Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Jeden menší postreh k stavu ciest :
Za celý čas som videl akurát jeden pluh ako šiel od Patrónky smerom na Lamač pri Mokrohájskej ale aj to mal zdvihnutý pluh - načo je dobrý taký výjazd vozidla zimnej údržby keď má zdvihnutý pluh na ceste kde je sneh? Ho nemôže odrhnúť?
Na samotnej Patrónke som videl ako síce vodič sa do zastávky priam doplazil 20-30km/h ale napriek tomu, že kolesá mu stáli, tak brzdná dráha bola minimálne o pol dĺžky vozidla dlhšia. Pred mojimd domom premávajú linky 68,83,92,95 a 96 a samozrejme aj premávka tu je značná ale cestu nikto neodhrnul. By som bol fakt zvedavý, že či to nikto nenesie za bezpčnosť na cestách zodpovednosť už? Serú na to policajti a serú na to aj cestári ? Som zvedavý ako chcú do rána tie cesty pobehať ?
Reakcia na: Mike #158473:
ďakujem za vysvetlenie, inak neviete ako to bude riešene cez MS v hokeji, myslím ohladom vodičov ked ma byť posila spojov, bude okrem ne-dostatku vozov aj dostatok vodičov?
Reakcia na: no.ev.di. #158484:
vsetko schopne zas nie, vzdy sa najde nejaka rezerva aj rano aj poobede pocas spicky ?
Reakcia na: Peon #158478:
inak by ma zaujímalo, že kde sa budú točiť busy, ktoré budú robiť posilovú dopravu k Zimáku? Ja by som navrhoval aby posilové linky idúce z Východných častí mesta na Trnavskom mýte odbočili na Vajnorskú a potom pokračovali cez Odbojárov, kde by vyložili ľudí cestujúcich k Zimáku. Z východných častí mesta by to bolo riešené tak, žeby autobusy vyložili ľudí pri Zimáku ako stoja 205 a 212. Ibaže by ma zaujímalo, že kde zoberieme medzi 15 a 16h poobede navyše vozidlá keď je špička a všetko schopné ide do premávky. Veru, byť v koži DPB tak uvažujem aj o tom ako spojazdniť ešte niektoré TAM-BUSy a Petržalské vyradené Karosy.

Inak nechápem, že čo to bolo za "GO" na TAM-BUSoch, keď sa menili iba plechy tu na imdh.sk je pod nákresom TAM-BUSu v LBC napísané, že po GO ?
Reakcia na: Mike #158480:
Vo VW to máme tak, že robíme máme tzv. tri cykly a to :
1) začínaš v pondelok kedy máš 2x rannú,2x poobednú, 2xnočnú a potom v nedeľu ráno ideš domov a máš pondelok a utorok voľný.
2) začínaš v stredu a máš 2x rannú, 3x poobednú a 2x nočnú a v stredu ráno ideš domov a máš voľný ešte štvrtok
3) začínaš v piatok, robíš 3x rannú, 2x poobednú, 2x nočnú, v piatok ideš ráno domov a máš voľnú ešte aj sobotu a nedeľu

Ja najviac neznášam druhý cyklus lebo okrem toho, že tam je človek vtedy keď tam sú aj šéfovia (7-17h) tak ešte len 1,5 dňa voľna, robia sa tri poobedné na ktoré sa mi najblbšie cestuje a kedy zabiješ akurát ten najlepší čas dňa tam a ešte ho máš rozbitý na doobedie a potom môžeš ešte dakam ísť do mesta o 23 ak je dačo v pláne, ale to už poväčšinou nič... posledný cyklus je najlepší lebo ráno si v robote so šéfmi iba v piatok (aj to tam niektorí niesú), pondelok a utorok obedná sa dá prežiť a potom dve nočné sú pohoda, lebo to tam nikto neni skoro ? kolega napr. po nočnej vraj ani nespí, vraj aby neprespal ten deň, ibaže ja som to spravil 2-3x tak v piatok a v sobotu večer som zaspal jak batoľa ani som nevedel ako... ?
Reakcia na: Peon #158478:
Lebo jednak by tým nikto necestoval a dvak by to nemal kto zaplatiť. Už len aby to všetci pochopili a niekto ten šialený nápad nevytiahol znova.
Reakcia na: Mike #158480:
Neveim ako je to dnes ale kedysi po nočáku obvykle ešte nasledovala ranná špička. Okrem toho, keď skončím o piatej nočák, o šiestej môžem ísť po najzákladnejších úkonoch do posteje, vyspatý som v najlepšom prípade na poludnie a to už teda fakt ako deň voľna neberiem. Najmä keď ďalší turnus budú ranné...
Reakcia na: S499.1023 #158479:
No jj ale defakto ja keď skončím nočák nech by aj o 5.00 vyspím sa do 10:00 a mám celý voľný deň pred sebou a potom ešte jeden..
Reakcia na: Mike #158477:
To sa len tak v BEÚS-e hovorí, že dva dni voľno. V skutočnosti má len jeden deň, keďže ten deň, keď ráno skončil, sa nepočíta.
Reakcia na: Valec #158465:
Tak nakoniec nebudú premávať mimoriadne vlaky na trase "ŽST Petržalka - ŽST Nové Mesto"? Prečo sa to zmenilo? Na niektorej z tých jesenných diskusii pri príležitosti Týždňa mobility to pôvodne odznelo.
Reakcia na: no.ev.di. #158476:
no ved tie poobedne to mozu byt nocne.. preto som to dal do uvozdzoviek..pokial je ukoncenie po 22 hod to uz je v inetrnom dpb oznaceni ako nocna...
pokiaľ myslíš nocáky - teda nočné, príp. služobné spoje teda tie celonočné čo sú cca od 19, 20 hod do 3:25 alebo do 5. hod.. niektoré sú "súkromné" že sú tam pridelení vodiči aj s vozidlom a niektoré sú v zadelení a teda vyjdu vodičom raz za 8, 16, 32.. dní poľa "veľkosti" zadelenia..
ale pokiaľ robí nočný spoj vodič v zadelení má vždy potom dva dni voľno..
Reakcia na: Mike #158473:
a nočné smeny majú ako šoféri podelené teda? tie robia tiež iba vybraní či všetci alebo tí čo robia turnus?
Reakcia na: agi2310 #158474:
treba sa informovat na cislach 02 5950 5950, 5950 5555.
16.12.2010 mi ( pravdepodobne) v električke č. 9 z Ružinova na Trnavské mýto vypadli kľúče. Je na nich zelený gumený prívesok zázrak prírody a červený mini nožík. Nemá MHD niekde straty a nálezy?
Reakcia na: no.ev.di. #158472:
Tak ako všetci v dpb.. buď majú turnus 4 dni robia a dva dni voľno - teda presnejšie 4 dni ráno 2 voľno 4 dni "poobede" dva dni voľno.. alebo sú takí čo robia iba pondelok až piatok a víkendy voľno (týždeň ráno a týždeň poobede ale môže sa to meniť aj počas týždňa) a potom sú takí čo robia iba tzv. "delené smeny" - teda špičky, ale u električiek je takých minimum, iba čo sú ranné 9iny tak poobede tiež majú tí vodiči nejakú službu, alebo 7+17..
ale opakujem, v princípe sú takéto turnusy v celom DPB A/E/T
Reakcia na: Mike #158469:
zaujímalo by ma ozaj, že ako vodiči električiek robia smeny... teda v akom cykle sa im opakujú, ako často robia víkend službu a pod.
Reakcia na: Mike #158469:
No tak to je úplne ideálny princíp, tak sa mi to páči. Len sa tí štyria musia nájsť.
Reakcia na: Mike #158469:
oprava: Dve osádky majú pridelený aj duplák aj K2S
Reakcia na: S499.1023 #158468:
presne 🙂 akurát že teraz je v PEK špecialita 4 vodiči 2 vozidlá a je jedno veľké zadelenie pre 4+2 a jedno veľké pre iba po-pi (5+2) a vždy dve a dve osádky majú pridelený aj duplák aj 2xT a jeden turnus sú na dupláku a druhý na K2, ale ináč pricníp je ten istý..
Reakcia na: Mike #158466:
Neviem, koľko služobných zadelení má PEK ale vo všeobecnosti platí, že vozidlá sú pridelené vodičom. Takže ak niekto s pridelenou súpravou T6 má devinu, tak je na devine 2xT6. A ak má niekto s pridelenou 2xT3 päťku, tak je na päťke 2xT3.
Akurát keď bude mať kachnolinku, tak dostane kachnu a jeho súprava ostane doma alebo na nej bude jazdiť niekto iný, podľa aktuálneho stavu disponibilnosti vozidiel.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.