Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: no.ev.di. #154431:
Ty asi zámerne nechceš rozumieť, že? ?
Reakcia na: 810zssk #154338:

1. Napr. v centre ale môžeš parkovať len za poplatok. Buď máš predplatené miesto dopredu alebo platíš zvlášť za každú hodinu. A to sú ďalšie náklady v neprospech auta;
2. Ako pre koho;
3. Tak ja osobne alkohol nepijem, ale viem si predstaviť, že ten, kto si rád dá nejaké to pivko, to môže využiť celkom často;
4. Myslím si, že je dosť ľudí, ktorím záleží na kvalite životného prostredia v mieste, kde žijú;
6. Napr. všade tam, kde sú vybudované električkové radiály. Ak je zápcha, autá stoja, električka ide. ?
Reakcia na: Peon #154382:
Tak čo hovoríte na toto ( #154382 )? Zas mi unikol nejaký podstatný detail ALEBO by to tak bolo lepšie než to bolo v piatok a sobotu?

Re #154428 no.ev.di.: Ohľadne čoho si sa sťažoval u Slovak Lines?
Reakcia na: S499.1023 #154430:
a havko si to mal kde zistiť, že či si sa ty takej konfrontácie zúčastnil? Či som mal obvolať všetkých dopravcov v ČR a SR a opýtať sa ich či si náhodou nebol osobne prítomný pri riešení sťažnosti cestujúceho na šoféra?! ? Si mohol napísať, už v prvej správe a nemusela opäť začať blbá diskusia...
Reakcia na: no.ev.di. #154428:
Ja len že som sa párkrát takej konfrontácie zúčastnil, takže SA uvedom ty, havko.
Reakcia na: luky133 #154424:
Tak treba rozlišovať medzi reklamáciou a sťažnosťou.
Reakcia na: S499.1023 #154415:
Moc dobre vieš, že vždy jak niekto napíše sťažnosť dopravcovi tak ten ti odpíše naspäť iba to, že už s vodičom riešili jeho pochybenie osobným pohovorom. Raz som písal ja sťažnosť do SL s tým, že som chcel byť osobne pri tom "pohovore". A v odpovedi reagovali ako keby som o to osobné stretnutie ani nestál. Tak o čom točíš ty trdlo?! Sa uvedom už konečne a prestaň vyskakovať jak decko. ?
Reakcia na: luky133 #154420:
To epcl bola pre teba určite rýchlejšia možnosť než cez obmudsmanku. Ja mám s epcl@dpb dobrú skúsenosť #139046 (informoval som sa - rýchlo a podrobne odpísali).

Krátko na to na jar na moju vtedy novú čipovú kartu DPB mi nesympatická pani v jednej predajni DPB nahrala študentskú zľavu len do 31. 8. Hneď som to zbadal na čítačke, ale bolo krátko pred záverečnou a pani nebola ochotná sa tým zaoberať, že mám prísť si to dať opraviť až v auguste...

Tak som zašiel do inej predajne, kde mi to na počkanie (samozrejme bezplatne) opravili na do 15. 10. Tak som sa rozhodol nesťažovať sa.
Reakcia na: Spacer1 #154423:
A ako to ma riesit s tym clovekom ty mudrlant ked chybu zisti az ked pojde na DPB.sk??
Reakcia na: Valec #154406:
Ale nie! Priamo predstaviteľom (ak vôbec takí sú) BID. ?
Reakcia na: Spacer1 #154423:
Predstav si, že 0. ? Jediný krát som sa sťažoval pred x rokmi na jednu udalosť ale to somnou ďalší počet ľudí. A ako priamo s tým človekom? Veď som sa normálne pýtal kde mám napísať nakoľko je to dosť neobvyklá situácia nakoľko to nespadá priamo na postup pracovníka ani internetového objednávkového systému. Nakoniec som napísal mediátorke. Určite nebudem cestovať znova na pobočku za to, že DPB to nevie vybaviť na prvý raz. Žijeme v 21. storočí a som zástanca, že všetko čo sa dá vybaviť cez internet tak aj vybavím. Šetrí to veľa času a môžem ho využiť na iné aktivity. A nechápem čo ti na tom vadí, že sa sťažujem... Ja na rozdiel 99% ľudí čo len nadávajú na problémy sa ich snažím aj riešiť a podarilo sa mi vyriešiť už niekoľko problémov, na ktoré len iní nadávali, že to niekto nerieši, ale aj ako mohli keď o tom nikto neinformoval? ?
Reakcia na: luky133 #154420:
Ty si tiež jeden z tých notorických sťažovateľov. Tiež by si si niečo mohol vybaviť aj priamo s tým človekom. Koľko sťažností mesačne na DPB napíšeš? ?
Reakcia na: TeBeCe #154421:
Trvá to 24 hodín podľa ich popisu a zľavu som si predlžoval v piatok... ☠
Reakcia na: luky133 #154419:
mozno to chvilu trva, kym sa ta zmena prejavi v systeme na webe...
Reakcia na: luky133 #154419:
Som už aj zabudol kde sa mám stažovať? na epcl@dpb.sk alebo na normálnom e-maily na sťažnosti? Môj doklad o zľave som tam nechal...
Po tom ako som cestoval v piatok domov miesto cca 20 minút vyše hodiny som si myslel, že ma už DPB ničím neprekvapí. Ale práve sa pozerám, že tetuška v predajni DPB mi nepredĺžila platnosť karty pritom tam do toho svojho prístroja ťukala aspoň minútu... Vivat DPB a jeho excelentné služby! ?
Reakcia na: S499.1023 #154417:
Ak myslím na toho istého pána, na ktorého asi aj Ty ? , tak vedz, že on s tým vôbec nič nemá. Myslím tým tie konfrontácie bez zmyslu.Tam sú väčšinou (skoro výlučne) zainteresovaní právnici, ľudia z kontroly a pod. Tým to však vyplýva z pracovných povinností. Ide len o tých notorických hádačov, ktorí chcú mať vždy pravdu a nejde ich poslať do ...
Reakcia na: dopravak123 #154416:
Žeby B.W. ? ?
Reakcia na: 810zssk #154412:
Zo skúseností a dlhoročných viem, že konfrontácia zainteresovaných pri riešení akéhokoľvek problému nikam nevedie. Akurát zamestná zopár ľudí a podľa problému, ktorý sa má riešiť, ich znechutí (konanie vodiča, revízora, dispečera, ...). Každý si aj tak melie svoje, bez dôkazov.
Reakcia na: no.ev.di. #154413:
A ty o čom zase točíš? Čo si zase vymýšľaš? Ktorý dopravca ti odmietol konfrontáciu?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.