Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: 810zssk #154379:
Keď už anglicky, tak Stone square, nie ? ?
Reakcia na: Peon #154388:
Neviem si to otacanie cez obratisko 50ky velmi predstavit. Navyse je dost plne.
Reakcia na: Valec #154390:
Aj termín 1. 7. 2011 je už posunutý?
Reakcia na: Peto02 #154328:
Vidíš, ja mám od dverí po dvere busom 20-50 (rekord bol zatiaľ 62) minút, autom 12-47, na bicykli 12-18. Tak si vyber.

Re #154336 Joyki: Môžem ťa len ubezpečiť, že ani jedno z toho čo si počul nie je pravda.
Reakcia na: TeBeCe #154387:
Na rozdiel napríklad od 3502...
Reakcia na: 810zssk #154384:
Aha.. A minibus sa tam z hľadiska dopravných predpisov nemôže otočiť z nástupišťa 50-ky na svoje nástupište?

Alebo vidím iné riešenie - zrušiť zastávku "Tehelná" pre 151-ku. ? To by teda z Lopeníckej k Slimáku išla "bezobchádzkovo" cez zastávku "Kukučínova". Pri Slimáku by bol prestup s nadväznosťou na 51-ku na Tehelnú (a opačne).

51-ka v súčasnosti nadväzuje na nejaké linky? Ak áno, tak na ktoré a na ktorých zastávkach?
Ake su prve SORy B 9.5 v sucasnosti z pohladu vodicov? Minule som pozeral 3501 a 3504 z hladiska interieru pre cestujucich a po vyse 10 rokoch prevadzky im v podstate nic vaznejsie nie je.
Reakcia na: Peon #154344:
Ja som za to, nech sú obe možnosti. Ale u trolejbusoch tam, kde je v súčasnosti dopyt, už predné dvere samostatne inak neotvoríš. A kým sa ti zatvoria, absurdne dlho zvonia, čo ale obhajuje kompetentný z technického oddelenia.
Reakcia na: Peon #154383:
Asi nechcu/nemozu na OD Slimak pouzivat obratisko L50 (sam si to neviem celkom predstavit ;))
OTÁZKY K TRASE 151-KY

Linka 151 ide v smere k OD Slimák medzi zastávkami "Tehelná" a "Kukučínova" po ulici Čsl. parašutistov? Nie je to zbytočná (a aj tak iba jednosmerná) nadchádzka?

Veď zastávka "Kukučínova" je obojsmerne obsluhovaná linkou č. 50 vo výbornom intervale. A pokiaľ ide o spojenie na polikliniku Tehelná, tak obojsmerne tam predsa odtiaľ premáva aj 51-ka.

Ak je dôvodom priame spojenie pre Ahojčanov na zastávku "Kukučinova", tak sa pýtam: Prečo?

Veď je len jednosmerné. Na 50-ku si môžu ľudia prestúpiť pri OD Slimák, na električky na Pionierskej. Naviac, pri zastávke "Kukučínova", pokiaľ viem, nie je nič také významné... Či si za to niekto pripláca?
Reakcia na: TeBeCe #154380:
Čo sa týka výlukových 2 a 8, nebolo by lepšie viesť ich v centre mesta opačne (t.j. ako 7-ka)? Teda namiesto Kamenného nám. s cieľom "Námestie SNP"?

Zastávka "Vazovova" pred Daňovým úradom (prestup na X2) by predsa zostala a naviac by bola obsluhovaná aj ich pôvodná zastávka "Floriánske nám."

Alebo je nejaký dôvod na to, že 2 a 8 sú v centre mesta vedené v tom smere ako sú?
Reakcia na: TeBeCe #154361:
Ale minimálne v druhej pol. 90. rokov tam stála, to si pamätám.
Reakcia na: 810zssk #154379:
3 chodi rovnako ako 2,8, dnes supravy, 13 asi na vinohrady, k2s
Reakcia na: Solaris2 #154375:
Podla dpb.sk sa 2 a 8 tocia cez Kamenne square. 3 robi prejazdy na L13.
Reakcia na: kecho #154377:
na druhej strane, máš tam prerozdelené zdroje na jenotlivé účely (strana 132). Na "čistú mestskú dopravu" je vyčlenených 9 200 000€, na "inteligentné dopravné systémy" 9 500 000€.

Inak zaujímavá je aj položka "Cyklistické dráhy" s podporou 2 000 000 €. Neviem prečo mám pocit, že táto položka zostane nevyužitá...
Reakcia na: no.ev.di. #154372:
to bude skôr smútok nad koncom "dočasnej" trate 😉
Re #154376 Ike: aj tam bolo spomínané, že busy nakúpili spôsobom 85% z euro, 10% zo štátneho rozpočtu a 5% mesto... no mne sa zdá, že skôr bude platiť tá prvá veta ako to, že by s auž vyčerpali peniaze...
mimochodom, tam písali, že od 3.9. pribudne v KE 19 vozov, ale 9,5 milióna za 19 cng busov nie je trochu moc? ak je to suma bez dane, tak sa mi zdá, že je to drahšie ako mbcc /alebo ako býva dobrým zvykom, novinári zase niečo skomolili/
Reakcia na: kecho #154359:
ale pozerám že je tam prioritná os 1 Infraštruktúra, v rámci ktorej je Opatrenie 1.2 Regionálna a mestská hromadná doprava... Financuje sa to z ERDF 85% a 15% ide z realizátora projektu

ale asi to nie je pre nikoho výhodné skúšať získať nenávratný finančný príspevok... 😕 a možno sme už vyčerpali čiastku, ktorá bola z ERDF k dispozícii, to neviem povedať a nemám o tom info
Co sa vcera vykolajila ta elektricka, a dneska nepremavaju elektricky na Hlavnu stanicu, tak v tom clanku sa napise kade tie elektricky teraz chodia, ked nie na halvnu stanicu. Neviete niekdo, lebo je viac moznosti 😃

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.