A samozrejme má trolejbus aj dlhšiu životnosť ako autobus, teda obmieňať vozový park nie je nutné, tak často, čo je z ekonomického hľadiska ďalšie plus.
Mne pred nedavnom pri pohalde na novucicko zgeneralkovany trolejbus #6626 prislo na um, ze kedy Dopravny podnik nakupi aj nejake moderne trolejbusy, aspon kratke. Netrvdim ze sucasne trolejbusy su nejake zle, ale prdsa len sa skoro za tych 40 rokov niektore veci zmenili....
U elektriciek sa da vyhovorit na "nestandartne" rozmery podvozku ale pri trolejbusoch by sa dalo urcite vyberat.
Otazocka: Ma niekto spocitane priblizne naklady T-Bus vs. Autobus, v ktorych by bola zapocitane aj naklady na infrastrukturu, prevadzka a nakup novych vozidiel, a teda o kolko percent je T-Bus z tohto pohladu drahsi, resp. pri vystavanych trolejoch asi lacnejsi?
tak napr. kombinácie hl.st. + n29, 34,37,61,70 vôbec nič nenájde a 33 je na konečnej
ale ok, tak môj tip je, že jedna zastávka budú nočáky
21, 29, 34, 37, 80, 93, 95 a druhá
31, 33, 53, 55, 61, 70, 74
keď budem mať čas, pôjdem sa tam pozrieť...
..ze nikomu nevadi zastavka Vazovova smer racko..tam auta tiez prefrcia cez zastavku ked tam stoji elina, pripadne zastanu na zastavke a ludia vystupuju do aut... ? ?
Po dlhom case idem otestovat lanovku zo Zeleznej na Kolibu, ale na stranke lanovky.sk je uvedene, ze lanovka premava "kazdu celu hodinu"... Vie mi niekto vysvetlit, co to znamena? Neviem o tom, ze by lanovka mala odpojitelne kabiny, co znamena, ze ked jedna sedacka odide 11:00, tak dalsie a dalsie sedacky budu odchadzat za nou az sa ta prva vrati... ci nie? ?
alebo o 11.00 pustia na lanovku rad ludi a ked tam potom nikto nepride, tak ju vypnu a pustia o hodinu? vdaka ?
Jednoznacne najvhodnejsia do kopcov a kedze sa plati pausalny poplatok za odber elektriny, mozno ponuknut celodenny atraktivny interval.
Pomala je tvoj osobny dojem. Pokial nema trolejbus obmedzovac alebo ide dolu kopcom, nema problem vytiahnut aj takmer 70 km/h., hoci interny predpis hovori o 50 km/h. Zalezi od vodica.
lenže ako by si napr. nahradil t-busy na Gagarinovej električkou? v úseku od Bajkalskej po Tomášikovu to ide ale ďalej aby ostali dva pruhy pre oba smery, to už nie je kam dať. Určite by som si vedel predstaviť do budúcna, žeby t-bus bol na Trnavskej nahradený električkou a Bulharskú by stačil obslúžiť nejaká MIDI-bus linka. Takisto na Pražskej od hl.st. smerom na Dúbravku by bola elina skvelá, avšak priamo na Kramároch po Stromovej, Limbovej, Vlárskej a hore na Kolibe by mal trolejbus ostať nastálo, takisto aj na úseku Valašská - Búdková - Hodžko.
Nástupište č.1 (tam, kde je veľký prístrešok): L32, L93, L201, L210
Nástupište č.2 (tam, kde je malý prístrešok): L41, L61, L74
A pred nástupiskom č.2 je ešte jedna zastávka, kde stojí L131 a L141 ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
MacGiver
Nástupište č.1 (tam, kde je veľký prístrešok): L32, L93, L201, L210
Nástupište č.2 (tam, kde je malý prístrešok): L41, L61, L74
A pred nástupiskom č.2 je ešte jedna zastávka, kde stojí L131 a L141 ?