aj ja zbožňujem Ikarusy. Až sa nejaký SOR dožije viac ako 15 rokov na Slovensku, tak potom sa mi ozvite. SOR nemá nárok predať na Slovensku toľko kusov autobusov čo Ikarus. Keď sa prerušia tie skorumpované styky s J&T, tak rázom padne SORu hrebienok, lebo na západnom trhu si ani nevrzne a nad vodou ho drží iba ex-ČSR + nejaké kusy predané na balkán či východ alebo kam sa im to podarilo streliť.
Aj to sa stáva to nepopieram,ale ak mešká jeden z dvojice 6:43 alebo 6:56 tak sa všetci čo čakajú natlačia do toho čo príde načas a to by si mal vidieť aké to je "sardinárium"V Malinove nastúpi 17(zastávka ZSŠZ)v Moste RD 15,Most Obchodný dom povedzme desať+ešte jedna zastávka s počtom napr.4 cestujúci=46 ľudí len z dvoch dedín ?
Práve preto chodím na jeden z dvojice s odchodom Malinovo ZSŠZ 7:02 tie sú takmer poloprázdne keď prichádza na zastávku potom už nikto nikde nenastupuje a vezieme sa až do Vrakune bez zastavenia na zastávke ?
Ešte sa aj bežne stane to,že predbehneme tie skoršie čo berú tie balíky ?
Ak vídavaš "poloprázdne"na kruháči tak to môžu byť tie,ktorými cestujem ja ? Príchody na "Vrakuňa rázc." sa pohybujú v rozmedzí 7:30 až 7:40.
Napísal som niekde, že ten Ikarus je najlepšie vozidlo na trhu? Nenapísal. Odkaz som sem hodil viac-menej len pre zaujímavosť. Myslím, že všetci okrem Teba to pochopili, ale čo sa dá čakať od niekoho, kto ani len neovláda pravopis (inÝ výrobcovia), však?
ono nie trochu. duncova nekriticka nenavist k Sorom sa rovna tvojmu nekritickemu zboznovaniu Ikarusov.
som si isty, ze SOR praskanie ramov vyriesi. Tak ako ich vyriesili iny vyrobcovia busov aj elektriciek.
Ja momentálne bývam v Malinove a medzi 6:00 7:15 ide 16 spojov z Nového Života/Čenkoviec/Jelky/Vlkov/Tomášova ? ? a to je každý preplnený.Málo ľudí je už len v dvoch BUSoch o 7:02(všetky idú cez Vrakuňu).No a na BUS o 7:15 idú len ľudia cestujúci do Zálesia a Ivanky ?
Áno, zastavujú aj pri prvom nástupisku. Väèšinou v prípade predchodenia a pod. Tak isto, pri vopred nahlásenom nástupe / výstupe s inv. vozíkom alebo detským koèiarom.
Nutnosť jazdy "do odboèky" znižuje vchodovú a odchodovú rýchlosť na 40 km/h. Samozrejme to potom vplýva na jazdné doby. ( v predimenzovanom úseku Hlavné-Dev.N.Ves sú každé odchýlky od GVD citelné )
A v neposlednom rade to ešte komplikuje elektrické neutrálne pole uprostred stanice...
Z Rece máme však spoje cez prac. dni až-až, niekedy doslova je bus prázdny. 3 busy medzi 6.00 a 7.00. Pýtam sa, načo? Vlak ide, + SAD DS do BA. O 7.28 další bud, o 7:30 další. ?
Cez víkend však len 2 spoje predpoludním...
Ako ti povedal boxcar. V zásade je to tak v každej medziľahlej stanici ako Lamač, že pokiaľ tam nedochádza k predchádzaniu, resp. na jednokoľajnej trati aj križovaniu vlakov, tak vlak zastaví na koľaji 1, resp. 2, ktoré sú na šírej trati traťovými koľajami.
trebalo by ísť do odbočky. Rýchlosť prechodu cez výhybky je obmedzená, tak je "výhodnejšie" keď vlak zastaví na 3/2 nástupišti, čo urýchli pobyt vlaku v stanici. Ale občas ti osobák zastaví aj na prvom nástupišti, to keď ho potrebuje predbehnúť nejaký (zmeškaný) zr/r/ec/ic.
Možno to vyznie trochu dunčovsky, ale horšia voľba ako SOR už asi ani byť nemôže. Som zvedavý, kedy sa im v Bystrici rozsypú tie 30Tr. Umiestniť elektrickú výzbroj na strechu vozidla náchylného na lámanie nie je určite ten najlepší nápad... To už ukrajinský Bogdan by som bral radšej ako SpOR.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Peon