Došla mi poštou odpoveď od magistrátu na môj linkový návrh.
Vytkli mi nasledovné :
1. chýba spojenie Ružinova s centrom, diskriminujem Ružinov s porovnaní s Račou a Vajnorskou radiálou
2. znižujem kapacitu na hlavnej stanici, keďže počet turistov rastie a popri trati sa nachádzajú rôzne inštitúcie, navyše sa bude stanica rekonštruovať a jej význam vzrastie
3. zavedenie 4min intervalu v rannej špičke v Ružinove oproti dnešným 3min
Môj pohľad na vec :
1. kto si myslí, že zastávky Kamenné nám. a Nám. SNP niesú v centre? Podľa mňa sú ešte bližšie k Hlavnému námestiu než Jesenského a Šafárikovo nám., pre ktoré mi vytýkajú, že chýba spojenie Šafárikovo nám./Jesenského s Ružinovom. Pokiaľ viem, tak DPB má ambície presunúť zastávku Jesenského pred Manderlák, ibaže magistrát a polícia majú iný názor, čo aj tak nemení na veci nič, že Jesenského/Nám.SNP/Kamenné nám. je trojlístok zastávok, ktorý sa dopĺňa
2. Nuž neviem o tom, že by zamestnanci ST, pošty, NBS, alebo úradu vlády či STÚčkari plnili tak strašne električky, keď študenti sú na intrákoch a dochádzajú tam smerom z Rače. Rekonštrukcia hl.st. nebude mať na jej význam žiadny vplyv, to, že si to nahovárajú je ich vec, len smutné, že tam preto musí premávať takmer 50-60% spojov poloprázdnych. Čo sa týka turistov tak pre nich je zaujímavá iba L13, ostatné L2,3 a 8 asi ťažko.
3. dotyčnému zjavne ušlo, že návrh počítal aj s linkou 14, ktorá je ráno ako posila k L9 a 16 a vytvára sa tam interval 2-4min. Podstatný ale nie je ani interval ako kapacita.
Reagujte prosím! ?
Vytkli mi nasledovné :
1. chýba spojenie Ružinova s centrom, diskriminujem Ružinov s porovnaní s Račou a Vajnorskou radiálou
2. znižujem kapacitu na hlavnej stanici, keďže počet turistov rastie a popri trati sa nachádzajú rôzne inštitúcie, navyše sa bude stanica rekonštruovať a jej význam vzrastie
3. zavedenie 4min intervalu v rannej špičke v Ružinove oproti dnešným 3min
Môj pohľad na vec :
1. kto si myslí, že zastávky Kamenné nám. a Nám. SNP niesú v centre? Podľa mňa sú ešte bližšie k Hlavnému námestiu než Jesenského a Šafárikovo nám., pre ktoré mi vytýkajú, že chýba spojenie Šafárikovo nám./Jesenského s Ružinovom. Pokiaľ viem, tak DPB má ambície presunúť zastávku Jesenského pred Manderlák, ibaže magistrát a polícia majú iný názor, čo aj tak nemení na veci nič, že Jesenského/Nám.SNP/Kamenné nám. je trojlístok zastávok, ktorý sa dopĺňa
2. Nuž neviem o tom, že by zamestnanci ST, pošty, NBS, alebo úradu vlády či STÚčkari plnili tak strašne električky, keď študenti sú na intrákoch a dochádzajú tam smerom z Rače. Rekonštrukcia hl.st. nebude mať na jej význam žiadny vplyv, to, že si to nahovárajú je ich vec, len smutné, že tam preto musí premávať takmer 50-60% spojov poloprázdnych. Čo sa týka turistov tak pre nich je zaujímavá iba L13, ostatné L2,3 a 8 asi ťažko.
3. dotyčnému zjavne ušlo, že návrh počítal aj s linkou 14, ktorá je ráno ako posila k L9 a 16 a vytvára sa tam interval 2-4min. Podstatný ale nie je ani interval ako kapacita.
Reagujte prosím! ?
Peto02
Ale dik za inspiraciu. Asi napisem starostovi o tom co aj mna trapi. Predvcerom som stal na zastavke ASMN smerom do Prievozu a opet sa tam na tych sprostych kolajniciach streiskal nejaky cyklista. Asi pred rokom som tam tiez jedneho videl. Osobne som tam aj ja uz zletel, v roku 2003, ked som si v meste kupil novy bicykel a hned som ho pred obecenstvom na zastavke pokrstil