Reakcia na: J #15924:
Zase raz niekto vie všetko a robí závery. V Karlsruhe si niekedy bol? Vezmi si cestovný poriadok a pozri sa, koľko je cestovná rýchlosť osobného vlaku. Lenže tu je práve rozdiel v tom, že metro po železničnej trati ísť nemôže, zatiaľ čo niektoré električky áno.I.
J
m@rtin: Ono vieš mesto a VÚC (alebo župa, ako to bude) sú dve hlavy na jednom krku, čo sa Bratislavy týka. No a v tej druhej hlave (VUC) si asi spravil svoje lobbing. Vieš Siemens dokáže byť veľmo presvedčiví, hlavne v Bratislave. Siemens spomínam preto, že kto iný by dodával technológiu ak by sa stavalo metro. Tu už dostal toľko zakázok, že je to do očí bijúce. Uvidíme ako to celé dopadne. Ale aj tak by som rád videl to číslo v rozpočte na budúci rok na to metro. Zrejme pôjde zase len o milióny na projekty. Potom stretnutí na magistáte som úplne kapituloval a mám pocit, že ak by vláda dala záruku na úver od EIB tak nech sa stavá aj metro. Občania ktorý sa nevyznajú budú spokojný a basta. Už vôbec pomyslenie, že na trati pre 160km/hod bude jazdiť elina či metro 80km/hod, je pípovina, ale pár hláv si tvrdí stále svoje. Nakopal by som celú župu do prdele. Veď keď si človek z Trnavy bude vyberať medzi vlakom (160) a metrom (80) tak pôjde tým vlakom. Podľa mňa by sa to dalo jednoduchšie spraviť a výkony by robila železničná spoločnosť. Asi vieš na aké riešenie myslím.
13sk: takže neexistuje niečo také ako v Prešove, že stačí stáť a ty musíš zastaviť.
Čo Prešovačania, nepotrhalo vám vrchné vedenia? Veď Tornádo sa vám tam prehnalo. Má DP nejaké škody?