No k tym vyhradenym pruhom, podla mna by to slo, len by bolo treba najma zmenu v spravani sa policajtov, a taktiez by nasi radni museli tomuto problemu prikladat vacsiu dolezitost, lebo radni v spojeni s policiou by to dokazali ustriehnut (i think) zavadzalo by sa to postupne, 1-2 pruhy v meste a potom by sa to rozsirovalo. Inak jeden taky pruh je aj na Prievozskej v oboch smeroch a radi odtial odtahuju parkujuce auta, ale nikdy nie je uplne prazdny a tak tade T/A-busy nejazdia, skoda...fakt skoda. ja som ale optimista a verim ze sa to casom zlepsi a MHD sa bude prikladat zasadna priorita pri mestej cestnej premavke.
d3k0
Zaujímalo by ma, načo sa bude stavať nová električková trať na DD, keď sa tam plánuje zastávka metra. Na tomto je jasne vidieť, že naši radní nemajú ani šajnu o tom, ako bude vyzerať doprava v meste. Predpokladám, že tá nová električková trať nebude v tvare slučky (ako linka 33), ale pôjde rovno k Shellke. A tam čo? Električka pôjde rovno do mesta. A zas je tu otázka - ak máme električku, tak načo nám je na DD metro?
tulenique: 7109 je naozaj tichsia, len zalezi na akej trati. Na Radlinskeho a Cachtickej je to super. Hahaha, ty si myslis, ze policajti budu nieco take kontrolovat? Oni radsej vyhradeny jazdny pruh budu pouzivat ako miesto, kde mozu zastavit auta (vid Prazska). Dalsi nezmyselny jazdny pruh je na Mytnej, kde su take vymoly, ze ak tam nahodou niekto neparkuje, aj tak busy chodia po lavom nevyhradenom pruhu.
COLOR: Union direct = 7813+7814, Popradská káva = 7830