Myslím, že dostatočne legendárna je sťažnosť przenskej dochodkyne na vtedy úplne nové električky Astra "Ty nové nízkopdlažní tramvaje jsou úplně nanic, mají vysoké schody a úzké dveře". V Nemecku sa to už roky rieši skoro všade (sú výnimky, napr. Kassel, kde uprednostnili vačší počet dverí pred právom dochodcov na nástup prvými dverami) tak, že aj u čiastočne NP vozidiel sú dvere len v NP časti.
Ináč nevie niekto odkedy je nadchod na Jurigovom námestí v havarijnom stave? Dedukujem to z toho, že dnes som zistil, že jednému pilieru rozšírili betónový základ na každý ostatný (aj ten rozšírený) dali pre istotu 4 železné skruže.
To je inac pravda. Konecne mame nizkopodlazne vozidla a vsetci stari ludia sa trepu a nastupuju zadnymi dverami a potom sa stveraju hore a nadavaju, naco su tu tie schodiky. ? Pritom vpredu sa nikam nemusia stverat.
A keď nastúpia, tak sa väčšina z nich vytrepe na tie najvyššie sedadlá. Minule som sledoval, ako sa asi 60 ročná pani s dvoma barlami 2 minúty trepala v Capacity na zadný balkón. Ešte že sa viezla až 6 zastávok, inak by si tam ani neposedela. ?
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Kubicek99