Aleaj za predpokladu, že je tam použitý rovnaký druh dlaždícako tu.. nemôže hrať rolu aj to že kto a ako to tam tie dlaždice poukladá..? príp., čo je pod nimi..?:-)
Je zaujímavé, že v našom kontajnerovom termináli, kde prejde za deň určite viac kamiónov ako autobusov popri River Parku a navyše tam lietajú obludné stackery, sa zámková dlažba nerozpadáva ? .
Pamätá si niekto, v ktorom roku boli pred vchodom do bratislavskej ZOO vybudované miesta pre zastávky (výstupište aj nástupište)? Je tam Creterprint - v prípade potreby postačí len osadiť zastávkové označníky. Páči sa mi, že sa myslelo aj na MHD.
Zrejme zo zastávky pri metre po tom, čom im nezastavil bus ?
Re #155569 Dopravák: Molecova sa plánuje odkedy píšem na MHD t.j. veľmi dávno.
Re #12755 Neopl@n: Ty si chlapče riadny kretén, teraz tým autobusom cestujem 100% času! ? ? ?
btw. otazka do plena - trocha mimo MHD. Križovatku pri Habánskom mlyne aj plánujú spustiť? V strednodobom časovom horizonte tam možno budem peši chodievať do školy, tak ma zaujíma, či budem každé ráno testovať všímavosť vodičov, alebo sa dočkám aj zeleného panáčika ?
veď práve preto to píšem, aby sa to zlegalizovalo...
Re #155567 Valec: ale ja nepíšem o nepretržitom, tam stáčí, že by sa to využívalo iba v čase upchatia Nábrežia... ide mi skorej o tú spoločnú zastávku... autobus by stál spolu s električkou...
A to isté by sa konečne mohlo spraviť aj na Molecovej...
Okrem dopravného značenia (čo ale nie je problém zmeniť) vidím problém najmä v použitom zakrytí električkovej trate - tá zámková dlažba by sa veľmi rýchlo rozpadla.
Podľa mňa rozhodne nie.
§ 1 ods. 1: "Tento zákon upravuje podmienky prevádzky cestných vozidiel a zvláštnych vozidiel..."
§ 2: "Na účely tohto zákona sa rozumie
a) cestným vozidlom motorové vozidlo alebo nemotorové vozidlo2) vyrobené na účely prevádzky v premávke na pozemných komunikáciách, určené na prepravu osôb, zvierat alebo tovaru,
b) zvláštnym vozidlom motorové vozidlo alebo nemotorové vozidlo2) vyrobené na iné účely než na prevádzku na pozemných komunikáciách, ktoré po splnení ustanovených podmienok možno schváliť na prevádzku v premávke na pozemných komunikáciách,"
"2)§ 2 písm. x) a y) zákona Národnej rady Slovenskej republiky č. 315/1996 Z. z. o premávke na pozemných komunikáciách."
Zákon 315/1996 je nahradený zákonom 8/2009, ktorý definuje v § 2 ods. 2:
"Na účely tohto zákona sa ďalej rozumie
...
l) motorovým vozidlom nekoľajové vozidlo poháňané vlastným motorom s výnimkou prípadu podľa písmena f) a trolejbus,
...
v) vozidlom motorové vozidlo, nemotorové vozidlo a električka,
...
aa) zvláštnym motorovým vozidlom motorové vozidlo vyrobené na iné účely než na prevádzku na cestách, ktoré po splnení ustanovených podmienok možno prevádzkovať v cestnej premávke; ide najmä o poľnohospodárske traktory a lesné traktory, samohybné pracovné, poľnohospodárske, lesné alebo stavebné stroje."
Z uvedeného vyplýva, že električka nie je motorovým vozidlom ani zvláštnym vozidlom, preto sa na ňu zákon 725/2004 nevzťahuje.
Chcem sa opýtať, tu prítomných odborníkov, čo bráni jazde autobusov od River Parku po koľajách, pričom by autobusy stáli na spoločnej zastávke "Nový most" aj s električkami smer Šafko... Podnik by mal apelovať na mesto, dosť značne by to pomohlo v ranných špičkách...
?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Ike