no ja hovorim o elektrickach a to Krasnanskych. Pristrojova doska, sedadlo, vyhybkove zelezo, atd, atd, atd. na vsetkom sa zamazes. Proste humus, masnota.
No to som aj ja zvedavý, či taký predpis v EÚ bude existovať. Osobne si myslím, že si prílišný optimista a bude sa jednať o odporúčanie a nie nariadenie. Za zamyslenie stojí fakt, prečo nie je kompletne NP vozidlový park napr. v nemeckých mestách. Alebo všetky tie kvantá autobusov so schodmi sú také staré???
Ale rád sa nechám prekvapiť
To hovoris teraz,ale to by ta velmi rychlo preslo:-D.Dam ti len priklad 1803-ka tam nemozes hadam ani najst spinu.A takisto si upratuju voz pre seba,ale staci jedno volno a voz ide von a ty chmulovia co ho maju este naschval vsetko zaspinia dokonca aj to co nemusia a navyse ti pokradnu milion veci.No a este ty sa mas starat.Napriklad vcera sa odstavovala 1803 na P2.A dam ti otazku,ze co robila dnes vonku na 97-ke???Odpoviem ti,lebo robia zle a potom sa rehocu ako si majitel drhne voz.Uvidis po P2 obzvlast ta zavolam a na vlastne oci uvidis v akom stave vychadzaju vozy z dielni.A potom zistis co je to starat sa o voz.:-D:-D:-DNevysvetluj si to zle,ale toto je vazne pravda:-P
Ja mam doma nejaku dokumentaciu k socialnym zariadeniam na Ruzovej doline a nieco take mam aj pod Novym mostom, takze asi aj tam budu nieco niekedy robit
No v Krasnanoch mame elektricke vysavace, tam je to vcelku OK, ale aj tak sa to flaka. Kabinky su spinave, lebo tie sa necistia. No a co sa fixiek a sprayov tyka... tak s tym neviem co.
KLF: Na schôdzi to aj niekto navrhol, ale sa to nesmie. Zmluva s fa je uzatvorená tak, že ani vodiči by si svoje vozy čistiť nemali. Ale stále nepochopím, ako je možné, že tu sa stále používa metla namiesto priemysleného vysávača. Myslím tým na tú babu keď si odovzdával voz na Juráku, neviem ako je to v Krasňanoch, ale asi rovnako.
m@rtin: Omyl taká vyhláška EU existuje a počul som od nej už z troch rôznych zdrojov, ale aby som sa ujistil, zavolám zajtra na infolinku o EU. Dám ti vedieť a bude to 100%
Nové busy NP verzus VP. Neviem ale je jasné, že nové je treba a je jasné, že od 1.1.2005 bude nový spravodlivejší systém, prerozdelenia daní. Takže v BA prachy na ne budú, no či ich poslanci odsúhlasia.
Možno to vyzneje ako maximálny optimizmus, ale kde je napísané, že sa v roku 2006 nekúpi ďalších sto NP busov či trolíkov. O.K. to je asi len sen, že?
Na CT ukazovali, ako dnes rano robili vodicom trolejbusov testy na alkohol. Povypinali im vysielacky, aby sa nemohli upozornit a policajti ich pekne zastavovali. Ako by to asi dopadlo u nas?
V SAD na Tnavskej stoji 6 novych Karos C954. Druhe dvere maju az vedla zadnej napravy, dost haluzne to vyzera.
Ad UPRATOVANIE: podla mna tiez by DPB mal urobit
nejaky upratovaci utvar. Raz som isiel s vodicom, ktory na Pristavnom moste za jazdy zobral prachovku a zacal cistit pristrojovu dosku.( Obcas som mal chut ist chytit volant do vlastnych ruk )
Tak pozor! Netreba si pliesť, čo je štandard a čo je na prianie zákazníka. 15 TrM má nové sedačky? Choď do Prešova a nenájdeš.... 15 TrM má displeje? Choď do Žiliny a nenájdeš... (okrem pár najnovších ks).
Súhlasím, že nápravy sú o čosi tichšie, ale aj tak to nie je NOVÝ TYP trolejbusu.
Re #15507 Tomas: Hmm... tak to je potom pekná blbosť. Predpokladám, že motivácia šetriť PHM je v DPB potom na bode mrazu.
Re Juro&KLF: To samozrejme súhlasí. Hlavnú záťaž by mal mať podnik. Ale ani vodič nemôže nerobiť nič. V zime napríklad treba vypratať sneh z vozidla po každom kolečku, to predsa nemôže robiť najatý čistič vo vozovni.
Čistota vo vozidle, ZA PREDPOKLADU, ŽE JE VODIČOVI PRIDELENÉ je tak trochu aj vizitkou samotnotnej osobnosti vodiča, v akom prostredí sa najlepšie cíti a pod.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Vladimír
Ale rád sa nechám prekvapiť