V časovom horizonte (tá tarifná časť) cca. kedy?
Aspoň niečo pozitívnejšie, tá dopravná časť samozrejme sa to bude spúštať postupne, je to rozumnejšie. ( ? BID, DPB atd. a rozum. - No to proste nejde dokopy, čiže neviem o čom točím ? )
? ? To snád nie je pravda. Akože oni nevedia o tom, že do Bratislavy denne dochádza 200 000 - 250 000 ľudí v špičke?
Že sú vlaky pomerne nevyťažené, autobusy sú preplnené, že napr. zo Senca nestačí vypraviť busy každých 15 min, lebo celé okolie cestuje, nezmestím sa do busu a pritom cesta na ASMN sa predĺžila už na 75 min, v horšom prípade nad 100 min? A samozrejme nehovorím o tom, že doprava v kraji je na okraji kolapsu?
Diaľnica denne upchatá (zatiaľ len) po Šurský kanál. Stará Senecká denne upchatá, 10 km-ová kolona je ničím výnimočným, a ak sa stane nehoda na D1, takisto aj Senec je paralizovaný a vytvára sa 25-30 km-ová kolona.
Vajnory sú preťažené.
Niekolkokilometrové kolony pri D. Lužnej na dennom poriadku.
Že ľudia musia zakúpiť 800 lístkov, ak sa chcú dostať na XY ulicu v Bratislave?
Nijaké nadväznosti, pikoška: Podlužan R 877 do Senca prichádza o 13:36, autobus SL smerom do mesta odchádza o 13:35.
Inak obyvatelia Záhoria majú ako-také šťastie, oni múdro a dosť pekne využívajú vlaky.
?
Berte to tak, že sme na diskusii BID. ?
Už sa len môžem modliť, že v tých regionoch sa to "osvedčí" ? a zavedia to čím skôr v celom kraji. ?
No to je dobry napad, ale cesta vlakom je kolko? 20 min. Autobusom nie je rychlejsie? Vlak prepravi viac ludi, to je pravda. Ak bude este kyvadlova doprava odtial ku Zimaku, tak ok.
Chcelo by to oficiálne vyjadrenie objednávateľa dopravy - Shopping Palace...
Ak by tam ten CP bol len ako informácia o príchodoch spojov bez možnosti nástupu, tak by to v ňom malo byť jasne uvedené. Myslím si, že ten CP je tam "vycapený" omylom, keďže tam ten bus reálne zastavuje iba pre výstup.
Riesili aj MS v hokeji - rata sa s presunutim vlakov od Ziliny na ZST Nove Mesto a tiez so zavedenim kyvadlovej dopravy Bratislava-Petrzalka - Bratislava-N.Mesto.
Info pre tých, čo dnes neboli na prednáške a diskusii k BID. Prípadne ma niekto prosím doplňte alebo opravte:
BID sa má budúci rok spustiť zatiaľ iba na Záhorie a mikroregión Dunajská Lužná. Žiaľ, nebol tam zástupca Slovak Lines (boli z BID, ŽSSK a ŽSR).
Ak som správne pochopil (nepýtal som sa), tak autobusy Slovak Lines majú naďalej jazdiť až na ASMN, lebo že napr. z Podunajských Biskupíc by MHD kapacitne nepostačovala.
Jeden pán v diskusii poukázal na skutočnosť, že z 23-ky (smer Lamač) sa pri ŽST Lamač nedajú stihnúť vlaky na Hlavnú stanicu, že či by sa nedali posunúť odchody napr. o 2 - 3 minúty skôr. Prisľúbili to posunúť kompetentným do DPB.
Sranda, že raz to robí sám zo svojej vôle a v inom prípade vraví, že k nim pristupuje len na základe podnetu. Ale to nič nemení na tom, že chválim ÚVO, že v posledný rok sa konečne o ňom vie a kontroluje výraznejšie aspoň tu v BA.
"Úrad pre verejné obstarávanie si vyžiadal na kontrolu súťažné podklady, čo potvrdila aj hovorkyňa úradu Helena Fialová. Ku kontrolám však podľa nej nepristupuje úrad "sám od seba", ale na základe podnetu od niekoho."
Takže to mám tak chápať, že každý uvedený kontrolovaný prípad DPB nahlásila na kontrolu nejaká FO alebo PO?
Keby mala cena doplnkovej výbavy váhu 60, tak dám klimatizáciu za korunu, bus za 50 miliónov a víťazstvo je moje.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
810zssk