Myslíš ako služobná jazda k Vojenskej nemocnici kvôli sociálnemu zázemiu vodičov? Tak dobre. Ale potom je tu argument pre zachovanie súčasného víkendového stavu, že "však na Kramáre máte 211-ku, načo obnovovať 49-ku?". ?
Ešte mi napadlo - keby 49-ka premávala iba po SÚSCH - ušetrilo by sa tým aspoň niečo než keby išla až k NOÚ, nie?
Ale nemalo by ísť v tomto prípade v prvom rade o cestujúcich? 211-ka v jej trase a intervale hlavne v smere od Vojenskej na Kramáre premáva väčšinou takmer prázdna.
Re #158534 intony: Na Kramároch je nemocničný komplex, kde sú aj cez víkendy popoludní návštevné hodiny. A chodia tam nielen mladí a zdraví ľudia. Na Kramároch sú aj paneláky a rodinné domy.
Ako by si ty zo severozápadu BA, príp. zo Záhoria cez víkendy cestoval na Kramáre? Nebolo by najlogickejšie prestúpiť práve na Patrónke na hrane (dočasne na autobus)?
Ja len dúfam, že sa "nezabudlo" na vybudovanie tej trolejbusovej trate na Patrónke...
Čo riešiš? Stav, ktorý sa reálne týka nula až dvoch ľudí za hodinu a k tomu len víkendovej prevádzky je prakticky bezpredmetný. Vyháňanie ľudí z MHD, charakterizujú úplne iné problémy ?
No keďže by došlo k posilneniu dopravy do Dúbravky a k Tesco Lamač, tak myslím, že 21-ku by už nebolo treba v DNV prekladať (keďže by sa to už ani nedalo).
L83? No tak to by som sa ti teda poďakoval ty trúba ? nestačí, že je L83 narvaná poobede z mesta ešte aj Kramáre do nej natlač ? nechceš rovno tade ťahať aj L21 a 63? ?
problem je ze miesto toho aby sa odhrnalo sa soli... opat predpokladam ze pracovnici su nadmieru unaveny, takze take nieco ako odhrnat, to snad od nich nikto nemoze chciet, predsalen pri tom tazkom stupni unavy je rozsypat sol predsalen lahsie ? to neznamena ze niekedy solit naozaj treba... co sa tyka Solmagu, tak to udajne ma certifikat ekologickej nezavadnosti, NaCl je tam len ako primes, nie hlavna zlozka, mal byt tam byt siran horecnaty, draselny, sodny... urcite lepsie ako klasicka sol, ale ekologicke je asi nesolit, to je ako s takymi pojmami ako "ekologicky autobus" alebo "ekologicka nakupna taska"... ekologicky autobus je trolejbus a ekologicka nakupna taska je taka ktoru pouzijem opakovane, a tak asi aj ekologicka sol bude taka ktoru nikto nepouzije ?
no bolo by to fajn keby jazdili L20 a 22 v 30min intervale aj cez víkend, takže by sa prekladali do 15min ibaže nie je to náhodou tak, že L20 sa má cez víkend prekladať s L21 v DNV pri 20min intervale? Toto ma napadlo keď som si robil pre seba nejaké šotonávrhy tiež, že L20+22=15min int., separé 30min, ale zas či to nie je kvôli prekladu s L21 tých 20min? Na druhej strane by bolo fajn, žeby sa prekladala L20 s L28.
Nuž bolo by ozaj potrebné spraviť druhú trolejovú stopu na Patrónke. Je stále zarážajúce, že sa to roky nikto nesnažil dohnať do riešenia a síce výstavbou druhej trolejovej stopy. Niečo tu už minulý rok bolo, keď DPB podal nejaký projekt na schválenie mestu na jeho výstavbu. Aj si pamätám ten premúdrelý posudok vplyvu na životné prostredie, kde bolo vypisované ako stromy tam rastú a aké vtáky nám tam lietajú a iné "perly"... ?
Ono by sa to tiež dalo spraviť aj že napr. 34-ka by bola potiahnuta cez kramáre. Len by trebalo spraviť BUS pruh na odbočku patronka-pri suchom mlyne.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Peon
Ešte mi napadlo - keby 49-ka premávala iba po SÚSCH - ušetrilo by sa tým aspoň niečo než keby išla až k NOÚ, nie?