Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Majo #156178:
To je mi kus debila. ? Tak na jednej strane chce električku do Petržalky,ktorá by sa podľa neho rozdvojovala na dva smery.Jedna by šla na ŽST Petržalka a druhá na Janíkov dvor.Raz ak "bude" TEN-T tak tá linka na Janíkov dvor by sa ZRUŠILA a zostal by "až"jeden smer električky v Petržalke ?
To potom načo stavať na Janíkov dvor keď by sa aj tak zrušila.To je mi teda génius ? Jak sa hovorí "Peniaze by išli do luftu" ?
Reakcia na: 810zssk #156179:
Síce som to mal pripravené až o 4 dni neskôr, ale keď si už začal:

"Experiment integrovanej dopravy predĺžený do marca

Experiment bratislavskej integrovanej dopravy (BID), ktorý sa začal v novembri, bude predĺžený do 31. marca budúceho roka. Ako na dnešnej tlačovej besede bratislavského magistrátu informoval vedúci oddelenia dopravy Stanislav Vajcík, kupóny na integrovanú dopravu, ktorá v sebe zahŕňa využitie železnice na území Bratislavy, sa dajú kúpiť v 11 predajných miestach cestovných lístkov Dopravného podniku Bratislava.

Uviedol, že v novembri si kupóny kúpilo 431 cestujúcich, z toho 84 percent bolo predaných k obyčajným a 16 percent k zľavneným časovým lístkom. Podiel predaných kupónov k obyčajným lístkom je približne rovnaký u Bratislavčanov (79,9 😵 aj u obyvateľov regiónu (86,5%). Experiment využívajú najmä obyvatelia Záhoria. Až 81 percent mimobratislavských cestujúcich, ktorí si kúpili kupón na BID, cestuje od Malaciek. Najviac ich je zo Zohora (51), Plaveckého Štvrtka (48) a Malaciek (29). Najmenej, iba 1,1 percento držiteľov kupónu BID, je zo smeru Dunajská Streda. Z Bratislavčanov využívajú tento druh dopravy obyvatelia mestských častí Devínska Nová Ves (56), Petržalka (27) a Rača (20). V novom tarifnom systéme platí, že držitelia časových celosieťových predplatných cestovných lístkov doplnených o kupón s tarifným príplatkom na BID môžu využívať osobné a zrýchlené vlaky ŽSR na celom území hlavného mesta. Za tarifný príplatok na integrovanú dopravu cestujúci zaplatí 50 korún. Príplatok má formu osobitného kupónu k časovému cestovnému lístku na mestskú hromadnú dopravu a je platný iba spolu s týmto lístkom. Z jeho ceny neexistujú žiadne zľavy."

Autor: sita, Zdroj: mesto.sk, 15.December 1999
Pre pobavenie:
http://imhd.sk/ba/index.php?w=213621323033ef393621323033ef1f&id=3873
"Za takýchto okolností je podľa nášho zdroja veľmi otázne, či je reálne spustenie pripravovaného rozsiahleho systému Bratislavskej integrovanej dopravy k 1. júlu 2007." ? ? ?
Reakcia na: kecho #156172:
Nova budova SND sa mala volat Eurovea - Galleria 😉
Reakcia na: score51 #156174:
Presne na to.. ale pod pojmom kamerový SYSTÉM si ja osobne predstavujem niečo iné, ako majú tie 18m sory...
Reakcia na: score51 #156174:
ano, pripade 3 a 4 v MBCC 🙂
Reakcia na: Mike #156173:
neslúži to náhodou na to,aby vodič mal výhlad na 4 a 5 dvere??
Reakcia na: JamaVOku #156171:
Yes, akurát u soru by som tu jednu kameru čo sníma vlečku odzadu dopredu a premieta sa tak skreslene na tom malom displejíku nenazval kamerový "systém".
Reakcia na: 810zssk #156147:
ale veď každý cent dobrý, nie? 😉 a navyše, keď JeTi súrne potrebuje hotovosť...
Re #156149 Mikimaus: v štýle - on síce nechce, ale keď si ho ľudia žiadajú... 😉
Re #156151 Mike: netvrď mi, že nie je náročné dohodnúť pomer provízií, "aby boli všetci spokojní" 😉
Re #156153 luky133: zabudli zmazať názov ❓ inak, celkom zaujímavá by bola kombinácia "Eurovea-Nová budova Slovenského národného divadla", to by bol zrejme najdlhší názov zastávky 😉
Re #156171 JamaVOku: sory 18 či aj 9,5&10,5?
Reakcia na: Mike #156167:
+ MBCC a SORky su od vyroby zabezpecene kamerovym systemom ?
Reakcia na: Jezo #156169:
Ja som zvazoval tiez, ale nechcem sa rozculit ? Mam uz celkom dost "realnych alternativ".
Chysta sa niekto zajtra ist si vypocut prednasku "Možnosť koľajovej dopravy, ako nosného systému MHD V Bratislave (reálna alternatíva)"? 15:30 na GR ŽSR. Som zvazoval, ale nestiham, tak ci bude moct niekto podat aspon report, o com sa tam hovorilo.
http://www.vlaky.net/zeleznice/spravy/3741-Pozvanka-na-odborny-seminar-27-10-2010/
Keďže bývam v Petržke, tak ma teší, že Citelisy a Tedomy zavítali na L80, ale keď vidím ako to vyzerá so SOR 10.5 na L20 a 22, tak by som ich aj oželel. Zatiaľ čo v L80 prípadnú tlačenicu tých pár minút (5-10min) čo je cesta do mesta s L80 ľudia prežijú (aj keď neviem či vôbec jazdí L80 ráno narvaná pri tej frekvencií spojov), tak cesta s L20 či 22 je už menej príjemná ak je autobus moc plný, lebo cesta z DNV netrvá najkratšie. Som za SORky 10.5 na L80 a vrátenie Citelisov a Tedomov na L20 a 22.
Reakcia na: luky133 #156166:
Užje ich viááác...to v čase vzniku bolo asi 10, lebo išli do dvoch IK 415, dvoch či troch IK 435, dvoch 15TrM, nejakých T6 duplákov,..ale medzi časom sa kamery aj s minotormi dostali aj do citelisov a to min. 2359 - 2363 - teda plus 5ks.. za to zálohovanie sa zredukovalo... ?
http://korzar.sme.sk/c/5610484/cestujuci-sa-bezpecnostnych-kamier-v-kosickej-mhd-nedockaju.html

"Vedenie bratislavského dopravného podniku spomínané kamery do svojich dopravných prostriedkov už pred vyše rokom namontovalo. Aktuálne majú takto zabezpečených desať dopravných vozidiel. Tvrdia, že sú veľmi efektívne."

To je už dosť zlé keď hovorca ani nevie koľko vozidiel má kamerový systém v DPB. ?
Reakcia na: luky133 #156163:
Hovorim, ze je tam zabudnuty 😉
Reakcia na: luky133 #156163:
A v TEDOMoch na 133 som ho nikdy nevidel a to cestuje dennodenne iným TEDOMom tak mi je to divné, že zrazu teraz začali používať nový - nepoužívaný a to som ho dnes videl v dvoch odlišných autobusoch na 133.
Reakcia na: 810zssk #156162:
Prečo bol teda dnes na 133 používaný? ?
Reakcia na: luky133 #156159:
Nepouziva, vid nizsie 😉

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.