Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: frenky #156773:
isiel si dakedy tbusovou 133 ? Okrem 1.spoja chodiĺi natrieskane vsetky az pod most,kde isli vsetci na 88/70/pešo do centra. Okrem toho,ked uz poobede nechodila 133,iba 33 s 7,5 intervalom a 32 s 15 - tak to bol "des" - horšie ako za ery Bambusov
Reakcia na: setra #156780:
29 ponechat ako sezonnú vikendovu linku , na 28 Citelisy s rovnaký intervalom ako dnes, 133 12 minutovy interval Solarisy.

Re #156777 no.ev.di.: ty si dobry manier

Re #156772 Yzerman22: sa ani nečudujem,že sú plné 28ky večer od Eurovey ,predsa komu sa chce trepat až na Šafko ,potom sa motat slimačím tempom až po NM elinou
Reakcia na: kecho #156778:
Hovorim ti, že ak by boli na to vytvorené podmienky (teda logické linkové vedenie elektrièiek, posila 33), 133 sa môže k¾udne zrušiť. O tom som ale písal celý èas.
A ešte k tej druhej veci - neviem, naèo je dobre optimalizovať už úplne všetko. So zrušením 82 súhlasím, spoje 29 by sa mohli povedzme zaèleniť do 28 s lepším intervalom, ale ufakliť 70 po Malú scénu ?
Reakcia na: kecho #156778:
70 by som urcite neskracoval po Malu Scenu. Relacia ASMN-Novy most (po nabrezi) by zanikla a to je dost vyuzivany tah.
Reakcia na: Marek1978 #156771:
a čo takto? zrušiť 82, 29 skrátiť po Riviéru... prípadne 70 stočiť na Malej Scéne... a už máš miesta dosť 😉
Re #156770 setra: tak ešte raz - prečo nemôže jazdiť pod most aj 1, keď je tam podľa teba taký dopyt? prečo DD nedupú na DPB a mesto, aby im zlepšil interval elín, ale chcú priamy spoj odvšadiaľvšade a najlepšie taký, ktorý nestojí na všetkých klasických zastávkach?
Reakcia na: setra #156775:
ja som L133 poslal do riti úplne aj spolu s rozmaznanými dlhodielskymi maniermi a namiesto toho nechal cez KV premávať 4 električkové linky obsluhované súpravami TT s intervalom 8min = int. počas špičky 2min a mimo špičky 4min (každý druhý odchod 2min) a cez víkendy 3 linky s 15min intervalom, dúfam, že sa to podarí pretlačiť a bude pokoj s idotizmami na DD. Tiež by namiesto L35,36 a 135 postačovala jedna minibus linka 35 : Kuklovská - Šaštínska - Sološnícka - Krčace (tu by som pridal zastávku pre minibus linku pri Juvente) - Harmincova - Polianky - Harmincova - Tesco Lamač a bolo by vybavené. Alternatívne by som linku odklonil od TESCA Lamač cez Zidiny na Segnáre, kde by sa točila.
Reakcia na: setra #156775:
Ujko, ale ja len konstatujem, nenapadam tvoje tvrdenia...
Reakcia na: frenky #156773:
Čo sem pletieš to, čo bolo pred dvoma rokmi? Navyše, neviem, či si dobre pamätáš, aká tam bola situácia. Ono by možno aj bola využívanejšia v úseku Molecova-Nový most, keby sa do nej na DD zmestil, keďže tie spoje chodili päť minút po plných 32 a 10 po 33. Takto polovica vystúpila na Molecovej, ďalej išla poloprázdna. Navyše, chceš poprieť, že 133 a električky chodia v SÚČASNOSTI plné? Ešte by som ťa pekne poprosil, aby si mi našiel príspevok, v ktorom hovorím, že treba posilniť 133 na 6 minút a kde hovorím, že sa nemajú preferovať tbusy.
Reakcia na: no.ev.di. #156763:
Už si sa viezol niekedy L28?
Ja tiež súhlasím, že by sa na L28 posilnenie zišlo. Linka chodí plná v oboch smeroch, nakmä v poobednej špičke.
Reakcia na: setra #156770:
Je ale zaujimave, ze pokial robili 133ku trolejbusy pod Novy most, tak s tym necestovalo take kvantum ludi a nikomu to ani nechybalo v popoludnajsej spicke, nakoniec sa ta linka zrusila. Potom prisiel Zahradnik, spravil z toho expreslinku pomaly dobre ze nie do kancelarii na Olejkarskej a zrazu aka super linka, 12min interval je malo, dajme rovno 6 minut. Naco sa potom ale stavala ta trolejbusova trat na DD, ked tam tie trofle chodia prazdne v spicke?
A pokial si dobre pamatam, tak uz v casoch liniek 44 a 62 bol pokus o linku z DD pod Novy most, ale ani ten sa neuchytil.
PS: Suhlasim s nazorom, ze je treba nejakym sposobom trolejovo spojit DD so zvyskom siete, nechapem dodnes, preco sa to rovno neurobilo pocas reko Mlynskej doliny.
Reakcia na: no.ev.di. #156763:

Ja si napríklad spomínam, ako často chodievala L29. A práve to je to smutné, že teraz chodí L28 až do DNV a ten interval sa oproti tomu keď chodila L29 a len po Devín príliš nezmenil. A to,že chodí poobede L28 aj L29 je aj tak irelevantné, pretože L29 chodí 5 minút pred L28. Súhlasím s frenkym, že nejaké posilnenie by sa zišlo. Napríklad niektoré večerné spoje od Eurovey sú plné už pri Malej scéne (aj to len preto, lebo už nechodí slávna L133).
Reakcia na: kecho #156769:
Ale po most uz nevojde ziadna dalsia linka
Reakcia na: kecho #156769:
Na linke v úseku Karlova Ves - Šafárikovo nám. by si s dvoma súpravami vyčaroval prinajlepšom 30 minútový interval. To ti je jasné, že? A ešte raz to skúsim, 133 chodia plné, 4/12 chodia plné. Vyplýva z toho asi to, že pravdepodobne veľa ľudí cestuje do mesta, alebo chce prestúpiť na 50/70/82/88/91/191/78/95... Takže asi dosť ľudí cestuje pod most, resp. ďalej... Iste, môžeš im spojenie zrušiť, aby si upokojil svoje antidlhodielske chute, ale nečakaj, že ti niekto bude cestovať MHD. To je ako keby som povedal, že zrušte 95, lebo však v Petržalke už chodí 93.
Reakcia na: setra #156760:
a všetci z Molecky idú práve(!) pod Nový most, však? 😉 to mi pripadá, ako lolo kedysi tvrdil, že všetci budú jazdiť na Nivy
okrem toho je úplne jedno "koľko" liniek ide ale dôležitý je interval. takže - je problém vybrať dve elinové súpravy na "otočku" Šafko-Karlovka? je to lacnejšie či drahšie ako ťahať nezmyselnú 133? je problém stiahnuť 1-tku z tunela k Dunaju? a keď podľa teba všetci idú pod most - je problém skrátiť 133 po most? veď spod mosta sa dostaneš na 1 prestup 50/70/28 na MSc i ku EV 😉
ad2/ok, tak čo takto dať tie vozy na nejakú úplne inú linku...? 😉
Reakcia na: no.ev.di. #156763:
Ale je ti jasne, ze 28cka chodi az do DNV, ano? Tym padom porovnanie byvalej 29 a terajsej 28cky je uplne scestne. By si sa cudoval, ale 28cka by si zasluzila lepsi interval.
Reakcia na: TEDOM-1103 #156766:
Pozor, ja sa 133 nezastávam. Ja tvrdím, že je absolútne zvrhlá. Len si myslím, že v súčasnej situácii by bolo jej zrušenie ešte zvrhlejšie. ?
Reakcia na: setra #156765:
Konečne sa tu dakto zastáva 133?
Bez 133 si to fakt neviem predstaviť však okrem 1tky sú všetky eliny narvaté. A tiež každý si tu predstavuje 133 tak, že sa v nej vezie 5 ľudí. Prd však ja musím ísť ráno hore na konečnú aby som sa zmestil (Kto neverí tak nech sa zvezie 7:04, 7:10 alebo 7:16 z Kuklovskej)
Reakcia na: no.ev.di. #156762:
Nehovoriac o tom, že navrhuješ to, aby na 33 pod trolejovým vedením premávali vybrané poradia autobusy ? To hádam ani nepotrebuje komentár. Čiže vyložíš na Molecovej z autobusu na trolejbusovej linke balík ľudí, ktorý sa následne nedostane do električky, ale hlavne, že zrušíš 133. Ďakujem pekne, ďalší deň idem autom. ?
Reakcia na: no.ev.di. #156762:
Skúsim ešte raz. Problémom je, že by nestačili ani trolejbusy a ani električky. So zvyškom povedzme že súhlasím, ale vyriešil by si len polovicu problému. K tým 15Tr - tiež sa ti zdá, že sú nejaké nazvyš?
Reakcia na: kecho #156759:
? spomínaš si ako často kedysi premávala L29 z Devína pod Nový most? V špičke 3x za hodinu a mimo nej 2x, dnes tam máš 28 so 4x/h v rannej špičke, 2x/h v sedle a cez víkend a poobede 3x/h + 29 1x/h počas pracovných dní od rána do večera, tak neviem čo chceš ešte posilňovať.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.