ale všimol si si na FB, že ľudia tam už sú a protesty niesú?! ale na druhej strane to je pravda, stačí keď si niekto zle prečíta už len obyčajný CP alebo neprečíta si oznam a je oheň na streche.
Re #154212 810zssk: Reálne to rieši Dunčo s jedným človekom, ktorý je naozaj v tejto oblasti odborník, ale v DPB nepracuje a s jedným človekom, ktorý je síce tiež odborník a v DPB pracuje na dosť vysokej pozícii, ale nemyslím si, že momentálne tam má veľké slovo.
Ak sa to realne riesi v DPB (neviem ako k tomu pristupuju) tak to je viac ako "taketo navrhy". Na druhej strane, zverejnenie by teraz nicomu nepomohlo, skor naopak.
Z výrokov pána 1/6 vyberáme: "Sú známe i kuriózne prípady keď konská dráha normálneho rozchodu bola nahradená úzkorozchodnou elektrickou dráhou (Lisabon, Turku), podobný pokus je známy i z Linza, ktorý bol včas zastavený, konská dráha bola elektrifikovaná a úzkorozchodná prestavaná na normálny rozchod." Takže lineckých 900 mm je teda normálny rozchod? ?
Dúfam, že ten Šestinove historické okienko sa tu bude objavovať častejšie. Síce som to ešte nedočítal, keďže mi je z tých blábolov na blitie, ale verím, že pri druhom a ďalších eítaniach sa nad tým budem veľmi dobre zabávať. Však je už len nejaký fotomontáž a je z toho parádne sci-fi. ?
počuj nebol si to ty kto dnes pindal na CP L7 a 17 na Vazovovej?! ? počuj bež sa schladiť jedným Kozlom do šenku ty dvorná laminátka alebo si daj šťavy zo siete, takých 220V ?
Pár postrehov a otázok k zastávke Vazovova v novej polohe :
1. Prístrešky na Vazovovej a Radlinského by mohli odstrániť a dať pred Daňový úrad. Dnes keď som sa tam bol pozrieť tak jediné na čo slúžili aby sa sa tam mohli asociáli rozkladať a chlastať! ?
A na tej "novej" zastávke by sa hodil prístrešok
2. Dnes jeden "znalec" prišiel na zastávku, hneď podrobil CP analýze, či sa niečo nemenilo a keď videl CP L7 tak spustil :"To kerý kkt, čo im dr..., to jak osekali?! Tuto, aha 17 ide a tuto potom nič a potom až 7." Idiotovi zjavne uniklo, že L7 a 17 takto premávajú už nejaký ten rok a asi mu tak hráblo z novej zastávky, že si myslel, že preto je ten režim na L7 a 17. Ani mu nejak nezaplo, že L17 je ráno predĺžená L7 ?
ok, asi nechceš o tom moc hovoriť, ale asi keď si to povedal tak rázne, tak asi vieš o tom niečo viac. Teda dôvod je to, že nechce imhd.sk byť akási odkazová schránka alebo médium na takéto veci, že zverejnia to tu a potom ich tu zahltí ale 100 nových užívateľov s otázkami, "kto? prečo? ako? načo?". Iný dôvod ma nenapadá už ozaj.
Aspoň keby mi odpísali späť (okrem tej automatickej odpovede), že nemajú záujem, resp. nechú z toho a toho dôvodu. Nuž odľahlo mi aspoň v tom, že sa to neviaže na moju osobu, taká mini-cena útechy ☺
Kde Ty na to chodíš? V BA nebola maximálna rýchlosť električiek nikdy väčšia ako 50 km/h. Električka sa musí riadiť dopravným značkami len vtedy, ak jej trať nie je na samostatnom telese. Tam nemusí byť jej rýchlosť obmedzená na 50 km/h. Celoročné svietenie platí aj pre vlaky, tie sú podľa Teba tiež účastníkmi cestnej premávky?
Vlak je z pohladu zakona nieco uplne ine ako elektricka.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
no.ev.di.
1. Prístrešky na Vazovovej a Radlinského by mohli odstrániť a dať pred Daňový úrad. Dnes keď som sa tam bol pozrieť tak jediné na čo slúžili aby sa sa tam mohli asociáli rozkladať a chlastať! ?
A na tej "novej" zastávke by sa hodil prístrešok
2. Dnes jeden "znalec" prišiel na zastávku, hneď podrobil CP analýze, či sa niečo nemenilo a keď videl CP L7 tak spustil :"To kerý kkt, čo im dr..., to jak osekali?! Tuto, aha 17 ide a tuto potom nič a potom až 7." Idiotovi zjavne uniklo, že L7 a 17 takto premávajú už nejaký ten rok a asi mu tak hráblo z novej zastávky, že si myslel, že preto je ten režim na L7 a 17. Ani mu nejak nezaplo, že L17 je ráno predĺžená L7 ?