? to kedy a ktorý debil podpísal? Takéto kontrakty robiť je sebevražda. V tej zmluve je aj písané, že si BSK objedná dohovorený počet kilometrov, či je iba písané, že dovtedy bude musieť dať SL vždy licenciu aspoň na nejaké linky s nešpecifikovaným počtom kilometrov?
Jasne ze si chrania svoje zaujmy, je to normalne. Problem je kraj, ktory sa s nimi nema "dohadovat", ale proste si dupnut. On je objednavatel a on ma rozhodovat.
To je ako keby si prisiel do Tesca a povedal, ze kupis co oni budu chciet.
tak tak, len viem ako to chodí na Slovensku, že tu sa málokto ochotne vzdá svojho kusu koláča za účelom celkovej funkčnosti systému regionálnej dopravy. Bohužiaľ z doterajšieho diania mám obavy aby tu neboli iba polovičné riešenia, ale aby to fungovalo.
tak bud zupa ide robit IDS o co zjavne ma konecne evidentny zaujem alebo robit linky ako sa komu zachce.
Len nebud zakomplexovanym Slovakom, (ktory to kryje hejslovactvom) a neocakavaj apriori to zle.
Vsetko je o rokovaniech medzi Ministerstvom dopravy a vedenim zup. Ak sa pochopia a dohodnu, tak od nove GVD v 2012 alebo 2013 mozu byt subehy s vlakmi zrusene a naopak busy budu robit doplnky k vlakom.
Takisto ak sa bratislavska zupa rozhdone s magistratom spustit IDS moze sa Slovak lines aj posrat. Su tu aj iny dopravcovia, ktori jej miesto radi preberu.
to sotva, chcel som tým ale povedať, že veľa v tomto hrajú aj vzťahy dopravca - ľudia v samospráve, čiže neraz prejde schválenie CP, ktorý nezavádza systém do doprav v rámci oblasti a tiež nesedí cestujúcim.
len nehovor, že SADky si ešte nevydupali to aby im župa dotovala nezmyselné linky, resp. linky, ktoré by kopírovali trasy vlakov? Jak to je vlastne s podobou cestovného poriadku? Ten schvaľuje župa či ten je v réžií dopravcu?
darmo tie vlaky budú integrované s MHD v BA a premávať často keď arogantné SAD-ky sa nebudú chcieť dohodnúť na koordinácií liniek autobusovej dopravy, tak aby namiesto tých čo budú kopírovať trasu vlaku do BA vznikli také, ktoré budú zvážať ľudí k vlaku a odvážať ich zo stanice domov do dedín. Ak sa podarí zintegrovať spoje SL a SADDS smerom na DS s týmto vlakovým spojením, tak som ticho.
Ďalej v ňom, ale píšem "Alebo keď už púšťať automobily do pešej zóny tak merať rýchlosť a pokutovať za jej prekročenie a napr. pokutovať aj za to keď nezabezpečia osobu na dohľad pri cúvaní ako sa to píše v zákone." ?
Vzhľadom na to, čo zločinecká ponúka (nielen) tam a na to, že sa zýši počet spojov, je to úplne realistický cieľ.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
no.ev.di.