Prečo tam púšťať vôbec automobily? V diskusii pod článkom množstvo ľudí presadzuje nech sa pešia zóna zásobuje na bicykloch, vozíkoch či inom prostriedku a podľa mňa je to vcelku dobré riešenie. Kto chce mať prevádzku v centre musí rátať s obmedzeniami. A neraz som videl okolo obeda chlapíkov z DHL ako roznášali balíčky práve na nejakom vozíku a neboli to malé balíčky... Alebo keď už púšťať automobily do pešej zóny tak merať rýchlosť a pokutovať za jej prekročenie a napr. pokutovať aj za to keď nezabezpečia osobu na dohľad pri cúvaní ako sa to píše v zákone. ?
To co v tej pesej zone robia vozidla s kadejakymi povoleniami je otrasne... vjazd (aj pre zasobovanie) by mal byt obmedzeny na vecer a v mensiom rozsahu..
Základnáý problém vidím v tvojeje funkčnej negramotnosti. V článku je jasne napísané "problémy s pevnosťou konštrukcie vozidla, tentokrát v oblasti kĺbového spojenia". To SA NEROVNÁ "problémy s kĺbom".
Keď sa raz náhodou TEN-T zrealizuje tak to bude najväčší úspech Slovenska v ére samostatnosti ? keďže tu si pomaly treba pýtať povolenie aj na to že sa chceš ísť s prepáčením vysrať ?
takže sa môžeme dodatočne ešte raz poďakovať lolovcom a im podobným za ich snívanie, ktoré spôsobilo to, že tá elina ešte nie je v Pe...
Pamätám si, že Ftáčnik v rámci niečoho predvolebného tvrdil, že koľaje určite budú a na posúdenie budú dva varianty - lacnejšia električka alebo hybrid. takže hybrid tým pádom snáď definitívne padá...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
MatejBA