a nie je L801 z časti financovaná z fondov EÚ? Nuž položka L801 a L901 nie je taká drastická ako položky 35,36,133 a 135. Z tých troch liniek 35,36 a 135 by sa dala spraviť jedna a L133 by som najradšej zrušil alebo dal do 12min intervalu so Solarismi.
stránka dpb o tom bude informovať, rovnako ako o ďalších x podstatných veciach tak 12 hodín vopred, prípadne s párdňovým meškaním ?
Re #155143 no.ev.di.: tipoval by som to na to, že v rámci "krízy" dostal niekto rozum a chce ju konečne zrušiť? Re #155156 no.ev.di.: sory, ale prečo má dpb za tvoje dane riešiť dopravu medzi maďarskými (alternatívne rakúskymi) dedinami? ? veď nezvláda ani dopravu v BA...
Re #155160 Trolleybus: a čo Parndorf? ?
DPB je ako čierna diera. Všetko v ňom zázračne mizne a zázračne sa vydáva - najmä čo sa týka rôznych súťaží, na ktoré bol menovite expert jeden buzerant ulízaný z DD, naša mediálna hviezda a obrábač jednej slečny "umelkyne", pod ktorou sa akoby zem zľahla. Tak to dopadne so všetkým čoho sa chytí súdruh Gardenescu. Som zvedavý, že v akej firme, ktorá vyhrá nejakú súťaž čo mesto vypíše bude figurovať jeho slizké meno. ?
Jasné, že nie... to ja som myslel že mi vadí heslo "ide to všade na západe, musí to ísť aj u nás" ako dogma..
Znamenie vodičovi súhlasím že by malo aj pípať aj svietiť, však to sa dá nastaviť aby to pípnutie bol "prijateľný" zvuk aj keby to mal vodič (nočáku) počúvať na každej zastávke..
Re #155115 ivanbuto a Re #155116 Martin Fundárek: tak to má aj napr IK 415/435, že to pípne a ostane svietiť kontrolka.. a niektorí si to dorobili do vozov, že to pípnutie sa dá tlačitkom vypnúť.
Takže ono to nepôjde po hlavnej ceste ale tou bočnou cestou čo ide z Čuňova: (myslim ak ide L91 do Čuňoiva tak zabočí doľava k zastavke MIÚ ˇUňovo, ale ak sa ide dorpava ide sa po križovatku , kde sa doľava ide na Gabčíkovo a, dorpava na oficiálny hraničný prechdo a rovno vedľajšou cestou na Rajku).
čo do mňa skáčeš?! Ja som povedal niekde, že chcem mať zastávku pri ŽST ty zadubenec?! ? keď bude linka stáť v dedine dakde a mala by tú zastávku mať ako jedinú v dedine tak sa musí niekde otočiť, no a na L.K.út sa neotočí! Takže logicky spraví čo? Pôjde sa otočiť k stanici a tam keď už príde, tak aj zastávku môže mať, nič sa nestane, že? Či stane sa niečo? K stanici to zas budú mať bližšie tí čo bývajú južnejšie v Rajke kúsok od hlavnej cesty.
...keď už bude tá zastávka len jedna, tak je lepšie ju dať do stredu dediny než k ŽST. Lebo je to linka pre obyvateľov, nie pre Dunča, čo chce prestupovať na vlak do Mosonu.
Z Rajky do Mosonmagyarováru už niekoľko mesiacov premáva Volánbusz iba po hlavnej ceste. "Nadcházkový spoj" cez Dunakiliti bol zrušený, resp. skrátený.
No to hej. Šak o tomto sa uvažovalo aj v návrhu ktorý predložila maďarská strana v januári 2008 - teda presnejšia maďarský dopravca. Akurát neviem, prečo to nakoniec nerieši ona, ale DP Bratislava.
len aj ja by som mal dotaz na to, že prečo má L801 stáť iba pri stanici, keď bolo plánované, že bude stáť aj na L.Kossuth út.? Na tej ulici je aj zastávkový označník pre linky s CP, takže by tam kľudne mohla stáť aby sa ľudia nemuseli ondiť až k stanici ako somári.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
zakaznik