Tak to sa teda divím, že jeden dedko svojim senilným hlodom "prehlasoval" všetkých ostatných, dokonca aj vodiča! A to ste sa všetci s tým dedovým názorom uspokojili? Mne sa už podarilo pár takých smradošov vykázať z vozidla. Mal si vyzvať vodiča, aby volal dispečing, tí by si s ním už poradili. Lenže vozidlo by muselo chvíľu stáť, kým prídu. Vtedy je to však na prirodzenej aktivite samotných cestujúcich (anonymných), ktorí takého smrada raz-dva vyhodia a ideme ďalej.
S BMK kartou mozu mat problem ti, ktori si chcu kupit PCL na 1 rok. Banka (Unicredit) totiz garantuje poplatok len na 1. rok od vydania karty. Ak si rocny PCL kupim napriklad o 2 dni po jej vydani, tak mi jeho platnost zasahuje aj do obdobia (2. rok), kedy si moze banka nastavit akykolvek poplatok, ktory mi mozno pohlti celu usporu na PCL. Proste pri vypoctoch treba vziat do uvahy fakt, ze obdobie platnosti jedneho PCL moze siahat do dvoch obdobi platnosti BMK.
Mimochodom jednostranne vyhodne zmluvne podmienky su typickym chovanim bank, pri obchodovani s nimi si treba davat dost bacha.
Inak nevie niekto, ak si budem chcet BMK v Unicredite po roku zrusit, kolko dni vopred ju musim odovzdat banke?
v Brne som zažil, že do električky na konečnej v Líšni nastúpila pomerne zaujímavo (ne)odetá osoba, ktorá jednak aj zapáchala, tak ju šofér vykázal v momente a osoba odišla. Bez diskusií by mal človek do vozidla vstupovať v takom stave aby neznepríjemňoval druhým cestu a tiež neprepravoval niečo čo by mohlo znepríjemňovať druhým cestu, príp. ohrozovať zdravie cestujúcich. Podľa mňa to prepravovanie 6 tašiek so zberom novín nie je normálne. Nech si na to zoženie nejakú väčšiu tašku alebo vozík a nech si to tlačí.
Ano tu sťažnosť vyhodnotili ako bezpredmetnú, lebo na danej DP bol vedúci charakter ?.. ale iný vedúci by ju mohol zobrať vážne a vodiča za to potrestať... keď taká pani by napísala že vodič vyhodil milého starého človeka možno sociálne odkázaného ale že nijako druhých neobmedzoval, a buďsi istý že ona do tej sťažnosti nenapíšeže on vyhodil bezdomovca lebo časť ľudí sa došlo sťžovať že zapácha... a bude tvrdenie proti tvrdeniu...
Vodic ho nemoze fyzicky zdrapnut a vysmarit. Moze ho poziadat, aby vystupil. Ak neuposluchne vyzvu - moze zavolat dispecing. NEMUSI pokracovat v jazde. No a to, ze niekto poslal staznost na vodica - tak to snad DPB hned roztrhol tu staznost, nie?! Kedze vodic postupoval podla predpisov.
Ušetríš tých par centov zlavy v ZOO? Do knižnice preboha, realne si ako často požičiavaš knihu? A ako často chodíš do Muzea- možno na noc muzei akurat..? Tie zlavy možno na Ticketportal vyzeraju zaujimavo, ale aké konkretne podujatie a ako často bude také podujatie sa konať so zlavou v akej výške?
A nič nie je zadarmo, tých par možno ušetrených chechtákov aj tak dáš za ročný (3€) alebo iný poplatok..
Je to proste len jednou z mnohých (či už predplatných,debetných alebo paypass či zákazníckych-vernostných) kárt v rade a vy mi tu podaktorí prídete strašne nadržaní na ňu.. Neponúka nič navyše.
Vodič má právo (nie povinnosť) vylúčiť z prepravy osobu ... ktorá je ostatným cestujúcim na obtiaž napr. svojim zápachom zjavom atď...
Lenže ktorým ostatným cestujúcim? Boli prípady že časť sa došla sťažovať vodič zakročil cestujúcich vyhodil a iná pani sa sťažovala prečo ich vyhodil veď oni chudáci nemajú kde spať, všetko ich bolí trápi nemajú možnosť mať základnú hygienu a čím nám ublížili... a aj poslala na daného vodiča sťažnosť...
Už sa vyňadril aj SOR. Ja len dúfam, že s tou premávkou autobusov SOR do budúcna ostane iba v rovine jeho želania. S autobusmi SOR môžme iba snívať, že v kvalite autobusovej dopravy vôbec niekedy doženieme západ. ?
tak to je vyslovene sviňa, že nastúpi, necvaká lístok, ty sa ideš na neho sťažovať a on ako naschvál vytiahne lístok a cvakne si ho. Takže tí smradľaví asociáli vlastne pokojne môžu lístky pri sebe mať ako poistku ale necvakajú. Na nervy toto ? Nie je náhodou v prepravnom poriadku zakotvené to, že šofér má povinnosť človeka, ktorý znepríjemňuje druhým cestovanie z prepravy vykázať?
Celý ten prepravný poriadok, resp. jeho uplatňovanie je výsmech cestujúcim lebo DPB sa stará iba o jeden bod a to je kontola čiernych pasažierov ale v tzv. selektívnom režime, t.j. kontrola na spôsob toho, že sa vyhýbajú potmavším občanom, asociálom a iným z ktorých by na mieste nič nevytĺkli, skôr by vytĺkli oni dačo z revízorov.
V prípade, že máš účet v Tatra Banke tam máš výmenu karty za PayPassovu zadarmo dokonca aj zmena PIN je teraz zadarmo do konca marca. Treba však povedať, že zatiaľ veľa obchodov PayPass nemá.
Zadarmo, zadarmo. Ale mám pocit z toho rozprávania, že všetci si tie účty ešte len idete zakladať. ? Ja mám účet v UCB už vyše 13 rokov a po žiadnej karte sa trhať nejdem, keď mi ju zadarmo ponúknu, tak prečo nie. Ale aby som sa kvôli tomu išiel trhať...
Este raz - vodic si siel povinnost splnit, to ze niekto bol proti vyhodeniu a ze ostatny nezareagovali pat, aby ho vyhodil = vodic splnil svoju povinnost - vsak cestujuci mu potom dali neverbalne najavo, ze im nevadi, kedze sa neozvali opat.
Tomu prispevku so sipkou som nie celkom pochopil, ale nie o tom som chcel. Jedna vec je, ze dopravca ma pravo vylucit cestujuceho, ktory je ostatnym nejakym sposobom na tarchu a zneprijemnuje im cestu, no nejak v prepravnom poriadku nevidim (mozno som uz slepy ? ), ze to ma prikazane. Navyse, vodic chcel daneho pana vychodit, no ma on v naplni prace teraz robit policajta medzi tou pani a Hug0m? Myslim, ze jeho primarna uloha je trochu ina.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
MatejBA