Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Ahojte, pozeral som si článok o nových autobusoh pre telesne znevýhodnených a musím dať zapravdu jeho autorovi. Neviem prečo DPB robí súťaž pe nové vozidla, keď parametre a vybavenie vozidiel nekonzultoval s tými, ktorí tomu rozumejú asi najlepšie - t.j. vodiči a obslužný personál. A čo ma najviac prekvapilo je tá manuálna plošina. ☺ Očakával som, že sa nebude musieť ovládať ručne. Nuž a chýbajúce pásy, držiaky a umiestnenie vozíkov do stredu vozidla čím je obmedzený pohyb vo vozidle je prípad sám osobe. ?
Reakcia na: TEDOM-1103 #159655:
Ani nevieš, ako si ma potešil zábermi starej Bratislavy. Fantázia ! Ďakujem.
Reakcia na: Martin Fundárek #159656:
nad tým ostal rozum aj mne stáť. Ale ten zoznam je iba o tých vlakoch o ktorých sa uvažuje. Podľa mňa keď tam jazdia klasické vozne a jazdí to málo vyťažené, tak by tam mohla jazdiť bageta, alebo dve spojené. Rušiť ale spojenie PD - Horná Štubňa je blbosť aká snáď existuje iba na Slovensku a možno ešte v takom mafiánskom Albánsku ?
Reakcia na: Martin Fundárek #159656:
A v ktorom z tých vlakov ich je vyše 100? V jednom? Počet cestujúcich nie je dôležitý, podstatná informácia je, že sa na Čadca - Skalitá podieľajú na krytí nákladov piatimi percentami.
Reakcia na: zakaznik #159654:
No tak to je fakt paráda, rušiť obsluhu tratí, kde je počet cestujúcich vyše 100 (Brezno-Červená Skala až 129, Čadca-Skalité až 172). Nech zrušia tie vlaky, ktoré majú obsadenosť povedzme do 40 ľudí, ale snáď tam nechcú dať namiesto vlaku 4 autobusy? To by bola čo za úspora?
Doporučujem si toto kuknúť. Je tu množstvo vozidiel MHD ako napr. DVOJSTOVÁK, GANZ, 6MT, SGP, T2, T3, RTO, 8TR, 9TR a myslim, že aj Viedenská električka... ?

http://www.youtube.com/watch?v=85tiO5pQEZo&p=E06692C5E3E6DF76
Čierna diera v konkrétnych číslach:

Návrh redukcie výkonov pre rok 2011
s vyhodnotením ukazovateľov za rok 2010
http://railpage.net/uploads/files//redukcia.xls

?
Reakcia na: Mike #159649:
Viem, ze sa moze pouzit aj inde, len ma zaujimalo z akeho dovodu je zriadeny. Vidim to tak, ze to bude kvoli tomu co napisal toldo (a sucasne tu myslienku velmi chvalim).

Prva veta je sucasne odpoved pre Igorka.
Reakcia na: Ivan3 #159644:
Prodáme ti je do Šalingradu místo plesnivých panťáků, mrcho bolševická.
Reakcia na: 810zssk #159648:
predpokladam ze bude pustat vozidla mhd aj ked budu mat zelenu auta odbocujuce z jegeho dolava smerom k trnavskemu... takto to je napriklad aj na mliekarenskej...
Reakcia na: 810zssk #159648:
Možno by stačilo naštudovať príslušný zákon o pravidlách cestnej premávky a vykonávaciu vyhlášku k nemu.
Reakcia na: 810zssk #159648:
Taký "semafór" slúži na riadenie premávky všetkých vozidiel idúcich vo vyhradenom páse pre MHD. Môže byť použitý úplne hocikde. (napr. aj PRED zastávkami Mliekarenská, Lachova, VŠ Manažmentu). Aj pri Zimáku funguje asi tak, že vozidlá v buspruhu majú voľno o pár sekúnd skôr ako ostatné autá. (Viem že je tam koordinácia s Bajkalskou ale napr. v nedeľu večer nie je, tak vtedy sa to dá využiť...)
Vsimol som si ze na krizovatke Trnavska cesta / Jegeho je na semafore (Trnavska cesta smer TrMy) umiestneny aj elektrickovy semafor (gule) - naco ma sluzit? Lebo vacsinou sa to (mimo elektriciek) pouziva na preferenciu vozidiel pri vychadzani zo zastavky, ale myslim, ze sa spominalo, ze zastavka zostane v sucasnej polohe..
Reakcia na: Peon #159643:
Neviem ako, ja som sa k nemu dostal úplnou náhodou. ?
Pre Juraja21: Ahoj Juraj, čo som dnes pozeral, stačilo by ten označník na zast. Gagarinova smer Čiližská posunúť kúsok dopredu, na úroveň prvého prístrešku.
Reakcia na: Ámos #159641:
čo vlastne bude ako náhrada za 810? Mám na mysli, že či niekedy bude aj niečo iné než donekonečna modernizované odrody radu 810
A na co ty motoráčky budou, když se zruší osobní doprava na regionálních tratí? Na Slovensku moc osobních vlaků nejezdí po zrušení tam bude jezdit skoro nic a na to snad není třeba mít tolik vlakových souprav. Nebo to bude jezdit na hlavních tratích?
Reakcia na: Valec #159614:
Časopis zamestnancov a priaznivcov DPB? Ako sa dá k takému dostať, ak je teda nielen pre zamestnancov DPB?

Pre zaujímavosť: Železničné ozveny (noviny pre zamestnancov Železničnej spoločnosti Slovensko) sú prezenčne voľne k dispozícii v Centre vedecko-technických informácií SR - t.j. knižnica pri zastávke "Patrónka".

A Železničný semafor (mesačník zamestnancov ŽSR) je dokonca na internete v PDF http://www.zsr.sk/slovensky/o-nas/zsemafor.html?page_id=146

PS: Neviete náhodou, má nejaký interný časopis aj Slovak Lines?
Reakcia na: Ámos #159641:
861 prídu, je to financované z eurofondov. Samozrejme, ŽOS Vrútky meškajú a už sa im za každý deň počítajú penále.
Reakcia na: no.ev.di. #159637:
ty ses vul, na jednej strane sa chces vozit kulturne a na druhej nechces modernizovane vozne.
Daj ine riesenie a zaplat ho.
pokial viem dalsie bagety (dalsi tender na bagety) sa uz robit nebudu a koniec 810 na nasich tratiach pride tento rok. Aspon nieco take som zachytil na nejakom zelezniciarskom webe.
otazne je ci neake 861 pridu. zatial je okolo toho dost ticho.
?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.