Všimol si niekto z vás šotoušov v 4917 iný typ Buse transparentu? ? je čiernej farby a je zasklený, ale keď si zoberiete napr. 4918-tak ten mý buse ako ostatné CapaCity (teda 4901-4910, od 4911 neviem aké sú). Takéto by mohli byť aspň v tých 15 čo začali teraz jazdiť, sú krajšie, i ked nie sú väčšie....Do capacitných mercedesov by sa hodili takéto ukazovatele: http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=2b2f3a2132222fef252932252c2127ef1f&id=2654&gi=0&gn=1000&gs=c&gsd=&ghv=3621 ....už len kvôli lepšej viditeľnosti zo zadnej časti...keď Bronislaw a spol. tvrdil verejnosti že novým autobusom inštalujú displeje a že to je dôvod prečo nejazdia, dobre odrbával. čakal som že aspoň Mercedesom dajú aj do zadnej časti buse, tak ako majú všecky trolejbusy.....alebo je to pridrahé? ? a čo je sranda: Tedomy vyhlasujú zastávky, ale citelisy, MBcc a Sory NB 18 mlčia...som zvedavý dokedy. aspoň 3-4 Sorom by mali dať multijazyčný vyhlasovač pre turistov,mcudzincov a prideliť ich na 61 , tak ako 2400.
no.ev.di.
a) trať z Trnavskej cesty by ústila do dnešných zastávok električiek na Trnavskom mýte
b) trať električiek na Miletičovej by pri ex-kúpeloch Centrál šla pod zem a pokračovala smerom na Hl.st, tak ako pôvodne podľa plánu malo ísť metro.
Zdá sa mi totiž oveľa logickejšie ak električka pri ceste z Ružinova cez Trnavské mýto pôjde smerom na Hl.st. než do centra, ku ktorému to má cez Trnavské mýto na zachádzku. Kapacitu Ružinovských liniek na Trnavskom mýte nahradí jedna linka s i=4//7-8, ktorá bude premávať smerom na Trnávku. Čo sa týka Ružinova, tak električková linka s i=4//7-8 by šla po Záhradníckej do centra a napájala sa na existujúcu sieť na Americkom námestí. Tým pádom by bolo spojenie Trnavská - Rožňavská realizované od Trnavského mýta po Krížnej a Špitálskej priamo do centra s pokračovaním do západnej radiály po nábreží.