Eh? Lacnejsia nie je. Pravidelnejsia?? A urcite nekonci "spravidla v miestach kam sa da bezproblemovo dostat". Vlak casto stoji aj na kraji dediny, za dedinou a podobne. Autobus ti, naopak, moze ist skoro kamkolvek.
Ja som ten vlak spomenul len preto, lebo podľa mňa je preprava vlakom nielen lacnejšia, ale aj ekologickjšia, pravidelnejšia a spravidla začína a končí v miestach kam sa dá bezproblémov dostať a takisto aj z týchto staníc sa dá pokračovať ďalej. Inak aj tak je celá táto debata len o tom, že "čo by bolo keby", lebo vlaky asi vôbec nie sú na programe dňa a nikto o nich neuvažuje.
Myslel som, že sa to volá diskusné fórum a teda ide o diskusiu a nie o urážanie. Len tak mimochodom nielen zo železničiarskych, ale z akýchkoľvek odborárov mi naskakuje husia koža pretože nepoznám v tejto republike nikoho o kom by sa dalo povedať, že je odborár. Myslím tým odborárskych bosov. Ty len tvrdíš, že vykladám nezmysly, ale nijako to nevyvraciaš. Alebo si len chcel byť zaujímavý a pritom ani nevieš o čom to je?
Pre ostatných, ospravedlňujem sa. Medzi koľajnicovým a koľajovým pásom JE rozdiel. Dúfam, že ste väčšinou pochopili ako som to myslel.
"Neviem ako si prišiel na tých 5 ľudí, ja si myslím, že keby taký vlak jazdil, tak po čase keď by sa dostal do povedomia by bol zaplnený minimálne na sedadlá."
Tak ako sa dostal do povedomia autobus Blagussu, ktorý, keďže mal v najsilnejšom rannom spoji v priemere práve tých 5 ľudí o ktorých píšem, dopravca tiež zrušil.
"Pamätám si aj osobný vlak, ktorý jazdil do Gyoru."
Aj ja si ho pamätám. Vždy bol plný medzi Gyorom a Hegyeshalomom, zo 20 ľudí sa viezlo po Rajku a z Rajky do Rusoviec tvorilo väčšinu osadenstva vlaku práve združenie zamestnanci ŽSR, colníci a pasováci. Keď som v Petržalke vystúpil, tak vo vlaku zostale len veľmi veľmi málo ľudí. Takže by ma veľmi zaujímalo, čo podľa teba znamená "bývali obsadené celkom slušne".
Re #157639 Ike: Mňa dnes najviac prekvapilo, že hlavný domovník svojími letákmi (ktorý sa tu minule hodnotil) oblepil v Petržalke (minimálne na križovatke pri TPD) stĺpy pouličného osvetlenia. Takže ešte nie je ani poslancom, ale už veselo porušuje zákony. Veru, pekný to zástupca, keby som mal foťák, tak to nafotím a pošlem tým 21 ľuďom, ktorým sa to páči.
Re #157648 MatejBA: Keďže je už skoro po voľbách, tak už môžem. Kým som študoval pokyny k voľbám (na nástenke pred miestnosťami), tak som si vypočul 4 rozhovory okoloidúcich skupiniek ľudí, pričom z troch bolo evidentne jasné, že volili Budaja a poslancov z koalície Zmena zdola. Že by to bola tak veľká náhoda? Však uvidíme o pár hodín.
ma napadlo riešenie také, že keby bola podzemná trať na Štefanovičovej mohla by ísť aj popod Šancovú trať a stretávali by sa pod Predstaničným námestím. Trať od Šancovej by začínala na ŽST Nové Mesto, pokračovala po Tomášikovej a Trnavskej. Pred Trnavským mýtom by šla pod povrch a pokračovala k stanici. Trolejbusy by sa zo Štefánikovej preložili na Štefanovičovu a napojili by sa na Odborárskom námestí na existujúcu sieť + by sa vybudovala trať pre t.bus linku 31. Takisto by som preložil trať elín z Miletičky smerom rovno cez Záhradnícku na Odborárske nám. kde by sa stretávali električky zo smerov : Vajnorská, Ružinovská, Rača, Hl.st., Obchodná, Kamenné nám. Ďalej je viacero vecí, ktoré by si tieto zmeny vyžadovali ale to ti už radšej pošlem mailom, nechcem to tu fakt zahlcovať svojím fantazírovaním.
podľa mňa môžme diskutovať aj tu je to predsa fórum o doprave.
Neviem či by návrat električiek na Štefánikovu v povrchovom variante priniesol nejakú výhodu. Treba si uvedomiť, že trať na Štefánikovej bola horšia a súčasné riešenie cez I. Karvaša je v podstate "preložka" k lepšiemu. Je to ako keď porovnáš trať č. 101, ktorá pôvodne šla cez Nivy a Starý Most (akože Štefánikova) a terajšie trasovanie cez ŽST Nové Mesto (terajšie) (akože I. Karvaša).
Ak návrat na Štefánikovu, tak potom podpovrchový variant. Osobne si neviem predstaviť, akú výhodu by mala existencia dvoch povrchových súbežných tratí.
keby bola na Štefánikovej električka, tak by sa ale neoplatilo tam paralelne mať aj trolejbusy. Nemohli by sme radšej ale o tomto cez mail diskutovať? Nechcem zahlcovať diskusiu tu.
Ano, ale keď si dáš ZAUJÍMAVOSTI-FOTOGRAFIE-ELEKTRIČKY tak tam dole je nejaká nová. Tá kĺbová. A nevieš koľko ich je a kedy bude jazdiť v Dúbravke????????????????????????????????????? ?
tych komunistv som myslel tak, ze nikdy viac ziadneho nevolim - mam svojich (tajnych) vybranych ludi, koho volit a o kazdom z nich viem, ze 100% nie su komunisti alebo boli disidenti
Neviete kedy z Dúbravky vyradia tie staré električky s tými dvoma guľatými svetlami a nasadia nové? ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
810zssk