Vcera ako som siel v eline cez tunel, som si vsimol ze chodnikove/bocne svetla svietia tak mozno kazde druhe resp. tretie a na druhej strane sem tam nejake nesvieti.. ? To je feature?Eco rezim? ..alebo sa to uz pokazilo a necha sa to uplne zhasnut a potom to vyhodia do smeti cele ? ? ?
videl som video L 9 z Dúbravky cez tunel a čo ma prekvapilo? V tuneli bolo veľa vody. Náhodou sa neopravoval kvôli tomu, že tam bolo veľa vody? Ak ano, tak to je fušersky urobená robota
Prosím vás, kde má krátka SOR-ka, tuším BN 10.5 otváranie stredných dverí? Nejako som tam v rýchlosti zbadal iba červené tlačítko STOP a to ako keby nikdy nefungovalo. Včera som prosil nastupujúceho, aby otvoril dvere zvonku. ?
prístrešky tuším nie sú ani na Odborárskom nám. či Legionárskej, napr. v tomto prípade logicky nerozumiem, prečo sú na Americkom (eliny) na oboch stranách JCD, pričom na nemocničnej strane už predtým existoval kryt... teda akým spôsobom sa mesto dohaduje s jcd na ich umiestnení, keďže určite väčšia frekvencia "kukačov reklamy" bude napr. na Legionárskej ako Americkom...
dpb údajne nemá s prístreškami nič, to mi nedávno odpísali v rámci pozitívneho mailu na vytvorenie novej Vazky s otázkami, kedy bude aj oproti, prečo tam nestojí 94, prečo nemôže mať napr. označník zastávka busu 94 o jednu lampu bližšie ku križovatke Radlinského-Vazovova, keďže zastavením busu v polovici elinovej zastávky by sa zabezpečila väčšia bezpečnosť nastupujúcich do 1 eliny a kedy budú prístrešky... prístrešky sú vraj zmluva medzi mestom a spoločnosťou (jcd?)
mimochodom, v poslednom čase "zrážania" ľudí autami už nejako nebývajú, autisti si tuším už časom zvykli, že by sa v zmysle 8/2009 patrilo zastaviť ?
Chodec nesmie vstupovať na vozovku, a to ani pri použití priechodu pre chodcov, ak vzhľadom na rýchlosť prichádzajúcich vozidiel nemôže cez vozovku bezpečne prejsť. Chodci musia brať ohľad na vodičov tým, že prechádzajú cez priechod v skupinkách a nie jednotlivo. Pred vstupom na vozovku sa chodec musí presvedčiť, či tak môže urobiť bez nebezpečenstva, a len čo vstúpi na vozovku, nesmie sa tam zdržiavať ani zastavovať. V autoškole ma naučili, že keď už chodec vstúpi na priechod, tak ho máš pustiť, ak môžeš bezpečne zastaviť pred priechodom, čo by si mal, lebo máš zvýšiť opatrnosť.
A v testovacích otázkach sa nachádza jedna, kde sa píše, že ak vodič zastaví pred priechodom pre chodcov, aby umožnil chodcom prejsť, majú ˇpovinnosť tak urobiť aj vozidlá v druhom pruhu a v protismere, okrem električky. Veľmi som sa čudoval. Z praktického hľadiska je to veľmi odvážne, preto vodič električky radšej tiež zastaví. ?
Pristresok? Ten neni barz kde ..staci zajst na racko a na elektrickovej zastavke nist a to trva az po Vinohrady. Okrem toho je to v sprave JCD , ako je postavena zmluva s DPB , tazko povedat.Automat nie je tiez na kazdej zastavke. Neviem ci (ne)maju CL v tom stanku na rohu ? Nemozeme vediet, ci sa nepripravovalo presunutie automatu... No a zastavka viedenskeho typu..to je otazka na ODI alebo KDI ? Fraska mozno ano..ale len vdaka netrpezlivcom a ufrflancov co im prekaza vsetko , vzdy a vsade ? ☠
kristeježiši ? to vážne? ? to ktorého vola napadlo?
Re #154998 PVo: presne tak. spokojní sa väčšinou neozývajú, ale 10-15 nespokojencov sa nájde vždy a tí sa potom prezentujú ako "zástupcovia občanov" predpokladám, že keď sa im náhodou podarí zohnať peniaze na terminál Vazovova-druhý smer, tak to potom tiež nechajú aj tú na Vazke a aj na FLoriánskom?
Re #155007 Mike: a pri jej budovaní realitný agent (v súčasnosti aj s poslaneckou imunitou) vyhlasoval, že "dúfame, že takýchto zastávok bude v meste viac" ?
Technologické riadiace zariadenie terminologicky označované spravidla ako označovač jednorazových CL s čítačkou bezkontaktných čipových kariet (ďalej „OCL") v počte 205 kusov. OCL prečíta informáciu zadanú čiarovým kódom z papierového cestovného lístka a tento označí príslušným údajom a vykoná tak v právnom zmysle verifikáciu platby cestujúceho za službu poskytovanej dopravy prostriedkom hromadnej prepravy. Takisto komunikuje s bezkontaktnými čipovými kartami cestujúcich, vykonáva s kartou obojsmernú komunikáciu v príslušnej štruktúre a obsahu. Všetky úkony OCL sú riadené, sledované a vyhodnocované zberom dát z priebehu činnosti palubným počítačom, pričom je komunikácia zabezpečená internou sieťou vo vozidlovej jednotke.
Časom určite hej, ale možno by som sa dal cestou spopularizovania D4 tak, že v Petržalke vytvorím dôstojný privádzač a tak povedzme vozidlá idíce z Petržalky na Trnávku budú môcť využiť D4...
každopádne ale treba už električku, alebo rýchlodráhu, alebo niečo
To máš, samozrejme, pravdu. Obchvat vyrieši tranzit do A a HU, čo by mohlo pomôcť - ale je otázka, či sa nenaindukuje zasa priveľa nového dopytu cez súčasné mosty.
Prečo by vznikal lievik? Na petržalskej strane 4+2=6 pruhov cez mosty pokračujú po 2+2+2=6 pruhov ciest. Na bratislavskej 4 sa pruhy mosta rozlejú na 2 pruhy diaľnice a 2 pruhy Bajkalskej. Kde je problém?
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Mikimaus