Nebola, bola pripravená náhrada v podobe autobusov SL.
Re #158863 810zssk:
1. Ale kompetencie prejdú len na tých tratiach/vlakoch, ktoré neprekračujú hranicu kraja. Teda na trati 131 to nebude ani jeden vlak.
2. Vyťaženosť najsilnejších spojov linky 155 bola vždy najviac cca 30 cestujúcich, z toho väčšina železničiarov voziacich sa zadarmo. Aj keď sa poplatok za ŽI zníži o takmer 60%, stále zostave dosť veľká položka na ostatné náklady. Ak ich niekto uhradí, tak môže linka začať jazdiť, to však v súčasnej finančnej mizérii mesta nemožno predpokladať.
Re #158864 Martin Fundárek: Ale výkony na trati 113 si objednáva a z väčšiny platí BSK.
Re #158876 810zssk: Ak sa nemýlim, tak v trase Vozovňa Krasňany - Nobelova - Vajnorská - Vozovňa Jurajov dvor (polovicu noci jedným smerom, polovicu druhým), kvôli zvozu a odvozu vodičov do ubytovne.
tiež som to videl a hneď mi napadol maskovaný Slávik som zvedavý, ako "sa" teda vo februári nakoniec rozhodnú...
Re #158842 Petto: a nie je žltá farba niečo v štýle "pozor, nerovnosť!"? aspoň vo všeobecnosti sa hrany schodov dáva žltá (aj v kombinácii s čiernou)
Re #158844 Petto: nie, nový axejet
Re #158859 810zssk: pochybujem, že to Matej zle pochopil... neviem, či to majú niekde v archíve, ak áno, pozri si to...
vyskúšaj ešte raz, ja by som sa na to veľmi rád podujal keďže som sa tu tiež naťahoval o to koľko ľudí sa ne-zmestí do klbáku a koľko do kraťasu. Veľmi by aj mňa potešilo keby sa takáto vec konala. Aspoň by som si na vlastné oči overil ako ďaleko/blízko som bol k pravde ☺
Práve včera vyšli info, že ZSSK nedostane zaplatené všetky výkony a bude sa škrtať 5 % výkonov, na niektorých tratiach sa osobná doprava zastaví úplne. Medzi kandidátmi bola spomenutá aj Záhorská Ves.
1. Preco MDPaT objednava vykony vo verejnom zaujme v primestskej doprave na 9 rokov? Nema nahodou v nejakom casovom horizonte (mensiom ako 9 rokov) dojst k presunu tychto kompetencii na VUC?
2. Myslite si, ze je nejaka sanca, ze by sa obnovila 155? Predsalen by sa v pripade viacerych dopravcov mohli dosiahnut lepsie podmienky a hlavne - ak sa nemylim tak sa ma znizit poplatok za pouzitie zeleznicnej dopravnej cesty, co bola myslim hlavna prekazka.
Re #158839 Peon: Rozhodnúť sa 3 dni pred koncom, to je teda terno. A akým zázrakom sa práve dnes napoludnie podarilo ZSSK opraviť ten týždeň pokazený motor.
Re #158847 ivanbuto: Však som písal, že neviem aký bol v skutočnosti, keďže v tom čase som ja v oveľa kratšom intervale požíval "povzbudzujúce" nápoje. ? Každopádne, info pre cestujúcich je tento rok rovnaké ako minulý.
Vlastne mas pravdu, na Romanovej atd nie je iny nocak. Tak by mohli zobrat N95 z Bradacovej a dat ju cez Markovu.. alebo to cele skusim prerobit
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Valec
Re #158863 810zssk:
1. Ale kompetencie prejdú len na tých tratiach/vlakoch, ktoré neprekračujú hranicu kraja. Teda na trati 131 to nebude ani jeden vlak.
2. Vyťaženosť najsilnejších spojov linky 155 bola vždy najviac cca 30 cestujúcich, z toho väčšina železničiarov voziacich sa zadarmo. Aj keď sa poplatok za ŽI zníži o takmer 60%, stále zostave dosť veľká položka na ostatné náklady. Ak ich niekto uhradí, tak môže linka začať jazdiť, to však v súčasnej finančnej mizérii mesta nemožno predpokladať.
Re #158864 Martin Fundárek: Ale výkony na trati 113 si objednáva a z väčšiny platí BSK.
Re #158876 810zssk: Ak sa nemýlim, tak v trase Vozovňa Krasňany - Nobelova - Vajnorská - Vozovňa Jurajov dvor (polovicu noci jedným smerom, polovicu druhým), kvôli zvozu a odvozu vodičov do ubytovne.