Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Máme historické autobusy: 1512, 4507, 1306, 2881 a 1409 II.
Takže ten bývalý historičák 1510 bude zošrotovaný?
Ktorý autobus tipujete na adepta na historické vozidlo z Karos B732 a z krátkych Tam - ov?
Reakcia na: no.ev.di. #157372:
druhy aj treti, akurat trat zo Zahradnickej na Obchodnu neviest cez Majkovu ale cez pesiu zonu ulice Mickiewiczova.
Reakcia na: intony #157370:
skvely navrh! Keby sa zakopali aj chodniky aj cyklochodnik a vyrubali by sa stromy, mohla by byt aj 8pruhova!
Lepsim a hlavne lacnejsim riesenim by bolo zakopat takto zmyslajucich inteligentov. Poriadne hlboko. ?
Reakcia na: Peto02 #157362:
Dostojevského rad by sa dnes dal v pohode, len by nesmel nikto protestovať, že tam bude hluk z električky ? väčšinou to je tak, že aj keby šla cez Dostojevského tranzitná doprava, tak by sa nikto nesťažoval ale na električku už áno ?

Otázka do pléna : V nejednom návrhu NS MHD z roku 1970 bola zakreslená Ružinovská radiála s pokračovaním od "miletičky" po Záhradníckej a ďalej s napojením na električkovú sieť na Karadžičovej (kde ostatne tiež el. trať nie je). Ktorý variant je podľa Vás lepší? Ten čo je dnes (t.j. Ružinov - Záhradnícka - Miletičova - Trnavské mýto - centrum ...) alebo ten po Záhradníckej na Karadžičovu? Príp. tretí variant (môj návrh) by bol s pokračovaním po Záhradníckej až na Odborárske námestie kde by sa spájala s traťou z Vajnorskej ulice a potom spojka po Májkovej ulici hore na Radlinského s linkami z Rače. Rád budem čítať akékoľvek názory. ?
Reakcia na: Peto02 #157362:
mňa by okrem iného zaujímalo aj, že ktoré úseky v CMO sú vlastne podzemné, lebo z tej mapy je to dosť nejednoznačné.
Reakcia na: Peto02 #157364:
Ako som povedal, keby sa chcelo, tak ten priestor sa najde ? lenže u nas mas velmi divny trend - napr. spravatelia urbanistickej studie Ruzinovska navrhovali elektricku zakopat a cestu rozsirit na tri pruhy pre auta v oboch smeroch, co je v uplnom rozpore s tym, co sem pastol tr3mp...
Reakcia na: Peto3700 #157367:
pracuje sa na prednom clanku. Zadny je po plecharine hotovy. Pracuje sa, mozno nie rychlo, ale kvalitne.
Zdravím. Pýtam sa to tu v pravidelných polročných intervaloch ale ako je na tom renovácia Sanosov? Zle jazyky tvrdia že to zakapalo, podobne ako s GO Ikarusov.
Reakcia na: Peto02 #157362:
Po Dostojevského rade sa dá, zavisí však od prístupu, aký zvolíme. Či viac áut a koľajová MHD len ak vôjde, alebo redukcia priestoru pre IAD a revitalizácia verejného priestoru - električková trať, cyklotrasa, priestor pre chodcov.

Krásny príklad z Francúzska:
http://picasaweb.google.com/filip.stepan.bohac/TramvajeToulouseLinkaG#

Odporúčam porovnať pôvodný a navrhovaný stav, a plochy v nich pre IAD, MHD, cyklistov a chodcov.
Reakcia na: Peto02 #157362:
Tu trat by som netahal cez Harmincovu, ale vedla Harmincovej, cez tie zelene plochy a krizovatku pri Sitine by to preslo pod zemou...
Reakcia na: intony #157363:
Tak na urcitych castiach tych ulic ciastocne BUS pruh je, takze z toho som vychadzal a tam kde nieje bohuzial 🙂 Ja by som bol najradsej keby sa pri budovani ciest bral ohlad aj na cyklsiticke cesty. Preco v zakone nieje, ze cesta ma mat sirku najmenej 3,5m z toho 1m pre cyklopruh? Hned by nobol problem s budovanim novych cyklociest 😉 Vzdy ked som v Braclavy a vidim na ich hlavnej ceste tie cyklopruhy tak si povzdychnem preco take nieco nemoze byt v BA...
Reakcia na: Peto02 #157362:
Z toho, že by sa ubral pruh pre autá, nemusíš mať žiadne výčitky. V praxi je síce zakorenené konšatovanie, že pre električku (buspruh) nie je miesto, logicky je to však presne naopak a teda, že priestor nie je na viac pruhov pre autá.
Reakcia na: no.ev.di. #157360:
1. asi by to inak neslo,
2.podla mna je Prazska, Brnianska, Lamacska dost siroka aby tam mohla ist po strede aj elektricka, horsie by to bolo s napojenim do Dubavky cez Harmincovu,
3. po Trnavskej sa mi zda ze trat zakreslena nieje, ale na Dolne hony je to zaujimave, trat cez Mlynske Nivy, Prievozsku a Gagarinou problem nieje ale potom od Tomasikovej ist cez Kastielsku do Slovnaftu sa mi moc nezda, pokracovanie po Slovnaftskej a Kazanskej moze byt...
Paci sa mi vyuzitie Karadzicovej, ktora si tym sirokym stredovym pruhom vzdy elektricku pytala 🙂 S Dostojoveskeho radom si niesom moc isty, ci by sa to dnes dalo...
http://imhd.sk/ba/index.php?w=213621323033ef393621323033ef1f&id=8740

Dobrý článok ? len by ma zaujímalo niekoľko vecí (ja rád rozvíjať blbosti ? )
1) tá otočka pre električky na Žabotovej či Palárikovej je pod zemou
2) ako by si autor predstavoval riešenie trate na Pražskej a jej pokračovanie
3) rovnako ma zaujíma realizácia trate na Trnavskej ceste a tiež na Dolné hony
No a vyber si občan koho budeš voliť ? jedna sviňa jak druhá http://www.youtube.com/watch?v=FfGHAPGtxEI&feature=youtu.be
Reakcia na: kecho #157355:
ilustracny thumb, vo vacsej verzii nepouzitelne ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.