no.ev.di. #160183:
Nechcem Ti kaziť radosť, ale tých 12-metrových Solarisov je trocha viac - http://tinyurl.com/solaris-12-kosice ? A prečo ho nikto nekupuje? Neponúka takú výhodnú cenu, aby si ho mohli dovoliť aj menšie podniky. Tam určite uprednostnia kvantitu pred kvalitou.
Reakcia na: Vladimír #160193:
Domnievaš sa, že má zmysel snažiť sa na túto tému objektívne a racionálne diskutovať práve s Dunčom ? ? Pokiaľ neprijmeš dogmu, že SOR je fuj, tak si platený agent Libcháv ? .
Reakcia na: Vladimír #160193:
to, že má celodennú službu je pekné ale koľko km, vlastne najazdí ten SOR za taký týždeň v NR a BA? Podľa mňa je v tom podstatný rozdiel. Mi snáď nechceš povedať, že u vás tie SORky vychádzajú o 4 ráno z vozovne a končia niektoré aj o pol noci službu, príp. aj nočné žeby mali?! Podľa mňa sa SOR snažil vyrobiť tie Bratislavské a Pražské SORky čo najrýchlejšie nakoľko to je nemalý balík autobusov, zatiaľ čo na dva Prešovské mal času a priestoru to vyrobiť.
Pokiaľ ja viem tak v NR sú cesty v oveľa horšom stave ako v BA, takže je fakt zázrak že tie busy tam nemajú žiadne vážne problémy.
Reakcia na: Vladimír #160193:
tak 11 SORiek akýmsi zázrakom prežíva v pohode zatiaľ čo Pražské a Bratislavské po pol roku sú v prdeli. Máte snáď v Nitre či Prešove lepšie cesty?
Reakcia na: no.ev.di. #160192:
V MHD Nitra jazdí:
- 9 ks SOR NB 18, z toho 9 ks jazdí na celodenných poradiach
- 13 ks Van Hool AG300 z toho 3 ks jazdia na celodenných poradiach a 10 ks na delených

K občasnému operatívnemu prehodeniu vozov na linky a poradia, ktoré bežne nejazdia, samozrejme dochádza, ale aj tak by ma zaujímalo, z čoho je vyvodená veta o tom, že pomaly viac jazdia second-hand Van Hooly.

Ešte prosím do štatistiky doplniť 2 prešovské SOR NB 18, ktoré jazdia na rozdiel od nitrianskych 7 dní v týždni a tiež od rána do večera a nemajú žiaden problém z tých, ktoré má Bratislava.

Pre objektívnosť....
Reakcia na: kecho #160191:
SOR sa buď začne viac snažiť alebo mu už nepomôžu ani mafiánske styky s dopravcami. Však už nevedia kam z konopí, tak klamú a zavádzajú. Raz povedia pre Slovenské médiá, že takéto problémy inde nemajú na margo problémov v BA, potom pre CZ denníky a webportály uvedú, že takéto problémy majú iba v Prahe a povedia, že v BA, NR či Tábore jazdia v pohode, ibaže nepovedia, že v NR jazdia iba PO-PI a podaktoré dni iba v špičkách a že pomaly viac jazdia second-hand Van Hooly ?
Reakcia na: Peto02 #160187:
kombinácia pojmov Ďurkovský-Bratislava-Za(á)hradník-JeTi ti nič nehovorí? ?
Reakcia na: Peto02 #160187:
vždy máš ušetrené nervy a náklady keď kúpiš dajme tomu dva testované kusy a nejak ich necháš dožiť vo svojom vozovom parku ako keď kúpiš 100 plechovíc za bezkonkurenčnú cenu a potom sa ďalších 8 rokov trháš zo sna pri predstave, čo s nimi ďalší deň, čo sa tentokrát poserie na nich a ako ti to zasiahne do výpravy ako keď ti vypadnú dva šmejdy.
Reakcia na: Peto02 #160188:
čo blázniš? DPB sa nechá dobrovoľne osierať od SORu... a poukázal by som ešte na toto drzé tvrdenie SOR-u!!! Citujem z článku :"Podle jednatele společnosti SOR Petra Hájka jsou na vině pražské silnice, v jiných městech totiž dodavatel tyto závady nezaznamenal."
Reakcia na: Peto02 #160187:
http://www.ct24.cz/doprava/97829-nove-prazske-autobusy-maji-problemy/

" Závady opravuje výrobce na vlastní náklady, podle Vysoudilové také musí platit dopravci za každý den, kdy autobusy nejezdí, smluvní pokutu."

Vie niekto ci aj u nas vyrobca plati zmluvnu pokutu?
Reakcia na: boxcar #160178:
Ale naco sa tie autobusy v BA testovali, ked sa potom kupia a po par mesiacoch zistia ze su pre BA nevyhovujuce?!
Reakcia na: Ámos #160184:
ok, potom keď SOR, Tedom a Solaris niesú nič moc tak už ostáva iba Citelis, Van Hool, Volvo, MAN a Mercedes. A jak poznám ochotu Slovákov platiť za kvalitu, tak voľba padá na Citelis.
Reakcia na: Ámos #160184:
ten výhradný distribútor bol kto?
Reakcia na: no.ev.di. #160183:
asi to nie je taky skvely autobus, ked ho aj vyhradny distributor prestal kupovat!
ono je aj dost horlavy....
Reakcia na: Solider #160182:
otázne je, že dokedy tieto prúsery s klbákmi od SOR budú trvať. Je možné, že po dlhšom čase sa ohlásia iné časti autobusu. Inak ma zaujímalo vždy, že prečo je na Slovensku iba jeden jediný 12m Solaris (Prešov) a iba tri klbáky (Košice) ? veď aký to je skvelý autobus a nikto ho na Slovensku nekupuje z dopravcov ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.