Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Peon #158374:
Blaguss uz dlho níe je na cp.sk, aspon sa mi tak zda..
Reakcia na: no.ev.di. #158385:

1) Hovorí sa o 5 stpuňoch, nie o MÍNUS piatich stupňoch.
2) Vykurovať vozidlá v mrazoch na +15 stupňov je nezmysel. Ľudia sú naobliekaní, vozidlá treba temperovať.
O situácii na zastávke Vazovova na Radlinského:
http://pauliniova.blog.sme.sk/c/250475/Vyzenme-ich-z-ulic.html, viac o tom písal Martin Fundárek...
Reakcia na: S499.1023 #158378:
nedá sa ozaj kúriť v novších autobusoch aj tak, aby v nich bola teplota tak 10-15 stupňov počas zimy? Podľa mňa kúriť až keď je -5 je blbosť, lebo keď je napr. okolo nuly, celú noc stojí vozidlo vo vozovni a nekúri sa v ňom, tak je v ňom jak v ľadovni. A dokazovať DPB zo strany cestujúceho, že bolo -5 vonku a oni sa môžu škriepiť, že bolo -4 a prd sa vyrieši sťažnosťou. Čo sa týka toho kúrenia tak nemuselo by sa vyslovene kúriť na saunu ale stačilo by temperovať na už spomenutých 10-15 stupňov, lebo zas sedieť naobliekaný (rolák, sveter, bunda zimná/kabát) nie je nič príjemné a ešte by sa na tom dalo ušetriť keby nekúrili jak o život.
Tak tretia vozickarska linka nakoniec zacne jazdit az od noveho roka (RR)
Reakcia na: TeBeCe #158382:
Tak to je iné ... 🙂
Reakcia na: Hug0 #158381:
ale je, vyrabal sa zarovno s nasimi. len pre nas este vyrabali staru verziu...
V novom update je to troška popletené

Tieto biele Tedomy su určené pre Bulharsko a nie pre Polsko preto majú tolko madiel na dverách.

http://imhd.sk/transport/index.php?w=2b2f3a2132222fef252932252c2127ef1f&id=69186&idt=u&idg=5055&gi=0&gn=20&gs=c&gsd=


Toto sú Tedomy pre Polsko presnejšie pre MKS Mielec.

http://imhd.sk/transport/index.php?w=2b2f3a2132222fef252932252c2127ef1f&id=69209&idt=u&idg=5055&gi=0&gn=20&gs=c&gsd=


A tento Tedom určite není s tej série čo naše prvé keďže túto priežku dostávali až posledné dodané vozidlá

http://imhd.sk/transport/index.php?w=2b2f3a2132222fef252932252c2127ef1f&id=69194&idt=u&idg=5055&gi=0&gn=20&gs=c&gsd=

:):)
Reakcia na: S499.1023 #158379:
zatial nie.
Reakcia na: TeBeCe #158376:
Mmch., už niekde prezentoval Vtáčkar, aké personálne zmeny chystá v managormente DPB?
Reakcia na: TeBeCe #158376:
Ale aspoň ma darmožráč na záver ešte raz pobavil svjim technicky fundovaným výkladom k únikovému kúreniu (v živote som taký výraz nepočul, ani nič o tom, že by električky kúrili motorom ? ).
Reakcia na: intony #158375:
Tak to by sme si mohli položiť aj otázku, načo premáva do Viedne Slovak Lines, keď je drahší ako vlak a (na rozdiel od vlaku) sa odporúča si lístok vopred zakúpiť príp. rezervovať.

Veď do Wolfsthalu a Hainburgu premáva 901-ka. Na letisko Schwechat zas vlak S7, na ktorý sa dá prestúpiť z 901-ky. Blagussu to ale na letisko trvalo najkratšie, pomocou S7 je to najdlhšie.

Pre úplnosť dodávam, že vlak je do Viedne cenovo (a asi aj časovo najvýhodnejší - podľa toho z / do ktorej stanice sa cestuje) len v prípade zakúpenia spiatočného cestovného lístka. Ale je možné ísť v jednom smere cez Marchegg a v opačnom cez Kittsee - alebo opačne.

Tu je porovnanie v tabuľke, ale ceny OBB (VOR) sú už vyššie. http://imhd.sk/ba/index.php?w=213621323033ef393621323033ef1f&id=7244&text=do Viedne
Reakcia na: Peon #158374:
A naco, ked premaval subezne s vlakom za porovnatelnu cenu?
BLAGUSS DO VIEDNE UŽ NEPREMÁVA?

Linka dopravcu Blaguss z Bratislavy do Viedne bola zrušená ALEBO iba ešte nebol nahraný nový CP na www.cp.sk ? Lebo nedá sa vyhľadať a nie je tam ani doterajší CP v PDF. Na svojom webe však majú pôvodný CP naďalej.

Ak bola zrušená, tak je to podľa mňa škoda. Síce 2-hodinový interval bol oproti Slovak Lines nevýhodný, ale cestovné bolo lacnejšie (porovnateľné s vlakom) a premával po diaľnici.

Re #158372 no.ev.di.: To si myslím aj ja. V minulosti som to tu tiež kritizoval.
NOVÝ CP - LINKA 901

Od dnes premávajú všetky spoje až do Hainburgu.

Ale podľa dpb.sk aj bid.cp.sk robí po novom zachádzku vo Wolfsthali k železničnej stanici, a to V OBOCH SMEROCH a nestojí na Hauptstrasse 40. Podľa imhd je to naopak. Ako je to v skutočnosti?

Už nedávno som si všimol (a tu spomínal), že v oboch prípadoch čo som išiel 901-kou v posledných týždňoch, spravil vodič IBA V SMERE DO BRATISLAVY zachádzku aj k železničnej stanici vo Wolfsthali. V CP to však nebolo uvedené. Ale stál aj na Hauptstrasse 40.

Dúfam, že tie spoje budú stíhať svoj odchod z Hainburgu (ktorý je nezmenený). Už teraz kvôli zápcham v Hainburgu cez pracovné dni popoludní zvykol z Hainburgu meškať do 5 minút.
prečo sa ešte drží v premávke L54? Nebolo by lepšie ju zrušiť a radšej predĺžiť vybrané spoje L52 k ŽST Vajnory + na nej predĺžiť prevádzku cez víkendy a zaviesť tiež prevádzku počas sedla pracovných dní?
Reakcia na: ufo #158358:
Keby ŽSR nebola trať "inteligentne" zmodernizovala, zmestil by sa aj takt aj Metrans. Ale ŽSR tuším má modernizáciu nerozlučne spojenú so znižovaním kapacity a priepustnosti.
Reakcia na: Petto #158369:
Ako vyzerala 3706 pred požiarom a bez nalepenia reklamy?
Reakcia na: Hug0 #158368:
V čom je podobny 3706 s "celovecernym" naterom 4115 ? To sa mi skor podoba 4115 na ex. west Karosy - 3000, 3146 a 3167

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.