Chcem sa opytat, ako vnimate (cestujuci i vodici) senzor interierovej teploty v niektorych supravach T6? (priklad 7907+7908, 7923+7924 a ine) su to tie supravy, co maju tie male krabicky pri smerovkach v interieri vozidla. Podla vlastnych skusenosti je v tychto supravach neumerne chladno vzhladom na chladne pocasie vonku. Ak niekto vidite do tejto problematiky blizsie, aka teplota musi byt v interieri, aby vozidlo zacalo plnohodnotne kurit? Thanks za nazor
Prispejem jedným postrehom k zvláštnemu grafikonu nočákov na Štedrý večer. Predstavme si príklad, že pôjdem domov okolo druhej. Autobusy vynechávajú odchody 2:30 zo stanice a 2:50 z okrajových častí. To však cestujúcim len skomplikuje situáciu a donúti ma zobrať auto. Konkrétny príklad aj spred roka, aj spred dvoch rokov. Bol som na polnočnej, skončila sa okolo pol druhej. 2:11 som nastúpil na spoj, odviezol ma na stanicu. Ale 2:30 zo stanice nič nejde, aby ma to odviezlo domov. A stanica je predsa prestupný uzol pri nočákoch, nie cieľ... A po minulé roky bolo v tomto čase na stanici okolo 100 nervóznych ľudí... Takto cestujúcim nepomôžu...
nemohlo ho kopnúť keď sa držal držadla na dverách lebo je odizolované od karosérie trolejbusu a to potiahnuté nevodivou fóliou a konce držadla sú priskrutkované k dverám cez umelohmotné koncovky takže sa musel držať priamo dverí alebo inej časti karosérie aby ho to koplo.
no náš šofér mal rýchlostnú páku po pravej strane keďže šiel autobusom s volanom na ľavej strane a dverami na pravej. Ale aj tak zorientovať sa na križovatke a pod. je fakt umenie, nieto už šoférovať ich vozidlá...
v 3.roč na SGeŠ sme šli do Škótska a jediné miesta kde sme mohli zastaviť boli parkoviská lebo tam bolo jedno takmer na ktorú stranu sme vystupovali alebo v jednosmerke to bolo najľahšie. Inak môžem povedať, že z pohľadu cestujúceho som sa furt divil prečo ideme opačne a ono to bolo správne, iba pre našinca nezvyk. Môžem povedať, že veľmi rýchlo by som prešiel do protismeru keby som tam šiel ako šofér ?
vidíš, druhí skáču z okien, berú drogy a pestujú fyzické sebapoškodzovanie. Mne nič z toho netreba. Dakoho realita zabije, dakto sa tvári, že neexistuje a dakto ju prežije ?
čo by malo mať čo? tie SORky či tie historičáky? Vyraďovanie nádejných historičákov bez kúsku zdravého rozumu je chrapúňstvo a demonštruje vzťah divízie autobusy k historickým vozidlám. A čo sa týka SORiek tie už pri ušetrených peniazoch mohli mať klímu a akustické hlásenie zastávok, bezbariérovosť je nie len o tom, že telesne postihnutý bude mať uľahčený nástup do vozidla ale aj zrakovo postihnutý bude mať možnosť dostať informácie o zastávke a linke.
Pocuvaj, vidiet svet z tvojho pohladu, tak davno skocim do Dunaja ? Takeho pesimistu, chronickeho stazovatela a neustaleho nespokojenca som nevidel ani medzi najvacsou geriatriou na kramaroch.
Nie zeby si bol rad ze mate konecne NP vozidla, ty este chces aj diktovat, co vsetko maju mat, aby si TY bol spokojny! ?
veru ťažké si vybrať... mňa znechutil jednak nákup autobusov, všetko prihrali do rúk SOR a potom tender s jedným účastníkom Mercedesom na extra klbáky. Čistenie, linky pre vyvolenú m.č., povinné nasadzovanie iba NP vozidiel v Karlovke atď., snáď jediné plus je to, že tu máme aspoň tie nové SORky aj keď mám z nich hnus lebo zas v tom má prsty J&T tak ako aj v PKO ? ale aspoň, že sú. Síce na druhej strane je eufória z nových busov, tak divízia autobusy ničí jeden nádejný historičák za druhým ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Ike