Ja myslím,že jediná správna cesta pre kúpu klb BUSov smeruje do Nemecka.Nie MB Capa City,ale skôr také Citaro alebo taký MAN.To sú overené,spo¾ahlivé a kvalitné znaèky ? Ja môžem s prepáèením os**ť ko¾ko stojí jeden kus.Za tie peniaze èo stoja zákazník predsa oèakáva,že to bude spo¾ahlivé a kvalitné.
Zoberme si nášho prvého síce ojazdeného Medveïa 4921ku:Ten BUS bol vyrobený v roku 2005 ako prototyp a prezentaèné vozidlo zároveò.Jazdil nepretržite po väèších mestách po celej Európe až sa ho po testovaní tu v BA rozhodla IKEA&Avion odkúpiť.Ten voz nemal žiadne problémy a ani tuším nemá(pokia¾ viem tak nejazdí kvôli "nejasnej" farbe pri STK.Ak je tomu inak tak ma opravte).Nemá ani len náznaky praskania rámu èi klbu ako SOR "Shity" NB18 ani len motor nevykazuje po to¾kých najazdených km poruchy(možno).A ešte spomeniem,že sériové,ktoré máme (4901 až 4920 a 4922 až 4926) majú niektoré problém akurát ten že niektorí vodièi ich otåkajú lebo nevedia s tým ešte jazdiť.To je asi všetko.
Máme tu ešte aj 12m CNG Citaro rovnako prototyp a jazdený.Tiež "lietal" po Európe a èo mu je?Niè
Ja dúfam v to,že nové predstavenstvo DPB sa koneène obráti aj na iné firmy na západe(MAN,Mercedes,Solaris...)a že po odchode Gardenera pošle kade ¾ahšie aj to všivavé J&T.
K¾udne vyjadrite svoj názor na tento príspevok ja som len navrhol cesty,ktoré by mohli byť garantované kvalitou.
Zoberme si nášho prvého síce ojazdeného Medveïa 4921ku:Ten BUS bol vyrobený v roku 2005 ako prototyp a prezentaèné vozidlo zároveò.Jazdil nepretržite po väèších mestách po celej Európe až sa ho po testovaní tu v BA rozhodla IKEA&Avion odkúpiť.Ten voz nemal žiadne problémy a ani tuším nemá(pokia¾ viem tak nejazdí kvôli "nejasnej" farbe pri STK.Ak je tomu inak tak ma opravte).Nemá ani len náznaky praskania rámu èi klbu ako SOR "Shity" NB18 ani len motor nevykazuje po to¾kých najazdených km poruchy(možno).A ešte spomeniem,že sériové,ktoré máme (4901 až 4920 a 4922 až 4926) majú niektoré problém akurát ten že niektorí vodièi ich otåkajú lebo nevedia s tým ešte jazdiť.To je asi všetko.
Máme tu ešte aj 12m CNG Citaro rovnako prototyp a jazdený.Tiež "lietal" po Európe a èo mu je?Niè
Ja dúfam v to,že nové predstavenstvo DPB sa koneène obráti aj na iné firmy na západe(MAN,Mercedes,Solaris...)a že po odchode Gardenera pošle kade ¾ahšie aj to všivavé J&T.
K¾udne vyjadrite svoj názor na tento príspevok ja som len navrhol cesty,ktoré by mohli byť garantované kvalitou.
Petto
Mali by sme nejako zacat upovedomovat firmu SOLARIS aby v nasledujucom tendri na CNG klbaky sa snazila ponuknut aj tu pripadnu cenu doplnkovej vybavy nizsiu a tym by vyhrala , lebo toto uz nema obdoby s tym Libchavami .
Neviem si predstavit ako by praskal ram na takom SOR NT18 kedze vseobecnejsie su tbusy tazsie ako abusy