Vcera som sa pohyboval v okoli Moravskeho Svateho Jana a v jednej zahrade som videl celkom zachovale mestske RTO-cko. Neskor toto vozidlo sluzilo ako pojazdna cistiaren peria, teraz je asi nepojazdne. Kto vie z ktoreho zavodu CSAD pochadza, alebo zeby DPMB?
hroch: No kedže tvoja práca je nie z technickho hladiska na MHD, tak by som si ju precital aj celé. V podstate by som si prečítal rád všetko čo o tom máš. Takže ak ťa to nebude otravovať mail máš hore. Diky.
ano, v normalnej premavke maju spotrebu na urovni Bx32. A to som sa cudoval, lebo Iveco cursor mali mat spotrebu 26l, ale to zrejme pri 954 a podobne. Pod 30 l mala spotrebu ZTPcka - Karosa B732 co vacsinou jazdila prazdna, inak par jazd v sedle a s jednym vodicom.
V BB je podobna politika, keby sa vyrabali B942, ci B962 ...
Karosa B931 (027AG vid bb.imhd.sk) je jedina a je z prvej dodavky 900-viek v lete 1997. Jazdi na linke 55 alebo 52 kde je na celej trase len jeden kopec (na Badin) aj to tam nejde vzdy. Ked som sa tym raz viezol, bola radost pocuvat ako si motor Liaz pokojne pradie.
Iny pripad su B941 s motorom LIAZ. Vsetky idu do Sasovej a preplnene sa musia stverat do kopca na 1, maximalne 2 stupni. Tam je spotreba vyssia ako pri Ikarusoch. Renaulty sa Ikarusom vyrovnaju, Iveco este neviem.
V BB je "naftova liga", tankuje sa kazdy den doplna a spotreba je mesacne vyhodnocovana. Ale neviem o postihoch za nadspotrebu.
Je to priemer, ale môžem Ťa ubezpečiť, že ten s Euro 3 má oproti nej úsporu len niekedy cez víkend, keď vodič evidentne podniká kroky na jej zníženie (menšia premávka v uliciach umožňuje šetrnejšiu jazdu), keďže u nás za úsporu nafty dostávaš prachy navyše.
O porovnateľnosti spotreby City Busu a B932 by som si dovolil pochybovať.
Vy máte B931??? Tak rovnaká spotreba s B932 môže byť spôsobená len a len rovinatou trasou (btw. to každý deň jazdí tu istú trasu?). Náš DP už vôbec (okrem City Busov), pokiaľ sa dá, automatické prevodovky nekupuje.
Vladimir: 38,5 l je spotreba Citybusu Euro 2, alebo priemer ? V BB dosahuju (Euro 3) spotrebu na urovni Bx32. Zhodou okolnosti sa spotrebou nijako nevynima ani B931 lebo ma rovinatu linku.
KLF: Heh, to som rad. Tiez som pocul ze na Teba nadavaju ale vies ako ja si robim nazor sam a konkretny nazor mam tak na 5 ludi v IMHD, ktorych poznam osobne, toto vsjo. Na ostatnym by som nenadaval, neviem co su zac . Naozaj ja skoda, ze to par ludi nevie pochopit...
damy a pani, som hrdina, lebo sa mi po roku konecne podarilo odovzdat rocnikovu pracu na temu "komunikacia podnikov hromadnej dopravy osob". prepacte mi off topic,ale musel som sa niekde svojim uspechom pochvalit
Re #15892 J: jasne, nie je problem ti ju poslat... ale musis si vybrat, ci chces celu rocnikovu (50 srtan), alebo ciastkove seminarky ("public relations v mhd", "firemna identita DPB" alebo "informacie pre cestujucich ako sucast PR dopravnych podnikov" - asi 10 stran each). potom ti to poslem...
vladimir: tebe by som uz konecne mohol poslat tie materialy, zejo? zajtra odidu..
Turbo: Vies co mam uplne ze najradsej ? Ked ludia ako ty, ktori ma nikdy nevideli, nikdy so mnou nekecali hovoria, aky zly som clovek. To naozaj potesi. Ale ved ok ked si nevies urobit nazor sam, davova psychoza rulez :-)))
Ehm... no ehm... ja nemam slov. Niekedy sa clovek nacita tooolko novych informacii o sebe. Tak najprv som Turbo, potom joey, nooo kedy budem d3ko alebo spectre ? :-))))))))
Ja sa skryvat nepotrebujem a ak prispievam tak pravym nickom :-)))
a este aj sem: "Česko chystá křížence tramvaje a vlaku" (www.ihned.cz/index.php?p=000000_detail&article[id]=12745770&article[what]=ineko
n)
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
KLF